Omdat ik na 217x hetzelfde geprobeerd te hebben echt heel dicht bij het punt waar op ik mijn laptop uit het raam wil gooien ben gekomen, vraag ik hier maar even om hulp.
Ik probeer in een mailbox te komen van een bepaalde website. Dit moet volgens het stappenplan dat ik heb gekregen via outlook en gelukkig ben ik daar een enorme fan van.
Nu heb ik ongeveer 20 minuten lang precies hetzelfde gedaan en aangezien ik niet verder kom
.... Ik open Microscoft Outlook (2010).
Het programma vertelt me 'De verbinding met Microsoft Exchange is niet beschikbaar. Outlook moet online zijn of er moet een verbinding zijn om deze actie te voltooien'. Ik denk dan tja, dat probeer ik dus voor elkaar te krijgen en klik netjes op het enige waar ik op kan klikken 'Ok'.
Dan komt er een nieuw schermpje te staan, waarbij ik netjes de naam van de server en het postvak invul en op 'Ok' klik. Dan verschijnt er:

Ik klik weer netjes op 'Ok' en dan beland ik in een vicieuze cirkel waarbij ik alleen op 'Ok' kan klikken om hetzelfde schermpje weer te krijgen, op 'toepassen', waarbij er niets gebeurt en op 'Annuleren' waarna het hele programma zich afsluit.
Ik krijg nergens het schermpje die ik volgens de handleiding zou moeten krijgen (namelijk een schermpje waarbij ik iets met POP3 en alles kan invullen.
Is er iemand die verstand heeft van Outlook die mij een handje kan helpen?

.