Assistent makelaar. Ervaringen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bastin

Assistent makelaar. Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-17 10:10

Beste bokkers,

Inmiddels heb ik research gedaan naar de topics omtrent de opleidingen en het werk als assistent makelaar. Maar helaas vind ik hier niet echt recente informatie over.

Na ruim 5 jaar als secretaresse werkzaam te zijn ben ik toe aan een nieuwe uitdaging.

Afgelopen jaar ben ik wezen kijken bij de Academie voor Vastgoed omtrent de opleiding tot assistent makelaar. Met wellicht in de toekomst het doel om de opleiding tot register makelaar.

Eind januari heb ik een meeloopdag bij het makelaarskantoor waar ik toentertijd bij mijn schoevers opleiding stage heb mogen lopen.

Voor nu ben ik op zoek naar mensen die recentelijk deze opleiding hebben gevolgd en of werkzaam zijn als assistent makelaar! Ik ben heel erg benieuwd naar de ervaringen omtrent de opleiding en uiteraard de werkzaamheden die je verricht. Ben je van plan ook de opleiding tot register makelaar te volgen? En om welke redenen wel of wellicht juist niet? Waar ben je nu werkzaam? En tot slot: wat is jouw voorgrond op studie- en werkgebied?

Ik ben benieuwd! *\o/*

Bastin

Re: Assistent makelaar. Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-17 09:59

Oh oh.. het is toch niet zo'n uitstervend beroep hoop ik :)

Anoniem

Re: Assistent makelaar. Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 18:36

Slotje in overleg met TS.