Ik ga ook is een vraag stellen.
Mijn tante heeft MS en zit hierdoor in een rolstoel, steeds meer (voor ons normale dagelijkse) dingen moet ze laten door haar ziekte.
Aangezien mijn tante een doorzetter is en niet van opgeven houdt is ze een crowdfunding gestart om haar MS te stoppen.
Even stukje gekopieerd van haar website met een beknopte uitleg over de behandeling:
Gezondheid is wel te koop!
M.S. kan gestopt worden door middel van stamceltherapie. Het zou niet alleen de M.S. stoppen, maar ook nog eens de kans geven op gedeeltelijk herstel.
Helaas wordt stamceltherapie in Nederland niet uitgevoerd en ook niet vergoed. Hiervoor moet ik dus naar het buitenland (Mexico), en daar is geld voor nodig, veel geld! Totaal is er 65.000,- euro voor nodig om de stamceltherapie te ondergaan.
Nu zijn er vanuit de familie al hele creative dingen ontstaan over het inzamelen van geld voor mijn tante
Zo zijn er bv spullen verzameld voor een rommelmarkt
wordt er een bingo georganiseerd in de flat waar ze in woont met leuke prijzen om te winnen
We gaan 14 dagen lang collecteren in de Markthal in Rotterdam in december
er zijn mensen die breien, punniken, haken en schilderen (Denk aan poncho's en lieve beertjes voor kinderen etc)
er is een Legge flessen actie opgezet en fooienpotten worden apart gehouden (in goed overleg met het personeel) en gedoneerd.
Maar ja... 65.000,00 is een hoop geld
En we zijn er nog lang niet helaas

Is er hier op bokt iemand met een geniaal idee wat wij misschien als familie zijnde nog niet hebben bedacht?
Echt ieder idee is welkom!
Even voor het idee
Hier een link naar de pagina waar het hele verhaal nog is uitgebreid op staat
http://stichtinggeefsyleeneerlijkekans.nl
Ben heel benieuwd naar jullie ideeën en inbreng
die zijn idd al aangeschreven door meerdere mensen