Hey allemaal,
Na even twijfelen toch maar raad vragen aan de bokkers...
Op het moment ben ik in t buitenland en heb een fantastische tijd, en met oud en nieuw bij vrienden geweest.
Je raadt het al, daar een leuke jongen ontmoet en we raakten aan de praat.
Samen naar vuurwerk staan kijken, en daarna weer naar het huis van de vrienden.
Tijdens het vuurwerk sloeg hij al steeds een arm om m'n middel en ik vond t prima en zelfs best fijn (want het was d'r stervens druk dus het was wel fijn om bij een ietsjes ouder iemand te staan

Enfin, thuis bij de vrienden op de bank beland naast hem, toen hij toch iets vaker m'n hand vast pakte en "zich" meer op mij richte.
Opeens kwam hij met het feit dat ie me zo graag wou zoenen en hij heeft dit minstens 15 keer gezegd, en dat m'n lichaam zo geweldig was toen ik voor t eerst de kamer in kwam en dat ik zo cute was etcetera.
Nouja, we hadden allebei wat gedronken die avond en waren denk ik allebei niet meer 100% sober, maar toen hij nogmaals zei dat ie me zo graag wou zoenen maar dat ik dat kennelijk niet wou ging ik toch twijfelen...
Want... Ik had "natuurlijk" nog nooit gezoend en ik ging letterlijk na denken of ik m'n eerste kus wou "verliezen" aan deze gozer.
Nouja, eh, t antwoord was uiteindelijk ja en we hebben dus meerdere malen gezoend, gedanst en een fantastische avond gehad. Om 05:00 ging ie terug naar huis, wat ik super jammer vond maarja, the party was over

Na een kort nachtje crushen op de bank open ik m'n telefoon en zie ik dat ie me via messenger wat heeft gestuurd (nee geen foto's involved

Dus even gepraat met hem, komt het er op neer dat ie z'n geheugen van de nacht ervoor "kwijt is"..!
Nu zit ik dus ermee, want tijdens die avond ervoor hebben we dus gezegd dat we zouden afspreken enzo, "gewoon" vrienden als ik weer terug naar NL moet, etc.
Maar misschien weet ie ook niet meer dat ie dat heeft gezegd...
Voor t zelfde geld was t gewoon een trucje wat gebeurt als je dronken bent.
Ik heb 'm nog gevraagd of we zouden afspreken over 1,5 week, maar z'n antwoord was "I'm happy to help (if you need a guide)", maar ik weet dus niet of hij dat zei als gewenst antwoord of niet.
Nouja, ik zit hier dus een beetje zo van "huh, wat nu", want ík weet nog wel alles van de avond d'r voor.
Voor hetzelfde geld val ik straks op iemand die me leuk leek te vinden en dat alleen was omdat ie dronken was...
*ga nu proberen topic af te ronden*
Eindvraag: als iemand iets zegt als ie dronken is, meent hij dat of moet ik het beschouwen als niks? Zelf wil ik graag afspreken maar de awkward moments buiten proberen te sluiten, en als ik denk dat we ergens zijn en hij heeft geen idee is dat beetje ingewikkeld... Wil namelijk wel graag contact met hem houden.
Dus... Hebben jullie ervaring/tips....?