Wie kan mij helpen met mijn treinreis?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ladyloe

Wie kan mij helpen met mijn treinreis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-17 12:22

Zoals de titel zegt.. Ik ga morgen naar de horecava in de Amsterdam RAI. We gaan met de trein alleen als ik naar de Ns reisplanner ga snap ik het niet precies.

We vertrekken vanaf station Kapelle-Biezelinge naar Amsterdam RAI.

Nu zijn er verschillende werkzaamheden op het spoor op dat traject. Maar wat mij niet duidelijk is, is dat of je gewoon kan blijven zitten maar de trein op de des betreffende stations niet stopt? Of moet je de trein uit en met bussen gaan klooien?

Wie kan mij een duidelijk antwoord geven? Ben nog al een leek als het om treinreizen gaat..

Thanks!

palousa_boy

Re: Wie kan mij helpen met mijn treinreis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 12:26

Soms rijden ze idd door, soms via een andere route, soms keren ze weer om, soms kun je overstappen op een andere trein, soms staan er idd bussen..

Maar hoe het in dit geval geregeld is durf ik vanaf hier niet te zeggen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 12:28

De reisplanner houdt er al rekening mee. Het staat er meer bij om aan te geven dat het afwijkt van de normale dienstregeling. Gewoon de overstappen aanhouden die de reisplanner aangeeft, dan komt het goed!

Edit: 9292.nl is ook een goede site om je reis op te plannen. Deze houdt ook rekening met het landelijke netwerk van trams, metro's en bussen. Echter is de informatie over de treinen zelf op ns.nl actueler, dus als je alleen met de trein gaat zou ik die aanhouden. Moet/wil je in Amsterdam zelf met OV, zou ik 9292 gebruiken!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 12:32

Als in de reisplanner staat dat je gewoon de trein direct kunt nemen dan lukt dat. Vanwege de werkzaamheden rijden er waarschijnlijk wel minder treinen, dus mogelijk zijn de treinen drukker. Ook moet je langer wachten als je een trein mist.
Bij twijfel, spreek even een medewerker aan!

Leuk, de Horecava, mag er al een paar jaar niet meer heen helaas maar was wel leuk altijd :j Veel plezier!

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-17 12:39

Thanks! Ik kan helaas geen foto plaatsen van wat hij aangeeft bij de werkzaamheden. Want dan kon ik jullie laten zien wat voor mij nou precies onduidelijk is.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 12:52

Ik heb even in de reisplanner gekeken voor je, hij heeft de werkzaamheden tussen Den Haag en Dordrecht aan. Die zijn al een maand bezig en heb je absoluut geen last van! :)

Ze zijn station Blaak aan het opknappen en testritten aan het rijden op de HSL maar de treinen rijden gewoon. Dus je kan gewoon de reisplanner aanhouden!

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-17 12:54

Ahhh thanks warboel! Ben ik blij om!