Dropbox, foto's terug halen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Guess_NH

Dropbox, foto's terug halen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-16 21:29

Hoi bokkers,

Zijn er hier meerdere bekend met dropbox (waar je foto's en filmpjes op kan slaan).

Ik heb in juli heel veel fotos' moeten verwijderen en nu was mijn vraag of er iemand bekend is met hoe je foto's terug kan halen?
Ik weet dat je via internet 30 dagen de tijd hebt alles terug te zetten, of als je een betaald account hebt.
Als ik een betaald account heb is het dan mogelijk om alles terug te halen of kan ik het wel vergeten?

ik weet dat het lang geleden is maar aangezien foto's nooit helemaal verdwijnen van het internet zie ik een kleineeeeeee kans !? :')

_Mirjam

Re: Dropbox, foto's terug halen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 21:37

Zie hier:
https://www.dropbox.com/plans
Bij langer dan 30 dagen geleden hangt het er vanaf wat voor soort betaalde account je hebt. Maar ik weet niet hoe dat werkt, als je nu je account zou upgraden, of dat dan nog weer met terugwerkende kracht kan.

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-16 21:39

_Mirjam schreef:
Zie hier:
https://www.dropbox.com/plans
Bij langer dan 30 dagen geleden hangt het er vanaf wat voor soort betaalde account je hebt. Maar ik weet niet hoe dat werkt, als je nu je account zou upgraden, of dat dan nog weer met terugwerkende kracht kan.

Jij beschrijft precies mijn vraag!
Dank je wel.
Hopelijk weet iemand er wel het antwoord op

_Mirjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 21:46

xMariekeJarig

Re: Dropbox, foto's terug halen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 08:47

Ik heb een keer een harddrive crash gehad waardoor blijkbaar foto's waren verwijderd en ik daar pas meer dan 30 dagen later achter kwam. Contact opgenomen met hun klantenservice en zij konden me wel helpen :)