Ik ben opzoek naar ervaringen over o.a. de Horse Rider SOS app en gelijksoortige apps.
Helaas ben ik vaak alleen op stal en ga ik daarom ook niet rijden. Ik ben in het bezit van een jong paard die nog een hoop moet leren. Ik durf dit paard niet te rijden als ik alleen ben, want stel je voor dat je er afvalt en buiten bewustzijn raakt. Dan kan het best wel even duren voordat ik gevonden wordt. Ik probeer er altijd rond de zelfde tijd te zijn als bijv. mijn stalgenootjes of als ik weet dat de stalhouder thuis is, maar dit lukt natuurlijk niet altijd.
Nu wees iemand mij op de Horse Rider SOS app. Een app die je beweging registeerd en wanneer je een minuut lang niet beweegt eerst een alarm afgeeft en indien je daar niet op reageerd een bericht stuurt naar een buddy die je in kan stellen. De app zou ook zelfs de lokatie weergeven van de telefoon (dus eventueel ook geschikt voor buitenritten).
Heeft iemand ervaring met deze app? Moet hij persee in je broekzak zitten of kan hij ook in een jaszak? Heeft iemand ervaring met een gelijksoortige app?