Zelf heb ik een link gekregen waarmee we wat kunnen bestellen! Volgens mij rond de 40/50 euro! Erg veel leuke dingen staan erop, ik kan alleen niet kiezen
Ik heb nu een nekmassage kussen en een whiteboard met planken style in mn winkelwagen staan...
Leffroi
Geplaatst: 12-12-16 17:31
Zijn er al mensen die nu al een kerstpakket hebben gekregen dan?
Ah leuk topic om te volgen! , verwacht zelf niks (net in mijn proefperiode ) . Maar mag jaloersmakend hier wel kijken naar jullie pakketen
Jolien87
Geplaatst: 12-12-16 17:49
Wij krijgen een bol.com cadeaukaart, geen idee nog wat de waarde is maar voorheen kregen we altijd een VVV-bon van €25,- dus daar zal het dit jaar ook wel weer op neerkomen. Hoewel ik de magie van een ouderwets kerstpakket niet te evenaren vind, vind ik een cadeaubon ook een prima alternatief. Op die manier weet je zeker dat iedereen iets krijgt (uitzoekt) waar hij/zij blij mee is.
Bon van Wehkamp, € 75 geloof ik waar vriendlief een hardloopbroek van gaat kopen
iirrssjjee
Geplaatst: 12-12-16 17:58
_KiMbErLeY_ schreef:
Leuk iris! Waar heb jij o.a. keuze uit?
Leuk amburtjoz nog even wachten dus!
Echt van alles! Van games tot huishoudelijke artikelen. Theedoeken, pannen, snijplanken, maar ook bv. horloges en armbanden, of je kan er een andere cadeaubon voor kopen (voor bv weekendjeweg.nl, bol.com) maar kan ook weggeven aan een goed doel.
zacharyhill
Geplaatst: 12-12-16 17:58
Ik heb ze net binnen gekregen en ga deze van de week uitdelen. Mijn ouders waren er al blij mee. een goed gevulde doos met lekkere spullen. Mijn man heeft een bouwbedrijf.
Ik krijg hem morgen! Je kan dan van zo'n website iets kiezen (is iig elk jaar zo). Ben benieuwd of er wat leuks tussen zit. Vorig jaar had k een Fonq bon gekozen..
Oh tof, dit ga ik volgen! Krijg dit jaar geen pakket, voor het eerst naast m'n eigen bedrijf geen baan maar in loondienst. Dus ik geniet even mee van jullie pakketten.
Mijn vriend mag aktijd voor 300 euro iets uitzoeken vorig jaar een supergave keukenmachine uitgezocht, en nu een hele mooie vuilnis ton die perfect bij onze keuken past, en geloof een kadobon van Bol.com. Altijd tof kado dus!
Ikzelf als ZZP'er krijg nooit wat natuurlijk, hoewel mijn beste vriendin mij altijd een kadootje geeft omdat ze mij er zielig om vind
_KiMbErLeY_
Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-16 00:31
Zo he Lowara... dat is me nog eens een bedrag! wat lief dat een vriendin dat geeft hahaha
Leuk EnitraM!
Iirsjeee, klinkt een beetje als hetzelfde idee als die site van mij!
Jolien87, klopt het oude kerstpakket heeft ook wel wat, maar zelf iets uitzoeken ook wel weer ik kan ook een verrassingspakket uitkiezen maar durf het niet haha
Leuk mintgroen... ben benieuwd!
Zacharius (naam vergeten) ook leuk kados uitdelen! Wat zit er in julloe pakket?