Wat iemand zegt terwijl degene dronken is - klopt dat?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xBontfire

Berichten: 2651
Geregistreerd: 13-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 12:01

Anniek22 schreef:
Okee...
Nouja, thx in ieder geval :)


Ik snap dat het niet leuk is om te horen maar denk dat je jezelf alleen maar meer gaat bezeren als je door blijft vragen bij hem.

Je komt echt wel weer een leuke jongen tegen vroeg of laat. :)

Anniek22

Berichten: 1783
Geregistreerd: 12-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-17 12:04

xBontfire schreef:
Anniek22 schreef:
Okee...
Nouja, thx in ieder geval :)


Ik snap dat het niet leuk is om te horen maar denk dat je jezelf alleen maar meer gaat bezeren als je door blijft vragen bij hem.

Je komt echt wel weer een leuke jongen tegen vroeg of laat. :)

Volgens mij kwam ik zowat depressief over, nee hoor, maar thx voor alle reacties ;)
T was een eh... Confusing begin van 2017 en daar blijft t bij ;)

Monster_tos

Berichten: 3823
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: Heerenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 12:04

Anniek22 schreef:
Overigens heb ik hem wel verteld dat als hij niet meer af wil spreken dat het prima is en dat ik dat begrijp (en respecteer) maar daar heeft ie niet op gereageerd.. ?


Als ze niet meer reageren is het vaak wel duidelijk :)

Maak er een leuke herinnering van, je eerste kus met een buitenlandse oudere man, lekker mysterieus en een leuk verhaal voor later *D

Lekker genieten van je tijd daar, en opzoek naar een leuke gozer waar je je 2e kus mee wil delen :)

Janine1990

Berichten: 43843
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 12:06

Joh, zoenen is leuk en daar hangt verder echt niet meteen iets aan vast...
Gewoon lekker zo laten. Als je nog eens wat afspreekt, leuk... Niet? Ook prima.
Overstelp hem niet meteen met wat je van hem wilt en verwacht enzo... Dan zie je hem sowieso nooit weer... Moeilijk gedoe houdt niemand van...

En ach, ouder... wat is ouder... Ik was ooit 14 met een jongen van 21... Alleen gezoend gelukkig, maar who cares... Dat soort dingen zijn buiten Nederland vaak veel lastiger.

Anniek22

Berichten: 1783
Geregistreerd: 12-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-17 12:09

Janine1990 schreef:
Joh, zoenen is leuk en daar hangt verder echt niet meteen iets aan vast...
Gewoon lekker zo laten. Als je nog eens wat afspreekt, leuk... Niet? Ook prima.
Overstelp hem niet meteen met wat je van hem wilt en verwacht enzo... Dan zie je hem sowieso nooit weer... Moeilijk gedoe houdt niemand van...

En ach, ouder... wat is ouder... Ik was ooit 14 met een jongen van 21... Alleen gezoend gelukkig, maar who cares... Dat soort dingen zijn buiten Nederland vaak veel lastiger.

In dit land kan zowat alles ;)
Maar het is beetje raar om te zeggen misschien maar iedereen denkt dat ik 21 ben, vanwege m'n uiterlijk blijkbaar en de manier ik omga met dingen ofzo... Dus opzich ik kon/kan t goed met hem vinden en "age doesn't matter" soms....
Anyway dankjewel

Mars

Berichten: 33270
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 12:16

lieveli schreef:
Nou niet zó ingewikkeld, ik denk dat hij subtiel (iets te subtiel wellicht) laat weten verder geen interesse in je te hebben.


Eens.

En idd achter een keer zoenen moet je niet meteen wat zoeken. Ik zou deze ook lekker laten en verder kijken naar een andere leuke vent. 'Onverklaarbaar' geheugenverlies na een avond met iemand zoenen en flirten is gewoon een duidelijk teken dat hij verder niks wil.

En alle 16 jarige denken dat ze wel voor 20+ door kunnen gaan want zijn allemaal zo volwassen, maar dat maakt bepaalde zaken voor de wet niet ineens legaal.

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 12:20

Mars schreef:
lieveli schreef:
Nou niet zó ingewikkeld, ik denk dat hij subtiel (iets te subtiel wellicht) laat weten verder geen interesse in je te hebben.


Eens.

En idd achter een keer zoenen moet je niet meteen wat zoeken. Ik zou deze ook lekker laten en verder kijken naar een andere leuke vent. 'Onverklaarbaar' geheugenverlies na een avond met iemand zoenen en flirten is gewoon een duidelijk teken dat hij verder niks wil.

En alle 16 jarige denken dat ze wel voor 20+ door kunnen gaan want zijn allemaal zo volwassen, maar dat maakt bepaalde zaken voor de wet niet ineens legaal.


Vanaf 16 is alles in Nederland gewoon legaal hoor :) ongeacht hoe oud de partner is. Neemt niet weg dat 16 voor de meeste gevoelsmatig gewoon erg jong is. Zeker jongens van 20+ zitten over het algemeen niet te wachten op 16 jarigen.
Ik denk ook dat hij geen interesse meer heeft.

Janine1990

Berichten: 43843
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 12:20

Mars schreef:
En alle 16 jarige denken dat ze wel voor 20+ door kunnen gaan want zijn allemaal zo volwassen, maar dat maakt bepaalde zaken voor de wet niet ineens legaal.


Dit bedoel ik inderdaad... In Nederland is bij vrije wil van twee kanten geen veroordeling te krijgen. Maar in andere landen doet dit er niet toe en wordt de oudste gewoon veroordeeld. Als ik mij niet vergis...

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 12:22

Janine1990 schreef:
Mars schreef:
En alle 16 jarige denken dat ze wel voor 20+ door kunnen gaan want zijn allemaal zo volwassen, maar dat maakt bepaalde zaken voor de wet niet ineens legaal.


Dit bedoel ik inderdaad... In Nederland is bij vrije wil van twee kanten geen veroordeling te krijgen. Maar in andere landen doet dit er niet toe en wordt de oudste gewoon veroordeeld. Als ik mij niet vergis...


Hangt compleet van het land af en van de situatie. Genoeg landen waar het niet strafbaar is om met een 12 jarige te trouwen ;)

Janine1990

Berichten: 43843
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 12:29

Fenrir schreef:
Hangt compleet van het land af en van de situatie. Genoeg landen waar het niet strafbaar is om met een 12 jarige te trouwen ;)


TS noemt geen land... Ik weet dat er diverse Westerse landen zijn waar door mij genoemde heel gebruikelijk is. Ik zeg ook nergens dat het overal zo is...

Kijk maar eens naar Steven van de Velde. Al moet ik bekennen dat ik daarbij niet weet welke kant van het verhaal ik moet geloven...

Anniek22

Berichten: 1783
Geregistreerd: 12-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-17 12:31

Hoe dan ook, bedankt voor de reacties. T was een superleuke avond/nacht en ik en m'n vrienden hebben genoten.

Enneh... Ik verwacht trouwens niks van hem, zeker geen trouwen :/

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 12:38

Janine1990 schreef:
Fenrir schreef:
Hangt compleet van het land af en van de situatie. Genoeg landen waar het niet strafbaar is om met een 12 jarige te trouwen ;)


TS noemt geen land... Ik weet dat er diverse Westerse landen zijn waar door mij genoemde heel gebruikelijk is. Ik zeg ook nergens dat het overal zo is...

Kijk maar eens naar Steven van de Velde. Al moet ik bekennen dat ik daarbij niet weet welke kant van het verhaal ik moet geloven...


Verkrachting is ongeacht leeftijd in de meeste westerse landen gelukkig gewoon strafbaar, en niet helemaal relevant voor dit topic :=


Ach TS, genoeg leuke jongens op deze wereld :D

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Wat iemand zegt terwijl degene dronken is - klopt dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 13:38

@Fenrir: op zich helemaal waar, op dit moment niet relevant voor TS, alleen wil het met enige regelmaat voorkomen dat meiden zoals TS op avontuur gaan met een (veel) oudere man, vervolgens moederlief er achter komt wat haar engeltje uitspookt en er vervolgens door diezelfde meiden of hun ouders aangifte van verkrachting/aanranding wordt gedaan en het kind in kwestie daar in mee gaat om de woede/schaamte van haar ouders niet op de hals te halen. Daarmee zal het wellicht voor de man in kwestie een stuk relevanter zijn dan voor TS dat hij een stukje ouder is dan zij.

RianneH

Berichten: 28244
Geregistreerd: 02-05-05
Woonplaats: Amersfoort

Re: Wat iemand zegt terwijl degene dronken is - klopt dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 13:42

Omdat dit topic beter past op Leven Zonder Paarden verplaats ik het vanaf Mensenwelzijn en Sport daarheen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 13:50

Anniek22 schreef:
Hoe dan ook, bedankt voor de reacties. T was een superleuke avond/nacht en ik en m'n vrienden hebben genoten.


Dat is mooi! Hoop dat je nog veel van die leuke avonden gaat meemaken in de toekomst! *\o/*

verootjoo
Berichten: 35658
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 21:14

Jennyj01 schreef:
Nou meid wees maar blij dat je niet met hem gezoend hebt. Iemand die zoveel heeft gedronken ruikt niet zo fris meer hoor. Er komt vast een betere kandidaat langs.


Ze heeft wel met hem gezoend :7

Als hij je echt leuk vond was ie niet alles vergeten hoor. Gewoon op zoek naar een beter exemplaar :)

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Wat iemand zegt terwijl degene dronken is - klopt dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 21:24

Ach, over het algemeen vind ik wel dat je het op een oude fiets zou kunnen leren. Mijn eerste keer seks was toen ik 16 was en hij 22. Een vakanteliefde, een droom van een jongen. Beter had ik het echt niet kunnen wensen, zo lief, zo geduldig, zo fijn. Geen gepruts, geen onzekerheid.

Tegenwoordig is hij tantraseks-therapeut en voor 200 euro kan iedereen met hem naar bed. :')

verootjoo
Berichten: 35658
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 21:26

lieveli schreef:
Ach, over het algemeen vind ik wel dat je het op een oude fiets zou kunnen leren. Mijn eerste keer seks was toen ik 16 was en hij 22. Een vakanteliefde, een droom van een jongen. Beter had ik het echt niet kunnen wensen, zo lief, zo geduldig, zo fijn. Geen gepruts, geen onzekerheid.

Tegenwoordig is hij tantraseks-therapeut en voor 200 euro kan iedereen met hem naar bed. :')

Mwahaha, van z'n hobby z'n beroep gemaakt :') :+

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Wat iemand zegt terwijl degene dronken is - klopt dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 21:27

Hij heeft in ieder geval iets met z'n talent gedaan. :=

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 21:34

Gemiste kans, die stond er niet tussen bij de studiekeuzetest.

Hutcherson

Berichten: 7380
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 14:24

Ik zou gewoon zeggen: 'nou fijn dat je niks meer weet.. Heb ik daar nou mijn eerste zoen aan gespendeerd?'
Kijken of ie t dan weer weet:P
en heb je toch je gevoelens geuit.