ondergedompeld te worden

Zelf ben ik al in behoorlijk aantal Wellness Centra geweest, en heb daar
ook deze behandeling ondergaan.
Mijn vraag aan jullie, waar vinden jullie dat je de beste Hammam Behandeling
krijgt, wel graag in Nederland
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

.
Fish_n_Chips schreef:Vinden jullie dat echt de beste, of is het de enige waar jullie zijn geweest en zijn jullie gewoon tevreden?
Maar dat is natuurlijk gewoon heel persoonlijk. Wat verwacht iemand van een hammam om hem goed te vinden? Kalab schreef:De beste hamam-behandelingen krijg je uiteraard in Turkije, maar helaas is het niet mogelijk om elke keer dat ik er behoefte aan heb naar Turkije te gaan. In Nederland ben ik nog niet dé hamam tegengekomen, dus ik ga even meelezen.![]()
Overigens denk ik dat de omstandigheden ook meespelen. In Turkije is het zo genieten, ontspannen en is de sfeer gewoon heel anders. Ik vind een sauna hier vaak erg massaal.

Beretto schreef:Kalab schreef:De beste hamam-behandelingen krijg je uiteraard in Turkije, maar helaas is het niet mogelijk om elke keer dat ik er behoefte aan heb naar Turkije te gaan. In Nederland ben ik nog niet dé hamam tegengekomen, dus ik ga even meelezen.![]()
Overigens denk ik dat de omstandigheden ook meespelen. In Turkije is het zo genieten, ontspannen en is de sfeer gewoon heel anders. Ik vind een sauna hier vaak erg massaal.
Sauna de heuvelrug is dus absoluut niet massaal. En vanwege de sfeer en het zeer toegewijde personeel is deze behandeling hier echt mijn favoriet
lianne__ schreef:Ik was vandaag bij Saré in Oldenzaal/Deurningen.
De hamam behandeling daar was niet te vergelijken met de behandeling die ik in Turkije heb gehad.
25 minuten is te kort, waardoor de helft van de hamam niet gedaan kon worden.