Uggs liefhebbers?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cerastes

Berichten: 2402
Geregistreerd: 04-07-13
Woonplaats: Noord-Holland, Schermer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-17 14:41

Ik hoorde idd laatst ook van de dieronvriendelijke omgang van de schapen.. -O-

Ik ben wel blij dat ik ze altijd via marktplaats koop en dus nooit Uggs zelf sponsor daarmee.

Maar goed..ik weet ook niet waar het leer vandaan komt van mn zadel/hoofdstel/halsters en rijlaarzen.. en ook niet van mn lederen banken en stoelen en andere leren schoenen wat ik wél allemaal nieuw heb gekocht... dus dát is wel dubbel...

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 14:45

Ik deel de liefde! :+: Ik draag in de winter alleen maar Uggs. Heb nu nog 5 paar. Het liefst draag ik ze nog onder een jurkje haha.
Mijn Dubarry's zijn laatst gesneuveld voor bij de paarden, twijfel of ik nu voor de Adirondack wil gaan. (Weet niet of ze zo heten want dat zijn lage, maar ik bedoel de hoge)

maximuss

Berichten: 3224
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Down with the fishes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 14:48


Azmay

Berichten: 18001
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Re: Uggs liefhebbers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 14:52

Overigens kan de discussie misschien beter ergrns anders gevoerd worden, ik geloof niet dat dat het doel was hier namelijk :o

assie

Berichten: 9490
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Re: Uggs liefhebbers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 14:54

Nee niet het doel, maar misschien juist wel goed om het ook hier onder de aandacht te brengen ;)

Azmay

Berichten: 18001
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 15:09

assie schreef:
Nee niet het doel, maar misschien juist wel goed om het ook hier onder de aandacht te brengen ;)

Of het feiten zijn of overdreven meningen is dan weer de vraag. Heb verschillende verhalen gehoord. Voorzichtig zijn met zulke dingen is fijn maar het is nu wel duidelijk. Je mag ook nig altijd zelf kiezen of je bont koopt of vlees eet.

assie

Berichten: 9490
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Re: Uggs liefhebbers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 15:15

Ik ben zelf op stations geweest in Australië. O.a. op farms waar ook voor uggs wordt opgefokt. Het zijn helaas echt niet allemaal indianenverhalen, hoewel peta het er veel te dik oplegt en niet kloppende plaatjes bij zielige teksten plakt.

En natuurlijk mag iedereen zelf kiezen. Maar dan wel graag op basis van het volledige(re) plaatje vind ik. Want je mag natuurlijk prima voor warme voetjes boven dierenwelzijn kiezen :) . Die keuze heb je en ik ben zelf ook niet roomser dan de paus (maar niet wat betreft uggs, die vind ik gewoon lelijk :P )

BenaLaars
Berichten: 1368
Geregistreerd: 14-10-10
Woonplaats: Leusden

Re: Uggs liefhebbers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 15:30

ik vind ze niet alleen vreselijk lelijk, vind ze ook alles behalve geschikt voor een 3 jarige. geef je dochter echte schoenen met een voetbed ipv lelijke mode sloffen.

Cerastes

Berichten: 2402
Geregistreerd: 04-07-13
Woonplaats: Noord-Holland, Schermer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-17 15:38

BenaLaars schreef:
ik vind ze niet alleen vreselijk lelijk, vind ze ook alles behalve geschikt voor een 3 jarige. geef je dochter echte schoenen met een voetbed ipv lelijke mode sloffen.



Mijn dochter heeft ook nog 5 paar andere schoenen hoor...
En ik vind deze uitspraak erg asociaal...

Jammer dat het topic een discussie topic word...en dat het niet gewoon gezellig kan.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Uggs liefhebbers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 15:40

Ik heb 3 paar. 2 paar Evera, die iedereen aanziet voor allstars :+ en een paar pantoffels waar ik al 8 jaar mee doe :)
De classics vind ik niet zo mooi

Cerastes

Berichten: 2402
Geregistreerd: 04-07-13
Woonplaats: Noord-Holland, Schermer

Re: Uggs liefhebbers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-17 15:42

Gelukkig zijn er ook nog wat liefhebbers! :Y)

Cerastes

Berichten: 2402
Geregistreerd: 04-07-13
Woonplaats: Noord-Holland, Schermer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-17 15:44

Azmay schreef:
Overigens kan de discussie misschien beter ergrns anders gevoerd worden, ik geloof niet dat dat het doel was hier namelijk :o


Nou idd... misschien moeten de haters zelf maar een anti-uggs topic openen.. :')

Flowery

Berichten: 2446
Geregistreerd: 31-07-12
Woonplaats: HHW

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 15:50


_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41681
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Uggs liefhebbers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 16:07

Ik heb drie paar. Mijn chestnut Bailey buttons heb ik nu vijf jaar en beginnen los te laten bij de naad. Deze draag ik enkel nog binnen. Verder heb ik classic mini zwart en de Classic sparkle (?).

Ik ben aan het sparen voor een nieuw paar erbij. Maar welke... Vind t maar lastig :D.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41681
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 16:07


mvdbijl

Berichten: 3676
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: Uggs liefhebbers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 16:13

je koopt zem2e gands maar dat maakt het product niet anders? gene de ze weg doet koopt wellicht wel een nieuw paar..

2e hands vind ik eerlijk gezegd een beetje vies. je moet tocgbals je het goed wilt doen er met blote voeten in en, ik als koukleum kreeg er zelfs zweetvoeten in..

Vind uggs een beetje hun langste tijd gehad hebben. Ik wist eerst niet van de hele schapenhandel er omheen maar koop ze om die reden niet meer.

luuntje

Berichten: 13989
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 16:15

Ik heb 1 paar gekregen, tig jaren geleden voor bekend was hoe slecht de schapen het hadden, voor mijn ijskoude Raynaud voeten.
Meer hoef ik ook niet. Dierenwelzijn is te belangrijk.

Binnen draag ik sloffen van Texelse schapen. Lekker warm en voor zover ik weet diervriendelijk.

Jessix

Berichten: 16462
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 16:17

Ik heb twee paar Classic Tall. Heerlijke laarzen. De enige waar ik geen pijn in heb met mijn reuma voeten. Om die reden heb ik ze dan ook gekocht, inderdaad geheel tegen mijn gevoel in wat betreft het mogelijk leed van de schapen.

Cerastes

Berichten: 2402
Geregistreerd: 04-07-13
Woonplaats: Noord-Holland, Schermer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-17 17:22

mvdbijl schreef:
je koopt zem2e gands maar dat maakt het product niet anders? gene de ze weg doet koopt wellicht wel een nieuw paar..

2e hands vind ik eerlijk gezegd een beetje vies. je moet tocgbals je het goed wilt doen er met blote voeten in en, ik als koukleum kreeg er zelfs zweetvoeten in..

Vind uggs een beetje hun langste tijd gehad hebben. Ik wist eerst niet van de hele schapenhandel er omheen maar koop ze om die reden niet meer.


Ik koop ze idd via MP en dan altijd zo goed als nieuw/nieuw (dus écht 1 of enkele keren gedragen)... en dan meestal voor een aantal tientjes...

Ik vind het anders dan ze nieuw in de winkel kopen voor honderden euro's en het merk sponsoren.

PrizTwir
Berichten: 2398
Geregistreerd: 10-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 17:39

Jaaaaa ik hou van uggs. <3

Ik heb hakken van hun. De UGG grandle, classic mini leather, de adirondack boot, UGG sneakers. :)) Ik heb ook nog een stel bruine classic short, maar de hond heeft ze te pakken gehad toen ik een speeltje wegschopte. :Y) Dus die draag ik op stal.

Ze hebben nu sale. *\%/*

Spelt

Berichten: 867
Geregistreerd: 09-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 17:44

Ik wil binnenkort ook eens kijken naar de sneakers bij uggs, had laatst donkerblauwe gezien met wol gevoerd <3 Ik koop ze ook vaak via marktplaats, scheelt mega veel geld en zijn vaak nog amper gebruikt. Vond het altijd wel lastig te zien of het echte of neppe zijn. Heb ook eens gehad dat er werd verteld dat ze echt waren.. nou mooi niet dus -O-

romyamb
Berichten: 676
Geregistreerd: 20-04-13
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 17:45

Cerastes schreef:
BenaLaars schreef:
ik vind ze niet alleen vreselijk lelijk, vind ze ook alles behalve geschikt voor een 3 jarige. geef je dochter echte schoenen met een voetbed ipv lelijke mode sloffen.



Mijn dochter heeft ook nog 5 paar andere schoenen hoor...
En ik vind deze uitspraak erg asociaal...

Jammer dat het topic een discussie topic word...en dat het niet gewoon gezellig kan.

ik denk dat ze er mee bedoelt, je dochtertje heeft minder steun zo en kan last krijgen van haar gewrichten :)

Cerastes

Berichten: 2402
Geregistreerd: 04-07-13
Woonplaats: Noord-Holland, Schermer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-17 17:54

PrizTwir schreef:
Jaaaaa ik hou van uggs. <3

Ik heb hakken van hun. De UGG grandle, classic mini leather, de adirondack boot, UGG sneakers. :)) Ik heb ook nog een stel bruine classic short, maar de hond heeft ze te pakken gehad toen ik een speeltje wegschopte. :Y) Dus die draag ik op stal.

Ze hebben nu sale. *\%/*


Oh leuk! Foto's? ? :P

Cerastes

Berichten: 2402
Geregistreerd: 04-07-13
Woonplaats: Noord-Holland, Schermer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-17 18:01

Spelt schreef:
Ik wil binnenkort ook eens kijken naar de sneakers bij uggs, had laatst donkerblauwe gezien met wol gevoerd <3 Ik koop ze ook vaak via marktplaats, scheelt mega veel geld en zijn vaak nog amper gebruikt. Vond het altijd wel lastig te zien of het echte of neppe zijn. Heb ook eens gehad dat er werd verteld dat ze echt waren.. nou mooi niet dus -O-


Klopt het scheelt veel!

Ik heb gelukkig altijd echte gekocht..

Lous

Berichten: 24250
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 18:36

Net als met nepgeld is er een goede checklist waarmee je de echtheid van Uggs kan checken.

Ik wilde er nooit aan, maar ben vorig jaar overstag gegaan voor mijn eerste paar Uggs.
De mini bailey bow in de kleur chestnut. Hiervoor altijd neppers gehad en wat een verschil. Heerlijk warm, passen zich (verrassend) aan,aan je voeten. En als je kan er prima gewoon op lopen en dat is juist belangrijk met mijn probleemrug. Heb ze met korting kunnen bestellen. Mocht ik de financiën ervoor hebben komt er zeker nog een paar. Alleen het model ben ik nog niet uit ;)