Vind ze mooi, maar geen idee of het iets is! Ik weet dat het voor de kleinere maten is, maar maakt dat je dan niet nog platter dan een goed gevormde BH? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vind ze mooi, maar geen idee of het iets is! Ik weet dat het voor de kleinere maten is, maar maakt dat je dan niet nog platter dan een goed gevormde BH? 
Ik vind ze mooi en prettig zitten, en je nipples schijnen niet door
Aight schreef:Ik heb er zelf geen, maaarrr
ik zie het persoonlijk meer als een speciaal soort lingerie. Zoals een korset, babydoll of negligé. Iets wat je voor bepaalde gelegenheden uit de kast trekt. Of als mode toevoeging onder dat ene jurkje met die open rug ofzo
Maar dat ik hoe ik er tegenaan kijk

Kana schreef:Ik heb zeer veel bralettes die ik graag draag.
Omdat ik niet van BH's hou draag ik ze weinig mogelijk, soms draag ik bralettes.
Bralettes geven idd geen tot zeer weinig steun maar zijn meer voor de lol/sexy. De meeste bralettes maken het niet perse platter, maar wat de meeste BH's doen is het omhoog duwen en wat meer naar binnen vormen waardoor borsten er meestal wat groter uitzien, dit doet een bralette niet.
Alleen bij wat strakkere shirts of jurkjes een bh met voorgevormde cup anders ziet het er niet uit
Maar ik vind ze erg fijn, net iets beter dan helemaal bh loos. Ook vind ik ze er gewoon heel mooi uitzien !