The sims

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Steenbok12

The sims

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-17 18:33

Hallo bokkers! Ik weet dat er een algemeen computer games topic is maar dat ligt stil.
Vroeger was ik helemaal verslaafd aan de sims. Ik kwam bij de kringloop de sims tegen maar die werkt niet op mijn nieuwe besturings systeem helaas! Begint toch te kriebelen dus wil eigenlijk de sims weer kopen.

aar wat is nu het verschil tussen bv sims 3 en sims 4? Is het gewoon de verbeterde versie maar wel hetzelfde spel zoals het 'vroeger' was?

Vroeger had je ook de sims deluxe bv waarbij je het basis spel had en al 1 uitbreiding. wat raden jullie aan?

dank je!

Exitium

Re: The sims

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 20:38

Ligt niet stil hoor. :)

[ENT-HK] Gamen not just for guys and/or nerds!

Het zijn de nieuwere versies, met wat nieuwe features en dergelijke. Voordeel van The Sims 3 is dat er al meer uitbreidingen voor te vinden zijn, die moeten voor The Sims 4 nog grotendeels verschijnen. Voordeel van The Sims 4 is dat het de nieuwste versie is en er dus nieuwe dingen toegevoegd worden. Zo kun je een paar carrières actief spelen bijvoorbeeld. Als ik jou was zou ik van allebei eens wat filmpjes op Youtube kijken om te zien wat je leuker vind.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 20:40

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 20:40

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 20:41

Mocht je Sims 4 willen kopen, via Tweakers kun je de goedkoopste versie vinden (wrs een key) maar als je even wacht tot er weer 50% sale is ben je het goedkoopst uit.

Annalies03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 20:43

wou ook even zeggen dat er een sims 3 paard community is, als je wat handiger bent met mods, kun je je game zo aanpassen dat dingen 'echt' zijn, kwa paarden fokken en trainer, en dat je dan via een forum een soort rp doet voor paardenfokkerij ook met wedstrijdern enzo, en die werken op een heel leuke manier! heet equus sims, zoek maar eens op. was heel lang een mod daar tot ik uitendelijk sims niet meer leuk vondt, dus als er hulp nodig is doe maar een PM :)

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 21:09

Dat staat ook allemaal in de OP van het Sims 3 topic :)

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 21:14

Wij hebben sims 4 en ik vind dat veel leuker en mooier (meer meubels en ook mooiere meubels). Het enige nadeel vind ik wel dat je niet zo heel veel uitbreidingen hebt. Bij sims 3 heb je bv de uitbreiding huisdieren (vind ik echt een leuke!) en die heb je bij 4 niet.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-17 21:14

haha oh serieus. IK heb andere topics omhoog gekregen maar daar waren amper reacties! ik zal eens gaan kijken daarin :wave:

Iris965

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 21:18

Ik zou de sims 4 doen. Die uitbreiding met huisdieren komt vast wel op de sims 4.

Heb zelf sims 3, vind 4 mooier heb het gister gespeeld.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 16:21

Sims 4 is nu in de sale!

Renaatt92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 16:24

Sims 4 lijkt best veel op the sims. Er zijn gewoon weer laadschermen en als een baby jarig is wordt het meteen een kind (ipv peuter).

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-17 00:01

Oh inderdaad via origin in de sale. Hoe werkt dat. Dan heb je geen cdrom? Is de site betrouwbaar? En wat als je op een andere computer wilt spelen en hij crasht? Basis spel is flink in de korting!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 00:05

ChantalSmook schreef:
Oh inderdaad via origin in de sale. Hoe werkt dat. Dan heb je geen cdrom? Is de site betrouwbaar? En wat als je op een andere computer wilt spelen en hij crasht? Basis spel is flink in de korting!

Je download Origin van hier: https://www.origin.com/nld/nl-nl/ en maak je een gratis account aan. Na het downloaden en installeren open je het Origin programma en de rest wijst zich vanzelf.

En ja, het is absoluut veilig!

Als het goed is wordt je Origin gekoppeld aan je login gegevens dus ze weten altijd wat je op welke PC hebt gedownload. Dus als je ergens voor betaald op PC1 en je gaat naar PC2 en je download het opnieuw met je eigen inloggegeven blijft de game gewoon van jou.

(net als in de PS3/4 store eigenlijk)

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-17 00:11

Oh dat klinkt ideaal! Ik ben namelijk nog een beetje van als ik het op cd heb is het vast goed haha. Maar je kunt daarna dus ook gewoon spelen zonder Internet als je hem de eetste keer gedownload hebt. Voor die 20,-! Ga ik dat morgen meteen downloaden en als ik het weer net zo leuk vind mooi nog de uitbreiding scoren in de sale

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 01:34

Ik vind sites als Origin echt ideaal. Hier willen cd's nog wel eens beschadigen of kwijtraken, en op deze manier kan dat niet :))