Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Azmay schreef:Ik heb al helemaal geen vrienden die ik zie dus ben jaloers op je
Ik heb een paar mensen die ooit vrienden waren die ik nog spreek via facebook ofzo. Sinds ik verhuids ben woont iedereen 100km verderop maar ik heb geen manier om nieuwe mensen te ontmoeten.
Waarom heb je niet het gevoel dat je vrienden hebt dan?
zillionke schreef:Azmay schreef:Ik heb al helemaal geen vrienden die ik zie dus ben jaloers op je
Ik heb een paar mensen die ooit vrienden waren die ik nog spreek via facebook ofzo. Sinds ik verhuids ben woont iedereen 100km verderop maar ik heb geen manier om nieuwe mensen te ontmoeten.
Ze spreken niet elke week met me af, Maar wat doe jij dan met oud en nieuw?
zillionke schreef:Hoi bokkers,
ik heb wel een paar vriendinnen en een beste vriendin waar ik altijd bij terecht kan en een tweelingzus waarmee ik super veel dingen mee doe
en verder ook initiatief tonen om dingen te doen en wees ook blij met wat je hebt....
Azmay schreef:Azmay schreef:Ik heb al helemaal geen vrienden die ik zie dus ben jaloers op je
Ze spreken niet elke week met me af, Maar wat doe jij dan met oud en nieuw?
Azmay schreef:Ik heb al helemaal geen vrienden die ik zie dus ben jaloers op je
Ook voor de TS.
Lizzyy schreef:zillionke schreef:Hoi bokkers,
ik heb wel een paar vriendinnen en een beste vriendin waar ik altijd bij terecht kan en een tweelingzus waarmee ik super veel dingen mee doe
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je dat idee hebt. Je hebt vriendinnen, een beste vriendin en een tweelingzus. Hoeveel vriendinnen wil je? Ik heb ook iets van 6 vriendinnen waar ik het ook druk zat mee heben verder ook initiatief tonen om dingen te doen en wees ook blij met wat je hebt....
Lizzyy schreef:Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je dat idee hebt. Je hebt vriendinnen, een beste vriendin en een tweelingzus. Hoeveel vriendinnen wil je? Ik heb ook iets van 6 vriendinnen waar ik het ook druk zat mee heben verder ook initiatief tonen om dingen te doen en wees ook blij met wat je hebt....
Gianti schreef:Heel herkenbaar... ik heb nu een vriend en ben stiekem zo jaloers op zijn vriendengroepenze ontvangen mij echt ook met open armen... maarja zou dag graag zelf hebben..
Ik studeer en woon zelf ook in A'dam, maar helaas weinig aansluiting met mensen op mij studie
SplashIsLief schreef:Azmay schreef:Ik heb al helemaal geen vrienden die ik zie dus ben jaloers op je
Ik wel![]()
Ook voor de TS.
http://www.nmlk.nl Dit is een website om nieuwe mensen te leren kennen en leuke uitstapjes te doen. Er staat van alles op; van wandelingen in de natuur tot escaperooms, van stapavonden tot samen koken. Ik ben in maart lid geworden en ik heb al zoveel leuks gedaan en heel veel leuke mensen leren kennen. Echte vriendschappen? Nee dat (nog) niet, maar wel heel veel gezellige middagen/avonden. De website is niet gericht op dating, dus ook mensen met een relatie zijn welkom en daardoor is het niet zien en gezien worden, wat ik zelf heel fijn vind.
SplashIsLief schreef:Azmay schreef:Ik heb al helemaal geen vrienden die ik zie dus ben jaloers op je
Ik wel![]()
Ook voor de TS.
http://www.nmlk.nl Dit is een website om nieuwe mensen te leren kennen en leuke uitstapjes te doen. Er staat van alles op; van wandelingen in de natuur tot escaperooms, van stapavonden tot samen koken. Ik ben in maart lid geworden en ik heb al zoveel leuks gedaan en heel veel leuke mensen leren kennen. Echte vriendschappen? Nee dat (nog) niet, maar wel heel veel gezellige middagen/avonden. De website is niet gericht op dating, dus ook mensen met een relatie zijn welkom en daardoor is het niet zien en gezien worden, wat ik zelf heel fijn vind.
zillionke schreef:Gianti schreef:Heel herkenbaar... ik heb nu een vriend en ben stiekem zo jaloers op zijn vriendengroepenze ontvangen mij echt ook met open armen... maarja zou dag graag zelf hebben..
Ik studeer en woon zelf ook in A'dam, maar helaas weinig aansluiting met mensen op mij studie
Kun je A'dam eigenlijk wel snel contact maken met andere mensen? Ik ga er volgend jaar namelijk studeren..
zillionke schreef:Graag gedaan. Mocht je interesse hebben dan kan ik je evt. Een gratis proefabonnement geven, pb me dan even jouw e-mailadresDankje
(Dat geldt ook voor anderen, alhoewel ik geen idee heb hoeveel ik er weg kan geven)
Zo ga ik zelf vanavond weer naar de pubquiz en doe ik regelmatig mee aan een spelletjes avond bij iemand thuis. zillionke schreef:Ik ga naar het hbo.. Dus ik weet niet echt of een studentenvereniging wel bij me past..