Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Flowery schreef:Jup ik ook, mijn vader liet mijn moeder met 3 (jonge) kinderen achter en koos voor een andere vrouw. Zij had geen zin in kinderen over de vloer en ik heb mijn vader na de scheiding nog amper gezien. Helaas nu 14 jaar verder en nog altijd in therapie, het doet meer met een kind dan mannen denken
Edit: Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 8 was en ik heb hem voor het laatst gezien toen ik 10 was. Heel veel moeite ingestoken en veel hoop, maar allemaal voor niks.
DarkoFoitzik schreef:vrede heb je er uiteindelijk wel mee. ik in ieder geval wel.
LinsxDot schreef:DarkoFoitzik schreef:vrede heb je er uiteindelijk wel mee. ik in ieder geval wel.
Denk niet dat dat voor iedereen geldt. Iedereen is anders en iedereen gaat er anders mee om en vind ook dat ligt aan de situatie. Bij de 1 is zo gegroeid bij de ander na omstandigheden de ander heeft er zelf voor gekozen enz enz enz
Edit: zie dat je man ben verklaart hoop
Mannen kunnen over het algemeen dingen wat beter loslaten en accepteren
Veela schreef:Ik hoop binnenkort dat ik echt niets meer met mijn vader te maken hoef te hebben, hij is een gevaar voor mijn gezondheid. Omdat ik minderjarig ben gaat het wat minder makkelijk om op mijzelf (samen met zus wonen die ook minderjarig is) te gaan zonder toestemming van mijn vader.
Donderdag is er een rechtszaak, ik kan er zelf misschien niet bij zijn ivm ziekte. Maar vader heeft problemen met alcohol en daardoor mijn zus en mij fysiek plus mentaal mishandeld. Ben blij als ik van hem af ben.
Veela schreef:Ik hoop binnenkort dat ik echt niets meer met mijn vader te maken hoef te hebben, hij is een gevaar voor mijn gezondheid. Omdat ik minderjarig ben gaat het wat minder makkelijk om op mijzelf (samen met zus wonen die ook minderjarig is) te gaan zonder toestemming van mijn vader.
Donderdag is er een rechtszaak, ik kan er zelf misschien niet bij zijn ivm ziekte. Maar vader heeft problemen met alcohol en daardoor mijn zus en mij fysiek plus mentaal mishandeld. Ben blij als ik van hem af ben.