Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en vind het wel netjes.

Neej schreef:Picasa isniemeer, da's nu google photos geworden.
Met flickr kun je de foto's verborgen uploaden maar om er voor te zorgen dat ouders ze wél kunnen zien moeten zij allemaal ook een flickr account hebben en vriendjes met jou worden. Dus dat lijkt me niet de meest handige optie. Dropbox zou echt de makkelijkste oplossing zijn, misschien een tweede dropbox aanmaken speciaal voor dit doeleinde?
Neej schreef:Picasa isniemeer, da's nu google photos geworden.
Met flickr kun je de foto's verborgen uploaden maar om er voor te zorgen dat ouders ze wél kunnen zien moeten zij allemaal ook een flickr account hebben en vriendjes met jou worden. Dus dat lijkt me niet de meest handige optie. Dropbox zou echt de makkelijkste oplossing zijn, misschien een tweede dropbox aanmaken speciaal voor dit doeleinde?
Mariett schreef:Neej schreef:Picasa isniemeer, da's nu google photos geworden.
Nee hoor, je kan als het goed is gewoon een linkje geven van het album waar je de foto's in doet (die je allemaal op privé hebt dan). Bij het linkje kan je ook aanklikken om ook de privé foto's te laten zien voor mensen die het linkje hebben. Daar heb je geen account voor nodig
Ik gebruik m'n flicker echt heel weinig, dat merk je wel. Maar je hebt helemaal gelijk, een direct link naar het album werkt wel voor iedereen
WiancaR schreef:Dropbox lijkt mij ideaal in dit geval. Kunnen de ouders zelf door de map heen en alleen de foto's die ze zelf graag willen hebben lokaal downloaden.
Exitium schreef:Dat is leuk voor een paar maanden, maar Dropbox stopt in maart met public folders. Dan kun je nog wel foto's delen, maar enkel door een public link naar die foto (en dat dus per foto) te genereren en door te sturen. Niet de meest praktische oplossing wat dat betreft.