naar aanleiding van het ICT topic wil ik graag een topic openen voor een vriend van mij.
Hij is als enige van de vriendengroep (mijn man zijn vriendengroep) nog vrijgezel.
hij wil wel graag een vriendin, maar het wil nog niet echt slagen.. of hij probeert te hard of hij stapt op de verkeerde meisjes af.
Het lijkt mij leuk om 3 dates voor hem te regelen (los van elkaar uiteraard).
Dan kunnen jullie kennis maken en wie weet wordt het wat.
duzszs.. wie wil er een leuke vrachtwagenchauffer.
Even een profiel:
Jogen van 33 jaar
heeft een transportbedrijf (familie)
woont in het Noorden van Friesland

houdt uiteraard heel veel van auto's en alles wat er bij hoort.
kan hier dagen over doorpraten. maar kan ook je auto repareren

hij houdt van doelloze domme grapjes. (ik heb een keer een spongebob rugzak gekregen, mijn man een pizza met 29 er op voor zijn verjaardag). in belgië zeggen "sind sie belisch". ik vind het wel humor haha, maar het is wel een beetje flauw. en ik zie net dat hij vandaag als zwarte piet verkleed is bijvoorbeeld.
hij is geen inernationale chauffeur, maar werkt wel altijd. Hij kan absoluut niet stilzitten. een avondje filmkijken is dus erg lastig. als we dat met vrienden deden valt hij altijd in slaap haha. maar iets ondernemen is echt wat voor hem. de mannen gaan altijd een weekendje weg per jaar, de laatste keer was dit Polen. volledig door hem geregeld.
Hij is al wat jaartjes vrijgezel en door zijn drukke baan heeft hij wel een beetje zijn eigen manier van doen. hier is niets mis mee, maar een relatie is dan altijd wennen.
aangezien hij zijn eigen bedrijf heeft, is ver weg verhuizen geen optie.
Wie o wie lijkt het leuk om een keer met hem op date?