Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Storm schreef:Je had nog kunnen zeggen dat je het niet verstandig vind om nu achter het stuur te gaan en dat hij niet alleen zichzelf maar ook andere pen in gevaar brengt.
Waren er geen andere collega's bij die je bij konden staan?
Sandyislief schreef:Heel onverantwoordelijk van die persoon, ik vind je zeker geen aansteller! Wat als er wat gebeurd?
Ik snap echt niet dat mensen gaan rijden met alcohol op. Wat mij betreft mogen ze hun rijbewijs gelijk innemen.
Ik zou het zeker nog eens aankaarten bij die kennis, dan neemt ze maar een taxi als ze wil drinken of rijdt ze maar met iemand anders mee.
dan maar slaande ruzie. Sleuteltjes komen in mijn bezit ik lever iemand af bij huis en help de dag erop met auto ophalen. Blijft iemand erg hardnekkig desnoods eigen auto ervoor of achter zetten zodat iemand niet kan wegrijden. Ik zou niet met mezelf kunnen leven als door mijn niet optreden er mensen of dieren moeten lijden. Liselot schreef:MarlindeRooz schreef:Ik vind rijden met drank op sowieso stom. Wie gaat er nog 130 km/u rijden met verdovende middelen op.![]()
Of het nou 1 biertje is of 2...
Meeste ongelukken met beschonken bestuurders gebeuren binnen de bebouwde kom
Overigens stap ik met 1 wijntje ook wel achter het stuur
Winged schreef:friesam schreef:Dat had ik bij ladderzat ook zeker gedaan maar zover was het niet
Sommige mensen kunnen nog aardig nuchter overkomen terwijl ze wel genoeg op hebben. Ik had kennis niet laten rijden.
Hoe onverantwoordelijk kun je zijn...sowieso dat je al teveel drinkt terwijl je weet dat je nog moet rijden.