Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

En die kan over het algemeen heel lief zelf spelen al van baby af aan, alleen soms dan hebben ze van die plakkerige periodes.
Gezeik met al dat bemoeizieke volk rond de bevalling, gedoe met reflux, tandjes en sprongetjes, na anderhalf jaar nog steeds nachtflessen..... echt slopend man 
Dat zou niet beteren met nog een baby en bijhorend slaapgebrek erbij... 
_Nadia_ schreef:Ik heb 7 kinderen in de leeftijd van 8 maanden tot 9 jaar, en ben zwanger van de 8ste.
Iedere leeftijd heeft zn andere dingetjes, zijn eigen problemen en zijn eigen mooie dingen.
Wat ik ze mee wil geven? Dat ze goed zijn precies zoals ze zijn (enkele van mijn kinderen hebben special needs) en dat als ze iets willen dat ze er dan helemaal voor moeten gaan.
_Nadia_ schreef:Ik heb 7 kinderen in de leeftijd van 8 maanden tot 9 jaar, en ben zwanger van de 8ste.
Iedere leeftijd heeft zn andere dingetjes, zijn eigen problemen en zijn eigen mooie dingen.
Wat ik ze mee wil geven? Dat ze goed zijn precies zoals ze zijn (enkele van mijn kinderen hebben special needs) en dat als ze iets willen dat ze er dan helemaal voor moeten gaan.
moonsparkle schreef:_Nadia_ schreef:Ik heb 7 kinderen in de leeftijd van 8 maanden tot 9 jaar, en ben zwanger van de 8ste.
Zo hoe doe je dat zonder helemaal gebroken te worden
. _Nadia_ schreef:uuh, vooral doorgaan?
Nee, zonder dollen, ik ben gezegend met een man die vanuit huis werkt en zijn eigen uren kan indelen. Hij werkt dus voornamelijk in de avonden als de kleinsten op bed liggen en zo verdelen we de zorg