Wat is jouw vreemdste kerstpakket?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
turtlelito

Berichten: 1697
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Hoeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 21:24

Ingrid_92 schreef:
Een eikenboompje :')


Haha, toevallig een kurkeik?
Die kreeg ik vorig jaar van een leverancier. Bij ons moet alles eigenlijk in de tombola, dus eerst in de lift met dat ding. Bleek van facilities niet in het gebouw te mogen blijven staan, dus toch weer naar mijn auto gesjouwd. Ben nog weken aangesproken over het feit dat ik een paar keer met het ding door het gebouw ben gewandeld (hij was even groot als ikzelf :+ ). Staat nu wel leuk in de tuin overigens.

jessdaniels

Berichten: 1189
Geregistreerd: 01-07-14
Woonplaats: Zaltbommel

Re: Wat is jouw vreemdste kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 10:56

Mijn moeder heeft gisteren haar "kerstpakket" gekregen.. 5 cadeaubonnen voor de primera ( :') ) en toen ze net het saldo ging checken, stond er niets op hahaha

Denk dat ze vergeten zijn om ze te activeren :')

A3a1
Berichten: 2761
Geregistreerd: 07-04-16
Woonplaats: Sleewijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 00:03

Indestal schreef:
Is nog steeds hoor, sterker, voor je eenmalige personeelsuitje betaal je ook zelf, alleen als er wat te kort is, legt de baas bij...

Jij betaalt je eigen 13e maand? :?


Ja, maf he, en dan hielden ze nog te weinig in ook -O-

En ja, volgens mij idd ook de 13de maand, ze houden gewoon wat extra in op je loon.

Maar daarom snap ik dus niet het hele kerstpakket gedoe, je houdt in, of je doet het niet.
Maar dat gesjoemel, is gewoon raar

Anna_98

Berichten: 459
Geregistreerd: 01-04-13

Re: Wat is jouw vreemdste kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 00:19

Ik zelf kreeg dit jaar een heel leuk kerstpakket, maar waar m'n broertje gister mee thuiskwam...
Hij is 16 en loopt stage op een bouwbedrijf. Hij kreeg een emmer met logo van dat bedrijf er op, gevuld met vijf verschillende stukken kaas en een fles wijn +:)+

MarleenM

Berichten: 1857
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Gronau (Duitsland)

Re: Wat is jouw vreemdste kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 15:27

Bij ons werd er een mailtje gestuurd dat de kerststollen klaar lagen, toen we ze ophaalden bleken de kerststollen iets kleiner dan een gemiddelde krentenbol, en that was it.. :\
-O-

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78596
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Wat is jouw vreemdste kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 23:37

13de maand is van oorsprong inderdaad het stuk loon wat je mist, omdat loon gebaseerd was op 4 werkweken en niet op 4,5. Op het einde van het jaar mis je dan 4 weken, en die worden dan uitbetaald als de 13de betaling van het jaar, de 13de maand dus. Er zijn nog steeds bedrijven die het loon op basis van die 4 weken uitbetalen. Er zijn ook bedrijven die wel gebaseerd op een maand uitbetalen, daar heb je dan geen 13de maand, of wrl en dan is het echt een extra.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 23:58

dushi88 schreef:
Bij ons werd er een mailtje gestuurd dat de kerststollen klaar lagen, toen we ze ophaalden bleken de kerststollen iets kleiner dan een gemiddelde krentenbol, en that was it.. :\
-O-


Nee! -O- Een ministol als kerstpakket? :\ Geef dan gewoon niks. Dat is ongeveer hetzelfde maar dan minder beledigend :\

Dizzy505
Berichten: 1587
Geregistreerd: 03-03-12

Re: Wat is jouw vreemdste kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 00:03

Een pakketje met voeten zeep en voetscrub :')

xMaritt

Berichten: 471
Geregistreerd: 10-09-10
Woonplaats: Rhenen

Re: Wat is jouw vreemdste kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 00:08

Een opblaasbare slee -O-

Black2000

Berichten: 807
Geregistreerd: 23-12-05

Re: Wat is jouw vreemdste kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 00:13

Een schort met de slogan: hoe was jouw dag... een mooie rooie.... ik haat rood, haha!

Amyd

Berichten: 393
Geregistreerd: 28-12-05
Woonplaats: Zeist

Re: Wat is jouw vreemdste kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 00:38

Een strandpakket; handdoek, strandbal, kleefbal spel -O-

xMarieke

Berichten: 5701
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: Aan het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 09:11

Black2000 schreef:
Een schort met de slogan: hoe was jouw dag... een mooie rooie.... ik haat rood, haha!


Dan weet ik denk ik waar je werkt. Iets met kinderen?

_Melanietje_
Berichten: 666
Geregistreerd: 01-06-06

Re: Wat is jouw vreemdste kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 09:40

Een cadeaubon om te besteden bij ons eigen bedrijf...

Kady1
Berichten: 2507
Geregistreerd: 03-06-07

Re: Wat is jouw vreemdste kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 10:21

Kerstpakketen van mijn vriend zijn werk zijn altijd heel mooi. Ook doneren het befrijf uit naam van het personeel aan het goede doel. Vorig jaar was dat goede doel, kerstpakketten uitdelen aan mensen (in NL) die in de gevangnis zitten zodat ze ook een mooie kerst hebben..... toen hadden we wel zoiets van "euh". Eigen schuld toch dat ze daar zitten hadden ze zich maar aan de wet moeten houden. Donneer dan aan de voedselbank ofzo

Sizzle

Berichten: 35730
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 11:43

xMaritt schreef:
Een opblaasbare slee -O-


Dat wil ik wel zien :D

Black2000

Berichten: 807
Geregistreerd: 23-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 22:17

xMarieke schreef:
Black2000 schreef:
Een schort met de slogan: hoe was jouw dag... een mooie rooie.... ik haat rood, haha!


Dan weet ik denk ik waar je werkt. Iets met kinderen?


Haha, ja! Dat klopt....

IwanLuver
Berichten: 1885
Geregistreerd: 28-10-03
Woonplaats: steenwijk

Re: Wat is jouw vreemdste kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 22:28

Mijn vader had van het grootste uitzendbureau van Nederland een kerststol gekregen die zo droog was als Sinterklaas zijn kont, deze is linia recta de container in gegaan. Al zijn andere collega's hebben hetzelfde gedaan :\

tones

Berichten: 5290
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Veluwe.

Re: Wat is jouw vreemdste kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 22:31

Hier helemaal niks van het grootste uitzendbureau van Nederland.

xMaritt

Berichten: 471
Geregistreerd: 10-09-10
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 23:21

Sizzle schreef:
xMaritt schreef:
Een opblaasbare slee -O-


Dat wil ik wel zien :D


Ben bang dat ik hem nooit uit de verpakking heb gehaald en dat die nu ergens in de berging ligt te verstoffen :o

Mri

Berichten: 15313
Geregistreerd: 01-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 23:46

2013: een hoodie met logo van bedrijf en zuster bedrijven.
De trui was zo lelijk en slecht van maat en pasvorm (heel breed, te kort en 3/4 mouw ongeveer :+ ) dat wij toch wel de melding kregen dat het niet de bedoeling was om de trui op kantoor te dragen, en al helemaal niet als er klanten over de kwamen.
2014: een trui met logo van bedrijf en zuster bedrijven, gebreide trui. Helaas alleen heren maten.
k was heel lief ingeschat op een maat L (ja, een heren maat L).
Dit was meer een jurk dan een trui. Zo droeg ik hem dus ook, met een legging en laarzen. Bleek ook niet zo de bedoeling te zijn
2015: een long sleeve polo met logo van bedrijf en zuster bedrijven. Dit was wel een dames maat, en ook nog in de goede maat! helaas wel een poepkleur en hele grote logo's. Iets wat je dus echt alleen op werk aan kan trekken.

Begin jaar ben ik van baan gewisseld, geen kledingstukken meer voor kerst!

2016: mijn kerstpakket was een badjas, 1 washandje, 1 handdoek met borduursel "bad en douche", een douche spons en een fles douchegel

Mn vriend is blij met de badjas en de handdoek en het washandje gaan naar Oma.

Mijn vriend heeft echt een ontzettend leuk kerstpakket gekregen! dat zat niet in een doos maar in een bijzettafeltje
( zo'n soort bijzettafel)

Anoniem

Re: Wat is jouw vreemdste kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 21:56

Wat een negatieve en ondankbare reacties hier zeg.. :n Een kerstpakket is niet verplicht en wat een bedrijf ook geeft, het is toch nooit voor iedereen goed.. Wees blij dát je iets krijgt en/of wees blij met wat je krijgt!

Black2000

Berichten: 807
Geregistreerd: 23-12-05

Re: Wat is jouw vreemdste kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 23:04

Nee hoor, ik ben echt niet ondankbaar, ben met veel blij. Vorig jaar een klein rituals pakketje, was heerlijk! Maar dat ik nou echt blij moest zijn met een rood schort met opdruk? Nee, sorry, niet echt!

Dit jaar voor mij geen kerstpakket, maar ben verwend met een ici paris kaart! ( ik werk niet meer in loondienst )

mick75

Berichten: 4545
Geregistreerd: 18-04-08
Woonplaats: In Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 23:05

Ik kan in de regel dingen prima waarderen. Maar 2 zakken chips die letterlijk jaren over datum zijn en taai als wat vind ik eigenlijk niet echt een blijk van waardering of wat er zelfs maar op lijkt. Dat (en sommige andere dingen die genoemd worden) vind ik eerder een belediging voor de medewerkers.

Bij sommige bedrijven krijg je toch de indruk dat ze overjarige troep zo proberen te slijten of zo. Of dat ze bij bepaalde bedrijven/ instellingen iets hebben bedongen.

Sizzle

Berichten: 35730
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 23:10

Relaxed, je moet toch toegeven dat een botox bon op zijn minst wel wat raar is toch :D
Weet ook niet of je dat bij de voedselbank of leger des heils kan doneren :+

Voor mij in iedergeval op nummer 1 hier in dit topic :P

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Re: Wat is jouw vreemdste kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 23:22

Mijn vriend kreeg dit jaar exact hetzelfde kerstpakket als verleden jaar.
Dezelfde producten,dezelfde verpakkingen en dezelfde datums...
we moesten er wel om lachen en hebben de de soepstengels en marsmellows netjes in de kast gelegd :D