Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
benangelique schreef:Héél hard gezegd; je zelfmoordpogingen zijn geen pogingen tot zelfmoord want dan was het je echt wel gelukt inmiddels.
Het is een schreeuw om aandacht en ik vind het heel verdrietig en naar om te lezen dat je die niet of op de verkeerde manier krijgt.
Er zijn op bokt diverse leden die jouw verhaal herkennen en ook heel diep gezeten hebben. Zoek de topics van eline maar eens op bijvoorbeeld. ...
Voor nu kan ik je niets anders wensen dan kracht en rust. ..
SA_jip schreef:Ik noem het zelfmoordpogingen omdat het door het ziekenhuis en de hulpverlening ook zo genoemd word. De dingen die ik doe kunnen er wel degelijk voor zorgen dat het lukt, mijn geluk is dat ik in een beschermde woonvorm woon waar ze me regelmatig opzoeken en zo komt er dus ook snel hulp welke ik dan vervolgens niet wil en dan onstaat het 'gevecht' in het ziekenhuis of met het ambulance personeel.
En aandacht komt er altijd bij kijken, ook met automutileren is een deel aandacht maar je kunt niet iedereen over 1 kam scheren en het op 100% aandacht gooien. Ik denk dat in mijn geval het 20% aandacht is en derest het moe zijn en rust willen en als ik me dan slecht voel veranderd dat in dood willen en dan een paar dagen later kan dat weer heel anders zijn en raak ik in paniek omdat ik niet doos wil.
Delphi schreef:Hoe hard het ook klinkt, ik ga met BA mee. Als ik grofweg tel heb je minimaal 10 zelfmoordpogingen achter de rug, waarschijnlijk nog veel meer. Zoals je zelf zegt wil je niet dood, je wilt dat de pijn stopt.
Ik vrees dat een forum je niet kan helpen. Ik denk dat het belangrijk is dat je een intensief hulptraject in gaat. Waarom weiger je de opname op de gesloten afdeling? Ik denk dat je weinig keus hebt en je echt een intensieve behandeling nodig hebt.
Ik hoop echt dat 2017 voor jou een jaar gaat worden waarin je meer rust en regelmaat gaat vinden en vooral goede hulp zodat je beetje bij beetje je leven terug op kan pakken.
Delphi schreef:SA_jip schreef:Ik noem het zelfmoordpogingen omdat het door het ziekenhuis en de hulpverlening ook zo genoemd word. De dingen die ik doe kunnen er wel degelijk voor zorgen dat het lukt, mijn geluk is dat ik in een beschermde woonvorm woon waar ze me regelmatig opzoeken en zo komt er dus ook snel hulp welke ik dan vervolgens niet wil en dan onstaat het 'gevecht' in het ziekenhuis of met het ambulance personeel.
En aandacht komt er altijd bij kijken, ook met automutileren is een deel aandacht maar je kunt niet iedereen over 1 kam scheren en het op 100% aandacht gooien. Ik denk dat in mijn geval het 20% aandacht is en derest het moe zijn en rust willen en als ik me dan slecht voel veranderd dat in dood willen en dan een paar dagen later kan dat weer heel anders zijn en raak ik in paniek omdat ik niet doos wil.
Maar heb je geen goede medicatie? Is het een idee je medicatie eens goed te laten bekijken en zo nodig ophogen of veranderen?
En nogmaals ik zou kiezen voor de behandeling op de gesloten afdeling. Ik vrees dat je weinig andere keuze hebt. Je bent 23 jaar en nog jong. Hoe zie je de toekomst voor je? Grijp alle kansen aan die je geboden worden!
Esaqar schreef:Eens met bovenstaande. Jij hebt inmiddels zo veel zelfmoordpogingen gedaan dat, mocht je dit echt willen, het inmiddels wel gelukt had moeten zijn.
Ik wens je heel veel sterkte en succes en hoop dat je je in 2017 beter gaat voelen!
Jennyj01 schreef:Jij bent radeloos en je omgeving blijkbaar ook. Hoop voor je dat iemand de cirkel kan doorbreken. Zijn er ook dingen waar je wel blij van wordt? Wat zijn je plannen voor 2017?