Wat is jouw vreemdste kerstpakket?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 23:31

Tivoli schreef:
Mijn vriend kreeg dit jaar exact hetzelfde kerstpakket als verleden jaar.
Dezelfde producten,dezelfde verpakkingen en dezelfde datums...
we moesten er wel om lachen en hebben de de soepstengels en marsmellows netjes in de kast gelegd :D


Zelfde datums? Dus meeste was maanden over de datum dit keer? -O-

Aranel
Berichten: 20212
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 23:39

IwanLuver schreef:
Mijn vader had van het grootste uitzendbureau van Nederland een kerststol gekregen die zo droog was als Sinterklaas zijn kont, deze is linia recta de container in gegaan. Al zijn andere collega's hebben hetzelfde gedaan :\


Ohh die heeft mijn vriend ook gekregen, bah wat een uitgedroogd ding was dat zeg. Met een centimeter aangekoekte poedersuiker erop, bah.
Vorig jaar hadden ze van Randstad een leuk pakket, flinke doos vol etenswaren. Blijkbaar gaan de zaken niet zo goed meer :+

Jolien87

Berichten: 17517
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-16 23:42

Wat komen er bizarre kerst attenties voorbij zeg. Ik denk dat de botox bon toch wel de kroon spant. :')

Ik las op facebook van iemand in het onderwijs die enkel een zak macaroni had gekregen. Die heeft ze maar besloten te gebruiken voor een knutselles in de klas. :=

Cubone

Berichten: 6238
Geregistreerd: 17-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 00:01

Ik vond dit in het begin wel een beetje vreemd, nu vooral leuk maar wij krijgen geen kerstpakket. In plaats daarvan krijgen we een "kerstfeest"... En dat word GROOOTS aangepakt :oo

Dit jaar hadden ze op een zaterdagnacht een van de grootste nachtclubs in de stad afgehuurd, onbeperkt gratis drank (wat je maar wilde, dus ja inclusief dure cocktails) een goeie DJ etc. Geweldig! :D Ik werk voor een gigantisch bedrijf dus de club was goed gevuld en het is erg leuk om op die manier al je collega's en leidinggevende eens te zien. Een fijne blijvende herinnering is meer waard dan wat dan ook :D

Als ik terug denk lach ik me nog steeds suf om de mensen die zichzelf echt gruwelijk voor banketstaaf hebben gezet :') Ik ben zelf na 3 drankjes overgestapt op de cola omdat ik te veel genoot van de acties die mijn collega's uit haalde en nog meer van de beschamende gezichten de volgende dag op kantoor *D

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 00:02

Alwiene schreef:
Tivoli schreef:
Mijn vriend kreeg dit jaar exact hetzelfde kerstpakket als verleden jaar.
Dezelfde producten,dezelfde verpakkingen en dezelfde datums...
we moesten er wel om lachen en hebben de de soepstengels en marsmellows netjes in de kast gelegd :D


Zelfde datums? Dus meeste was maanden over de datum dit keer? -O-


Sommige dingen over datum (toastjes en droge dingen) het blik soep was vorig jaar houdbaar tot 2017 en dit jaar weer :P
Ik vermoed dat het bedrijf vorig jaar te groot heeft ingekocht O:)

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Wat is jouw vreemdste kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 00:04

Jeetje Tivoli, maar dat kunnen ze dan zelf toch ook bedenken dat dingen over de datum gaan? Vind dat echt wel een beetje erg raar hoor. Lekker signaal naar je medewerkers. (Eigenlijk een keer ziekmelden en dan zeggen "Ja ik heb dat en dat uit het kerstpakket (wat over datum was) gegeten en nu voel ik me helemaal niet lekker" :')

pillow
Berichten: 7854
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: naast het drents friese wold

Re: Wat is jouw vreemdste kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 00:26

Een waardebon voor een uitje, alleen maar in de randstad te besteden, terwijl iedereen in de drie noordelijke provincies woont.

san4nie
Berichten: 3582
Geregistreerd: 13-12-09
Woonplaats: Groningen

Re: Wat is jouw vreemdste kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 01:01

Vorig jaar kreeg ik van het uitzendbureau een tegoedbon, van iets van 5 euro. Alleen bij hun op kantoor op te halen en op 1 plek te besteden. Dat heen en weer rijden zou me meer kosten dan het me opleverde.
Op stage kreeg ik een heel rare scheurkalender :?

FrNo
Berichten: 3678
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 09:17

Wij hebben ooit een blik in de vorm van een kleine Jumbo-boodschappentas gehad met daarin een sjaal, portemonnee en nog wat kleine dingen, allemaal met het logo van de Jumbo.

Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Re: Wat is jouw vreemdste kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 10:03

Die stol van Randstad heb ik gemist.... Geen bericht van gekregen!

suikermeisje

Berichten: 8351
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Re: Wat is jouw vreemdste kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 10:44

Cadeaubon voor de wereldwinkel. Veel te specifiek om aan al je werknemers te geven.

truus1970

Berichten: 1260
Geregistreerd: 07-05-08

Re: Wat is jouw vreemdste kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 11:20

Dit jaar een bon voor Bol.com gekregen. Vorig jaar iets van pluimen. Heb nu een kong en een Nylabone voor de honden gekocht. iets wat je niet in een kerstpakket zal vinden maar waar de honden hier wel blij mee zijn.
Wel mis ik het plezier met de kids van het doos meenemen, openmaken en samen snoepen.

Mijn vader kreeg vroeger een stuk of 20 van zulkse dozen en dan nog vele kistjes wijn. was altijd erg leuk.

Winged

Berichten: 33089
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 11:31

Cubone schreef:
Ik vond dit in het begin wel een beetje vreemd, nu vooral leuk maar wij krijgen geen kerstpakket. In plaats daarvan krijgen we een "kerstfeest"... En dat word GROOOTS aangepakt :oo

Dit jaar hadden ze op een zaterdagnacht een van de grootste nachtclubs in de stad afgehuurd, onbeperkt gratis drank (wat je maar wilde, dus ja inclusief dure cocktails) een goeie DJ etc. Geweldig! :D Ik werk voor een gigantisch bedrijf dus de club was goed gevuld en het is erg leuk om op die manier al je collega's en leidinggevende eens te zien. Een fijne blijvende herinnering is meer waard dan wat dan ook :D

Als ik terug denk lach ik me nog steeds suf om de mensen die zichzelf echt gruwelijk voor banketstaaf hebben gezet :') Ik ben zelf na 3 drankjes overgestapt op de cola omdat ik te veel genoot van de acties die mijn collega's uit haalde en nog meer van de beschamende gezichten de volgende dag op kantoor *D

Bij mijn eerste werk hadden we dit ook, waren wel briljante feesten... Maar toch :=
Huidige werkgever doet het net allemaal wat anders, wel groot feest... En een super tof kerstpakket. :D

mnka
Berichten: 310
Geregistreerd: 12-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 11:34

Een briefopener... |(
Laatst bijgewerkt door mnka op 28-12-16 11:35, in het totaal 1 keer bewerkt

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 11:35

IwanLuver schreef:
zo droog als Sinterklaas zijn kont


Uhm.. wat moet ik me hier nou weer bij voorstellen? _O-

rox_en_wilvy

Berichten: 788
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: lelystad ~ paard in Hulshorst (veluwe)~

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 11:38

Wij krijgen van de baas een bon die je kunt besteden bij zo een speciaal bedrijf daarvoor, nou is alleen de fbpagina en website uit de lucht gehaald! Grote kans dat we niks gaan krijgen terwijl er wel voor betaald is :oo

Hilli

Berichten: 22950
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: Wat is jouw vreemdste kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 11:44

Ik heb ooit een kaars in een plastic schelp gekregen die het óf niet deed óf ontplofte als je 'm aanstak. Leuk zo'n symbolisch cadeau, maar de uitvoering liet wat te wensen over :')

Verder altijd meer dan tevreden met m'n kerstpakket!

LisanneMans

Berichten: 81
Geregistreerd: 21-06-09
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 11:45

Ik kreeg een aantal jaar geleden een badhanddoek met logo van het bedrijf :')

IwanLuver
Berichten: 1885
Geregistreerd: 28-10-03
Woonplaats: steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 11:49

antje_vip schreef:
IwanLuver schreef:
zo droog als Sinterklaas zijn kont


Uhm.. wat moet ik me hier nou weer bij voorstellen? _O-


mmm zou wel een lokale uitdrukking zijn, ipv landelijke :D

Jester_

Berichten: 12287
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 11:53

Hier (zorginstelling) kregen we een keer zelfgemaakte bekers van onze clienten. Dat waren een soort bonken klei, schots en scheef (zegmaar hoe ze dat op de peuterschool maakten), en dan 6 stuks...

Nu hebben we een kerstmarkt waar je voor 40 euro dingen mag uitzoeken! Erg leuk

Sizzle

Berichten: 35730
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 21:35

suikermeisje schreef:
Cadeaubon voor de wereldwinkel. Veel te specifiek om aan al je werknemers te geven.


Dat vind ik eigenlijk een mooi gebaar :)
Je kunt er altijd wel een cadeautje vinden als je er zelf niets aan vind.

CoonArt

Berichten: 23303
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: Wat is jouw vreemdste kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 15:52

Twee waardebonnen. 1 van 5 euro en 1 van 7,50. That's it. |( {:)-:(

c_alsemgeest

Berichten: 20718
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Wat is jouw vreemdste kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 23:16

Die zelfgemaakte bekers zou ik dan weer wel leuk vinden.
Toen ik weg ging na 11 jaar werken in de GGZ op een gesloten afdeling kreeg ik ook veel geschreven kaartjes en een schilderijtje van mijn bewoners. Nu 3 jaar later en ik heb ze nog steeds

ilaan

Berichten: 2434
Geregistreerd: 23-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 23:35

Mri schreef:
Mijn vriend heeft echt een ontzettend leuk kerstpakket gekregen! dat zat niet in een doos maar in een bijzettafeltje
( zo'n soort bijzettafel)


Je link doet het helaas niet maar mijn moeder kreeg een best leuk kerstpakket, vergelijkbaar.
Een soort bijzettafel/poefje/blik welke goed gevuld zat met allemaal lekkere dingen! Zij vind de 'verpakking' niks dus die krijgen mijn vriend en ik haha
Dit blik dus, vind hem best leuk!
Afbeelding

Sowieso valt me op dat bij transportbedrijven het voornamelijk een doos vol met eten is. Op zich prima natuurlijk :)
Dit jaar kreeg de vriend van mijn moeder alles waarop de verpakking stond sinds wanneer het werd geproduceerd omdat het bedrijf zoveel jaar bestond. Vond het wel goed bedacht!

Vjestagirl

Berichten: 26664
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Wat is jouw vreemdste kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 11:51

Ik heb een keer een boek gekregen over het bedrijf waar ik werkte. Die vond ik niet zo boeiend. En ook regelmatig zelfgemaakte schalen/vogelhuisjes/bekers/borden. Allemaal gemaakt door de afdelingen waar mensen wonen met een flinke verstandelijke beperking. Dat vind k echt zó spuuglelijk dat het regelrecht de kliko in gaat.