Vriendin voor de gek houden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

JenW

Vriendin voor de gek houden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-16 23:31

Hoihoi!

Dit jaar met oud en nieuw heb ik een stel vrienden op bezoek om het gezellig samen te vieren.

Alleen willen we een vriendin van ons flink voor de gek houden,
Maar dan wel op een orginele manier.

Ze is als de dood voor kippen ( :+ ) en we zaten al te denken om een nep kip te kopen en in een doos en dat te geven. Maar is dat leuk? Weten jullie iets orgineels?

Barst los :)

Palmera

Re: Vriendin voor de gek houden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 23:35

Als je iemands avond wilt verzieken moet je die persoon vooral trakteren op waar ze bang voor is....
Ik denk dat er betere grappen te verzinnen zijn. Ik zal eens nadenken. :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 23:37

Vertel haar dat het een themafeestje is inclusief dresscode. Klassiekertje bij ons. Altijd leuk *D

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 23:37

Ik weet niets origineels, maar jouw voorstel vind ik niet leuk :n. Als iemand ergens doodsbang voor is, en dan daarmee laten schrikken vind ik ook niet echt getuigen van een goede vriendschap. Als mijn vrienden op zo'n manier
wat zouden flikken werd er toch even heel goed gepraat en vanuit mijn kant het contact zeker de eerste tijd sterk verminderd.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 23:41

Als je het nieuwe jaar graag wil beginnen met een vriendin minder is die kip een goed idee.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 23:42

Ik zou dat ook niet doen. Nu weet ik niet hoe diep de angst zit, maar ik ken mensen die een zodanige fobie hebben van bepaalde dieren dat zelfs een plastieken versie de angst in hun naar boven haalt. En zelfs als het niet zo'n felle angst is blijft het voor diegene alsnog niet grappig. Eerder voor degene die het doen en de angst in het belachelijke trekken, die hebben dan misschien de grootste lol, maar niet voor jezelf.

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-16 23:43

Nu weet ik wel zeker dat ze dit wel kan waarderen hoor ;) we hebben al vaak zat iets gedaan waarbij de een het op zijn gillen zet.

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 07:21

Ik vind het idee van lieveli eigenlijk wel leuk. Heb je ook niet zo snel dat je iemand een trauma aanbrengt.

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 07:30

Nou leuk hoor zo grappig!!! Dus niet.
Zo iets doe je niet helemaal niet als vriendin.
Ik heen fobie voor wormen en ze vonden het x leuk bij mij op school om ze in mijn capuchon te doen echt tof.

Dus als je echt vriendinnen bent doe je zo iets niet

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 07:54

Waarom eigenlijk?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 08:45

Hilarisch. Ik vind het getuigen van puberaal gedrag maar ok, als jij denkt dat jouw vriendin hier tegen kan dan moet je haar vooral de stuipen op het lijf jagen.

Oliiviia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 10:03

Het hangt er toch allemaal van wat haar angst precies is? Misschien is ze gewoon wat bang van kippen, maar heeft ze niet perse een fobie :=
Ik denk dat TS dat wel beter kan inschatten...

Ik vind zoiets nog wel grappig, je kan ook gewoon zo'n speelgoedkip voor honden geven. Dat lijkt amper op een echte kip en is nog wel droog :+

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 12:04

Ik ben ook bang voor kippen. Geen fobie, gewoon bang. En ik zou dit zo niet op prijs stellen. Zou in staat zijn om Mn spullen te pakken en naar huis te gaan. Wat is hier leuk aan volgens jou?

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 12:17

Trek iemand een kippenpak aan. Ziet ze gelijk dat het geen echte kip is

Mariska14015

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 12:19

Als ik kijk naar mijn vrienden zouden we dit prima kunnen doen. Het is net hoe je met elkaar omgaat, vind het alleen niet echt grappig, maar dat moet je ook zelf maar beoordelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 12:20

Ik denk dat TS haar vriendin echt wel goed genoeg kent om te weten of ze dit wel/niet kan waarderen.

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 13:05

Als je per se iets met kippen wil doen, misschien een "light-versie"? Bijvoorbeeld een tok-geluid laten afspelen als er een bepaald iets gebeurt (of een bepaald woord gezegd word, of weet ik veel wat).

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 13:07

Een grap op oud en nieuw vat ik al niet. Je gaat, lijkt me, gezellig het nieuwe jaar vieren, dus een grap uithalen vind ik dan al niet zo erg gepast. Maar dan ook voor een eng iets, zou ik helemaal passen.
Persoonlijk kan ik veel hebben in dat opzicht, maar ook ik zou dit absoluut niet waarderen

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-16 13:41

ik kan mijn vriendin wel inschatten hoor, maar jullie moeten ook niet te realistisch denken, want ze heeft een hond dus zat eerder in de richting te denken met die kip van een hondenspeeltje in de vorm van zo'n trek kip.

meer ook niet dus echt schrikken zal ze der niet om doen ;)

en waarom we dat willen doen, omdat zij altijd als we bij haar zijn ons in de maling nemen dus we willen der eigenlijk een keer terug plagen, meer niet.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 13:47

JenW schreef:
ik kan mijn vriendin wel inschatten hoor, maar jullie moeten ook niet te realistisch denken, want ze heeft een hond dus zat eerder in de richting te denken met die kip van een hondenspeeltje in de vorm van zo'n trek kip.

meer ook niet dus echt schrikken zal ze der niet om doen ;)

en waarom we dat willen doen, omdat zij altijd als we bij haar zijn ons in de maling nemen dus we willen der eigenlijk een keer terug plagen, meer niet.

Ik vind echt dat er overdreven word gereageerd hier. Ik zou gaan voor het hondenspeeltje kip in een doos met stro ofzo. Ik heb geen idee :')

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-16 14:33

Misschien heb ik heb ook wat te heftig verwoord of iets. Ik had alleen in gedachte zo'n speeltjes kip voor honden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 14:51

Maar wat is er grappig aan een hondenspeeltje geven als ze een hond heeft?

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 15:02

Wat reageert iedereen lekker overdreven. Als je een honden speeltje doet zou ik er ook iets in doen wat een tok geluid maakt, dan bouwt de spanning zich wat meer op.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 15:05

Zou persoonlijk voor een ander moment kiezen om een grap uit te halen, maar dat zou TS wellicht beter kunnen inschatten dan wij vanaf ons scherm :j

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 15:11

Doe idd een nepkip in een doos met stro en dan een extern boxje er bij in waarin je geluid van een kip op afspeelt. En wel luchtgaatjes in de doos prikken :')