Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mallootje schreef:Is Etsy wat voor je? Ik denk overigens wel dat je hoe dan ook een Kvk nummer nodig hebt als je rechtsgeldig spullen wil verkopen. Bovendien straalt dat ook meer vertrouwen uit naar je klant..
Lotte1801 schreef:Mallootje schreef:Is Etsy wat voor je? Ik denk overigens wel dat je hoe dan ook een Kvk nummer nodig hebt als je rechtsgeldig spullen wil verkopen. Bovendien straalt dat ook meer vertrouwen uit naar je klant..
Ik ben helaas niet in staat een kvk aan te vragen, ik verkoop nu via facebook maar alle berichtjes kosten ontzettend veel tijd en zijn erg onoverzichtelijk
Mallootje schreef:Klopt, bij Mollie heb je ook allerlei zakelijke gegevens nodig. Je zal dus alleen met vooraf overmaken kunnen werken en eventueel in beperkte mate Paypal..

Rex_Rolfo schreef:Och, je hebt webwinkel en je hebt webwinkel. Als ik de garage op ga ruimen en ik besluit de meuk in een mijnwebwinkel.nl "winkel" zetten heb ik een webwinkel. Coolblue is ook een webwinkel. Toch even drie werelden van verschil
Als TS wat zelfgeknoopte touwproducten oid wil verkopen is daar echt geen KvK voor nodig. Ook belastingtechnisch niet, je mag gewoon voor een bepaald bedrag (paar duizend euro dacht ik zo, exact zal wel op belastingdienst.nl staan) bijverdienen zonder dat je dat meteen op moet geven.
@TS, er zijn verschillende aanbieders van webwinkels. Meestal hebben ze verschillende uitvoeringen, van gratis met beperkte mogelijkheden tot zeer uitgebreid met maandelijkse kosten. Als je even wat googled komt je mogelijkheden genoeg tegen, dan is het een kwestie van de mogelijkheden en voorwaarden bekijken en uitzoeken welke het best bij jouw behoeftes past.
Celiien schreef:dat je er eerder door de belastingdienst uit wordt getrokken ter controle..