Op zoek naar een fijne bh zonder beugel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

veneri

Op zoek naar een fijne bh zonder beugel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-16 21:20

Iemand tips?ik krijg enorme irritatie en zere plekker van bh beugels en smalle schouderbandjes.
Ik zoek een fijne padded bh zonder beugel.die wel voldoende ondersteuning en vorm geeft.heb gedacht aan n sport bh maar dat drukt de boel vaak zo plat.wil wel een beetje vorm houden.heb een B cup.
De ahh brah heb ik al eens gehad,maar die krulde onder de borsten altijd op.
Iemand tips?

Happie

Re: Op zoek naar een fijne bh zonder beugel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 21:21

Ik ken het probleem, ik heb laatst een hele fijne bh zonder beugel bij de Zalando gekocht.

Papilio

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 21:23

de bh's van de primark (eventueel met vulling) sport... zijn heel fijn..

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 21:25

Sportbeha van de hema. Heel goed te gebruiken als gewone beha, als sportbeha stelt 't namelijk niks voor. Het pletgehalte is minimaal, en de bandjes zijn mooi breed. En ze zijn betaalbaar.

veneri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-16 21:33

Hema zou ik wel eens kunnen proberen.zit hier om de hoek.heb op de site gekeken maar ze hebben er meerdere. Welke bedoel je?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 21:37

Ik heb verschillende. De fijnste vind ik die je over je hoofd moet aantrekken, die zijn zonder beugel en met een fijne, brede band onderaan. En ze kosten maar 8 euro.

veneri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-16 21:47

Even op de site gekeken,maar die van 8,- zijn zonder padding.dat vind ik wel n nadeel.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 21:49

Ja dat is waar. Ik vind padding ook fijn maar deze beha's zijn echt super. Vind ik dan.

Ik heb ook sportbeha's van de hema met padding, maar ook met beugel. Wel een beugel waar ik minder last van heb dan bij andere beugel-beha's. Maar dat is denk ik een persoonlijke kwestie. Ik zou zeggen: probeer het, als het niks is heb je ze zo geruild toch?

veneri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-16 21:52

Dat is ook weer zo.misschien gewoon een paar verschillende kopen bij de hema en passen.

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 21:58

Welke ik ideaal vind maar die niet meer verkrijgbaar zijn, de sport bh's van Anni Rolfi.
Van katoen, vind ik prettiger dan al dat gladde spul, geen beugels en algeheel comfortabel. Baal er echt van dat ik die of soortgelijke niet kan kopen.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 23:10

Hema heeft ook een lijn zonder beugels. Weet niet hoe die heet. Zit wel beetje padding in maar beslist geen sport.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 00:25

Ik draag tegenwoordig gewoon dagelijks de Shock Absorber. En het kan aan de omvang van mijn boezem liggen maar ik vind dat er zat vorm over blijft, het is niet bepaald zo dat er niks meer zit ofzo. En ik vind het heerlijk al die steun en lekker stevig op hun plekkie :D

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 01:11

ik heb, omdat ik een vrij grote voorgevel heb, bijna altijd sportbh's aan. die zitten heerlijk. wellicht dat dat ook een optie voor jouw is :)

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 01:34

Bienotje schreef:
Hema heeft ook een lijn zonder beugels. Weet niet hoe die heet. Zit wel beetje padding in maar beslist geen sport.

Die vind ik helemaal niet fijn. Raar synthetisch materiaal en de vorm laat ook te wensen over.

Shockabsorber heb ik dan wel weer goede ervaringen mee. Valt me wel op dat ze ruim vallen.

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 01:43

Ik heb in Italië bh's gekocht zonder beugel bij Intimissimi. De maten zijn Italiaans dus het is even googlen om je eigen maat te vinden maar de BH's zijn super mooi en niet duur. Je kan bij hun gewoon bestellen.

Zelf heb ik dit model:
Afbeelding

Dit zijn alle modellen zonder beugel die ze nu hebben:
https://nl.intimissimi.com/thumbnail/wo ... 3/5312.uts

Edit: Ze bieden zeker goede ondersteuning en zijn zowel in pus up, super push up en zonder dit alles te verkrijgen :).

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 01:48

Ik zweer zelf bij deze bh's van de Hema. Zowel met sporten als voor gewoon geweldig.
Afbeelding

veneri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-16 22:32

Vandaag 3 verschillende BH's van de hema geprobeerd.de sportbh van 8 euro zat heerlijk,maar alles werd plat en opzij gedrukt.
Dan nog een sportbh van 20,-geprobeerd welke ook als platdrukte,en nog een sportbh van 20,- met push up en padding.hierbij geen pletterij en sloot mooi aan,maar jad kant op de rug wat direct al iriteerde.
Ik moet dus verder zoeken....

Liefts model sportbh ivm brede bandjes en geen sluitingen,zonder beugel,met padding en vormgevend.

Als iemand een fijn merk weet of een webshop waar te koop dan graag een link.ik zoek me rot.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 22:36

Sannens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 22:42

Wil je een BH voor normaal? Of voor sporten? Want dat snap ik niet helemaal uit je post.

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 22:57

heb laats bij bonprix bh besteld 3 stuks zonder beugel en brede bandjes . nog geen 20 euro zou eens ff zoeken voor het linkje

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 22:57

Dan valt de shock absorber af, want dat is wel een sportbh maar heeft wel gewoon sluitingen :)

Croo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 23:04

Misschien een ietwat gekke tip, maar kijk eens naar een voedings-bh van de H&M. Ik heb die zelf gebruikt tijdens mijn zwangerschap en daarna en ik vond ze heerlijk zitten! Ze zijn natuurlijk wel anders dan gewone bh's, omdat je deze bh's open kan doen aan de voorkant en er zit vaak een klein stukje extra stof zodat je daar een zoogkompres achter kan steken, maar het valt naar mijn idee niet echt op.
Er zitten ook veel bh's tussen die geen padding hebben, dus wel even goed kijken. Voorbeeldje van een padded bh: http://www.hm.com/nl/product/78274?article=78274-F.

veneri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-16 10:18

het hoeft niet persee voor sporten. ik zoek gewoon een fijne bh met padding, welke vorm geeft en ondersteund en liefst niet van die smalle bandjes.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 10:25

veneri schreef:
het hoeft niet persee voor sporten. ik zoek gewoon een fijne bh met padding, welke vorm geeft en ondersteund en liefst niet van die smalle bandjes.

Weet je heel zeker dat je juiste maat draagt? Dat je ook zoveel last hebt van de bandjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 10:30

Ben je wel eens naar een echte goede lingerie winkel geweest ( geen HMH oud, maar een speciaalzaak). Daar helpen ze je echt en vaak blijkt He maat toch net anders te zijn dan je dacht.

Denk aan 65C ipv 75B. Die fouten worden heel vaak gemaakt nml