Kerstkaarten voor eenzame ouderen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BabiiVeeraa

Kerstkaarten voor eenzame ouderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-16 21:20

Hoi Bokkers!

Ik ben klaar met het schrijven van mijn kerstkaarten en heb nog een paar kaartjes en decemberzegels over. Deze wil ik graag versturen naar mensen die eenzaam zijn tijdens de feestdagen. Nu heeft het Ouderenfonds hier een actie voor, maar ik lees net dat de kaarten dan gisteren binnen hadden moeten zijn :+

Weet iemand een andere manier, of misschien weet je iemand die wel een extra vriendelijke kerstwens kan gebruiken? Stuur me dan een berichtje, adresgegevens etc kunnen uiteraard via pb :)

StonedRomy

Re: Kerstkaarten voor eenzame ouderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 20:48

Ik ken wel een aantal organisaties die (kerst)kaarten een chronisch zieke kinderen stuurt. Meestal zijn die kinderen ook heel eenzaam en echt heel erg blij met een kaartje ( of een pakketje )

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 20:55

Vluchtelingenwerk Nederland is er ook blij mee. Zie hun dite.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 20:58

Ik vraag me hiermee wel af he... mijn oma weet al niet van wie de kaarten zijn die ze van familie krijgt. Als ze ze van vreemden zou krijgen zou ze er helemaal niks meer van snappen volgens mij...
Raken die mensen dan niet in de war?

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 21:01

Oh gisteren?! 8)7

He verdorie. Ik heb eindelijk mijn kaartje geschreven. Een heel mooi verhaal. Althans, vind ik :+
Voor niets dus. |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 21:26

Gekke oplossing maar misschien gewoon naar het bejaardentehuis in de buurt en bij de verzorgsters afgeven? Zij weten vast wel wie er niks krijgt en wie het kan waarderen