Bralette

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

thirteenn

Bralette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-16 18:10

Ik zie het heel veel voorbij komen, de bralette. Maar wat is dat nou precies? Zijn er mensen die die hebben? En waarom een bralette en geen BH? En gaan je nippies dan niet showen? :+ Vind ze mooi, maar geen idee of het iets is! Ik weet dat het voor de kleinere maten is, maar maakt dat je dan niet nog platter dan een goed gevormde BH?

Corelli

Re: Bralette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 18:14

Een bralette is puur voor de mooi, je moet er geen steun van verwachten en het verandert dus ook niets aan de vorm van je borsten. Het alsof je zonder BH loopt, maar dan wat mooier aangekleed :))

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 18:14

Ik heb er eentje, van calvin klein. Het is eigenlijk gewoon een sportbeha alleen noemen ze het anders, naar mijn mening. Ik vind een bralette fijner bij shirts van dunne stof omdat het niet zo duidelijk is en het maakt je dan ook wel platter, jammer genoeg :( Ik vind ze mooi en prettig zitten, en je nipples schijnen niet door :D

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 18:18

Ik heb er zelf geen, maaarrr

ik zie het persoonlijk meer als een speciaal soort lingerie. Zoals een korset, babydoll of negligé. Iets wat je voor bepaalde gelegenheden uit de kast trekt. Of als mode toevoeging onder dat ene jurkje met die open rug ofzo

Maar dat ik hoe ik er tegenaan kijk :')

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-16 18:45

Aight schreef:
Ik heb er zelf geen, maaarrr

ik zie het persoonlijk meer als een speciaal soort lingerie. Zoals een korset, babydoll of negligé. Iets wat je voor bepaalde gelegenheden uit de kast trekt. Of als mode toevoeging onder dat ene jurkje met die open rug ofzo

Maar dat ik hoe ik er tegenaan kijk :')

Dat idee heb ik dus ook, ben benieuwd of mensen het ook wel eens 'normaal' dragen :)

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 18:52

Ik heb een paar bralettes, en draag ze ook 'normaal'.
Heb dan ook een bescheiden B-cup dus het kan prima, hoewel je geen steun hebt en als je een strak shirtje aanhebt zie je wel de natuurlijke vorm van je borsten zeg maar.
Ik vind ze mooi en het zit lekker :+

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 20:12

Ik ben er ook gewoon met cups tegengekomen. Zonder stevigheid zou ik het persoonlijk niet willen aandoen, zeker niet in dit koude weer :+

Vind het wel heel mooi, moet ik zeggen.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-16 20:38

Tieneke schreef:
Ik ben er ook gewoon met cups tegengekomen. Zonder stevigheid zou ik het persoonlijk niet willen aandoen, zeker niet in dit koude weer :+

Vind het wel heel mooi, moet ik zeggen.

oew waar?

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 21:07

Officieel is het dan geen bralette meer natuurlijk, maar het ziet er verder wel zo uit.

Ben zelf aan het twijfelen over deze, Zalando:
Afbeelding

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 21:09

Oohh die is echt wel ontzettend gaaf!

Gioia1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 21:20

heb zelf een paar bralettes, ben er zwaar verslaafd aan, vind ze op mijn lichaam er prachtig uitien en ze zitten heerlijk. Ze geven weinig steun, maar ik heb een C-cup en ze geven hiervoor genoeg steun en zonder dat bh gevoel. Ook zijn ze heerlijk om in te slapen, omdat je ze nauwelijks voelt zitten, toch prettig wanneer je ergens bijvoorbeeld met meerdere mensen op 1 kamer slaapt.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 21:47

Ik heb zeer veel bralettes die ik graag draag.
Omdat ik niet van BH's hou draag ik ze weinig mogelijk, soms draag ik bralettes.

Bralettes geven idd geen tot zeer weinig steun maar zijn meer voor de lol/sexy. De meeste bralettes maken het niet perse platter, maar wat de meeste BH's doen is het omhoog duwen en wat meer naar binnen vormen waardoor borsten er meestal wat groter uitzien, dit doet een bralette niet.

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 14:51

Ik heb er een stuk of 6 denk ik, waarvan eentje prima geschikt om gewoon als bh te gebruiken. Die lijkt een beetje op die van Zalando, alleen zonder beugels.
De rest is inderdaad meer voor onder een bijzonder jurkje of voor thuisgebruik. Helemaal zonder vind ik namelijk niet fijn, maar met is zo... Opgesloten.
Ik vind een sportbh wel iets wezenlijk anders, dat is echt heel stevig, een bralette niet bepaald.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-16 20:18

Kana schreef:
Ik heb zeer veel bralettes die ik graag draag.
Omdat ik niet van BH's hou draag ik ze weinig mogelijk, soms draag ik bralettes.

Bralettes geven idd geen tot zeer weinig steun maar zijn meer voor de lol/sexy. De meeste bralettes maken het niet perse platter, maar wat de meeste BH's doen is het omhoog duwen en wat meer naar binnen vormen waardoor borsten er meestal wat groter uitzien, dit doet een bralette niet.

Ah dus eigenlijk vergelijkbaar met de driehoekjes bikini? Om het maar even zo te noemen haha

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-16 20:18

Tieneke schreef:
Officieel is het dan geen bralette meer natuurlijk, maar het ziet er verder wel zo uit.

Ben zelf aan het twijfelen over deze, Zalando:
[ [url=m/9hFzod.png]Afbeelding[/url] ]

Die is mooi ja!

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 23:19

Qua steun is het wel een beetje vergelijkbaar met zo'n bikini ja, alleen heb je meestal wel sluitingen zoals die van een bh (van die haakjes) en de bandjes zijn ook verstelbaar, je hoeft niet te knopen.

vigo_is_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 23:23

Ik draag bijna altijd bralettjes :) Alleen bij wat strakkere shirts of jurkjes een bh met voorgevormde cup anders ziet het er niet uit :+ Maar ik vind ze erg fijn, net iets beter dan helemaal bh loos. Ook vind ik ze er gewoon heel mooi uitzien !

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 18:36

Ik heb die ene die ik hier plaatste ondertussen in huis. Zalig ding! Zit wat push-up in, dus geeft ook nog wat meer decolleté. Echt mooi!

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-16 21:20

Tieneke schreef:
Ik heb die ene die ik hier plaatste ondertussen in huis. Zalig ding! Zit wat push-up in, dus geeft ook nog wat meer decolleté. Echt mooi!

Gaaf! Misschien die eens overwegen!