Wij kregen de boeken van de DELA toen mijn oma overleed, zat zelfs bij de verzekering die opa en oma hadden bij de DELA in. Misschien daar eerst naar kijken?
Ik weet niet waar in Den Haag je woont/je bevindt, maar je zou de drukker in de Weimarstraat kunnen bellen. Hij heeft volgens mij aardig wat op voorraad liggen en wellicht ook wel condoleanceboeken. En anders kan hij je misschien wel verder helpen waar je wel terecht kunt.
Geen idee of ze het hebben maar wie weet heeft de Artifac iets. Is een hele grote tekenwinkel, maar ze hebben ook (lege) boeken in allerlei soorten en maten. Zit op de Noordwal in Den Haag.
Maar ik zou zoals hierboven al meerdere malen aangegeven uitvaartcentra contacten. Sterkte!
Niet iedereen heeft een uitvaartverzekering of maakt gebruik van een begrafenisondernemer... Mijn oudtante is van de week overleden en haar kinderen regelen de hele crematie zelf omdat er geen geld is om het te laten doen. Triest, maar wellicht zit de TS in hetzelfde schuitje.
TS, kun je niet kijken voor een dummy (dus een boek waar niets in staat?) Die zien er vaak netjes uit en zijn wel algemeen verkrijgbaar
Maar Foaly, dan heb je alsnog een uitvaartorganisatie of een bedrijf, crematorium of begraafplaats, waar je mee te maken hebt. En die leveren dat soort dingen. Dus daar kun je er om vragen dan.
Anoniem
Geplaatst: 09-12-16 14:38
Wow wat een reacties onwijs bedankt!
Ik ben naar de andere kant van het centrum gelopen en heb toen bij Boekhandel Berlage een mooi boek gekocht, zwarte harde kaft en van die blanco papiertjes.
Maar euhm, ik zag een aantal mensen reageren met 'dit krijg je van de uitvaartonderneming'. Echter is dit in zakelijke opzicht. Ik loop stage op de HR afdeling en gister is er iemand overleden. Vanuit de organisatie hebben we een hoop geregeld zoals een stiltekamer met foto, witte rozen, kaars etc. En daar moest ook een condoleanceboek bij vond ik.
Ben al sinds 08:30 bezig om zoveel mogelijk te regelen. Vind het echt een rotgedeelte in mijn vakgebied, maar hoort er helaas bij. Vandaar ook de haast die er bij zat.
Fijn dat het zo wordt geregeld. Echter: Vanuit de OP kunnen wij niet zien of het zakelijk is of niet
Kinke
Geplaatst: 09-12-16 14:49
Je inspanningen zullen zeker gewaardeerd worden. Wij hadden ruim een maand geleden een sterfgeval op onze afdeling (tijdens het werk) en toen is er door HR & directiesecretariaat ook een ruimte ingericht. Mijn collega's en ik konden dat enorm waarderen. Er is nog veel meer gedaan en daar waren wij als afdeling heel dankbaar voor.
xxwienekexx
Geplaatst: 09-12-16 14:50
Fijn dat je wat hebt kunnen vinden en heel veel sterkte!
Anoniem
Geplaatst: 09-12-16 15:26
Winged schreef:
Fijn dat het zo wordt geregeld. Echter: Vanuit de OP kunnen wij niet zien of het zakelijk is of niet
Daar gaat het ook niet om. Mijn reactie was een aanvulling op de OP en extra uitleg.