Wat voor auto is geschikt?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

Wat voor auto is geschikt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-17 15:11

Inmiddels 128000km gereden met mn nissan pixo en met 140000 op de teller zit ik eraan te denken om een andere aan te schaffen. Ik kan geen goeie 'wat zoek ik voor auto' website vinden dus misschien kunnen jullie mij helpen.

-ik ben gek op bolle/jeepachtige modellen als de citroen cactus, Renault cupture/kadjar, nissan quasqai alleen deze zijn te duur maar het gaat om het idee wat voor soort uiterlijk.
-een auto op de groei dus ruimte voor eventueel ooit een kinderwagen en stoeltje achterin.
-lage kosten dus weinig verbruik, niet te zwaar ivm de wegenbelasting
- prijs rond de 10.000 (heb dus zelf nog een auto in te ruilen dus mag er iets vanaf wijken)
- het liefst zo weinig mogelijk op de teller en jong zodat de apk nog om de 2 jaar kan.
- benzine en schakel auto.

Ik dacht zelf aan de ford fiesta, maar verder kan ik niet zoveel bedenken?

Goof

Re: Wat voor auto is geschikt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 15:14

Een Fiesta is een hatchback, als je dat samen met je andere eisen invult op sites als 'autoscout' etc, zul je genoeg auto's tegenkomen die in jouw categorie vallen.

deb_tink

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 15:45

Voor kinderen let op of er voldoende ruimte is voor je kinderwagen, of je de airbag voorin evt makkelijk kan uitzetten. Dan kan de maxicosi voorin. Of er voldoende ruimte is achterin. Als bij ons de maxicosi op de achterbank staat dan moet degene die ervoor zit de stoel aardig naar voren zetten. Is opzich geen bezwaar maar om praktische redenen zou ik het anders doen. We hebben een vw golf

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-17 15:48

Goof schreef:
Een Fiesta is een hatchback, als je dat samen met je andere eisen invult op sites als 'autoscout' etc, zul je genoeg auto's tegenkomen die in jouw categorie vallen.

Dat is heel veel zoeken aangezien er dan meer dan 4000 auto's komen waarvan er heel veel even groot of kleiner zijn dan mijn huidige auto :o

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 15:58

moonsparkle schreef:
Goof schreef:

Dat is heel veel zoeken aangezien er dan meer dan 4000 auto's komen waarvan er heel veel even groot of kleiner zijn dan mijn huidige auto :o

Dat zijn een hoop auto's ja :D
Maar daar kun je dan uit filteren wat jij interessante auto's vindt en daar kun je verder op zoeken.
Stel er blijven 4 merken/ typen over die je aanspreken kun je die verder bekijken.

xMariekeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 00:37

Wat is de reden dat je een andere auto wilt? Je noemt de kilometerstand, maar de meeste auto's kunnen prima tot 200.000+ rijden