Ervaring Samsung Galaxy S6 edge..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_MelisS

Ervaring Samsung Galaxy S6 edge..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-16 19:20

Hoi!

Zoals de titel al zegt, ben ik opzoek naar de ervaringen met de Samsung Galaxy S6 en dan de Edge versie.
Mag binnenkort een nieuwe telefoon en ben een beetje aan het rondkijken.
Heb nu een Samsung note 4 en wil er eigenlijk niet vanaf maarja ben bang dat hij wel eens aan vervanging toe is..
Liefst had ik dus ook weer voor een note gekozen, maarja de oude modellen zijn niet meer te verkrijgen met abbo en nouja de nieuwe modellen zijn niet zo best :+

Dus nu ben ik uitgekomen op de S6 edge, of de edge plus..
Van de 1 hoor ik ja top telefoon, van een ander hoor ik nee weggedaan want batterij was zo op...?
Ben erg benieuwd! :)

Alvast bedankt!

Hutcherson

Re: Ervaring Samsung Galaxy S6 edge..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 19:30

ik raad edge uberhaupt erg af. Mn vriend heeft de s7 edge. vind de bediening op die rand erg rot. Hijzelf krijgt hem ook regelmatig niet aan of uit (schermvergrendeling) om nog over de harder zachter knopjes te zwijgen. Het voegt weinig toe, behalve dat het er mooi uitziet. Verder de samsung ben ik al jaren erg tevreden over. gebruik de s3 zakelijk en de s5 prive. wil denk een s7 begin volgend jaar.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 19:32

Ik heb de gewone S6 en ben daar heel tevreden mee. De edge vind ik weinig toevoegen en ben bang dat die snel kapot gaat..

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 19:55

Ik heb de edge, niets mis mee.
Fijne telefoon en nergens problemen mee mbt scherm.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 23:35

Ik had ook de Note 4 en ben over gestapt omdat ik als verrassing de Samsung S6 edge plus van man kreeg.
Ik ben tevreden over de telefoon, lekker groot (ik lees vaak boeken op mijn telefoon) en werkt altijd zoals het moet.

Zil

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 23:38

Qua besturing en werking is het een prima foon. Nog nergens problemen mee gehad. Maar wel met het scherm, dat is spontaan gesprongen. Er gebeurde niks maar flinke ster (zwakke plek denk ik)en barsten over gehele scherm. Maken lijkt onmogelijk. Erg duur en schermen niet leverbaar door (blijkbaar) meer mensen met dit probleem. Ik moet er nog tot september 2018 mee doen dus zit best met handen in het haar...

daffieduck83Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 10:18

Ik heb een S6 edge. Maar het edge gedeelte gebruik ik eigenlijk nooit. Het ziet er wel iets mooier uit, maar ik zou er niet meer extra voor betalen. Verder bevalt de telefoon mij wel. De bediening is duidelijk en nog geen rare dingen gehad.

Sincere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 10:24

Ook ik heb de gewone S6. Zelf wilde ik eerst de S6 edge, wat werd afgeraden door het personeel van mijn provider. Die zeiden dat ik beter de gewone s6 kon nemen, omdat de edge er wel mooi uit ziet maar het sneller stuk gaat en bovendien niet zo praktisch is als het lijkt

xLianneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 16:12

Ik heb ook een 6 edge. Prima telefoon en ziet er mooi uit. Geen problemen mee en batterij gaat gewoon net zo lang mee als mijn vorige telefoons :)

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-16 21:39

Bedankt allemaal voor jullie reacties.

Mijn vriendin heeft indd ook de edge plus en die raade hem me ook af, Vooral omdat de batterij veel minder lang mee gaat. Ook heeft ze hem al 2 x opgestuurd.
Dus die zei neem dan de gewone s6 of de s7 want die schijnt het dan weer niet te hebben?

Ben er dus nog niet helemaal uit :P

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 22:23

_MelisS schreef:
Bedankt allemaal voor jullie reacties.

Mijn vriendin heeft indd ook de edge plus en die raade hem me ook af, Vooral omdat de batterij veel minder lang mee gaat. Ook heeft ze hem al 2 x opgestuurd.
Dus die zei neem dan de gewone s6 of de s7 want die schijnt het dan weer niet te hebben?

Ben er dus nog niet helemaal uit :P

Ik merk eigenlijk geen verschil qua accu verbruik.