Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Je zou voorzichtig kunnen polsen of ze het oke vindt om buiten te roken als jouw jas daar hangt maar dat hangt helemaal van haar instelling af. Sommige rokers vinden het helemaal prima en bij anderen wordt je direct onterft (of alle mogelijk opties daartussenin)

_classic schreef:Meestal hang ik mijn jas al op de slaapkamer van mijn vriend neer, daar ruikt het niet naar rook. Maar heel af en toe vergeet ik het en stap ik met jas de woonkamer in, en dan is het al te laat..
Mijn vriend heeft haar wel is gevraagd of ze dat roken niet binnen wil doen, maar daar was ze niet heel enthousiast over. Zelf durf ik dat niet te vragen, ben bang dat ik daar niet echt goeie punten mee scoor
Die van die spray met water en wasverzachter ga ik proberen!
Gea99 schreef:Toevallig niet nog ergens een oude jas liggen? Dat je die alleen naar haar kan aantrekken
Hannanas schreef:_classic schreef:Meestal hang ik mijn jas al op de slaapkamer van mijn vriend neer, daar ruikt het niet naar rook. Maar heel af en toe vergeet ik het en stap ik met jas de woonkamer in, en dan is het al te laat..
Mijn vriend heeft haar wel is gevraagd of ze dat roken niet binnen wil doen, maar daar was ze niet heel enthousiast over. Zelf durf ik dat niet te vragen, ben bang dat ik daar niet echt goeie punten mee scoor
Die van die spray met water en wasverzachter ga ik proberen!
Kom op zeg!!!
Iedereen weet dat roken dodelijk is. En het stinkt. Daar hoef jij echt niet zo'n last van te ervaren.
Schoonmoeder vragen rekening te houden als je komt, (ff luchten en tijdens dat jij er bent niet roken) en jij houdt rekening met je kleding en laat je jas buiten.
mrie schreef:Hannanas schreef:
Kom op zeg!!!
Iedereen weet dat roken dodelijk is. En het stinkt. Daar hoef jij echt niet zo'n last van te ervaren.
Schoonmoeder vragen rekening te houden als je komt, (ff luchten en tijdens dat jij er bent niet roken) en jij houdt rekening met je kleding en laat je jas buiten.
Kom op zeg... Dan mogen mensen daar nog steeds zelf voor kiezen en zelf bedenken of ze dat ik hun eigen huis willen doen. TS heeft in elk geval meer respect dan jij.
_classic schreef:mrie schreef:Op jezelf gaan wonen?
Als het goed is krijgen wij december of januari de sleutel van ons huis, heb mijn vriend dan gezegd dat er absoluut niet binnen gerookt word. Ook niet tijdens de verbouwing
Hannanas schreef:Kom op zeg!!!
Ayasha schreef:Hannanas schreef:Kom op zeg!!!
Tja, ik rook niet en heb een bloedhekel aan de geur maar ik vind niet dat je kan verwachten dat mensen in hun eigen huis niet gaan roken omdat jij als niet roker komt.
Het zou voor mij wél betekenen dat ik er niet meer heen ga.