Femek2902 schreef:Ik vind het een leuk initiatief. Maar ik denk dat je vrij weinig gaat hebben aan de uitkomst.
Als je neutraal onderzoek wilt doen naar iets dan is het van belang om alle onderdelen apart te toetsen. (Of een eerder goed onderzoek over te hebben.)
Dus eerst een uitleg over aquatraining, hier is namelijk niet iedereen mee bekend.
Vervolgens een aantal vragen over de aquatraining om te kijken of mensen interesse hebben en wat hun voorwaarden zijn om deel te nemen aan aquatraining. Denk hierbij aan prijs, afstand, locatie, begeleiding etc.
Vervolgens hetzelfde voor de fysiotherapie en de lessen.
Let hierbij op dat je alle mogelijke antwoorden hebt, dus bij een vraag over de prijs zorg je niet dat er slechts realistische prijzen staan, ook de onrealistische prijzen zoals minder dan 10 euro per keer moeten erbij staan. Juist dat is namelijk heel interessant om te weten als onderzoeker: Er is wel interesse, maar de dienst is te duur.
Verder inderdaad het puntje wat Fish_n_Chips ook aandraagt: Let goed op je grammatica en spelling. Ook vind ik consequent gebruik van leestekens zoals hoofdletters, komma's en punten erg belangrijk. Dit klopte heel vaak niet.
Ik weet niet hoeveel tijd jullie nog hebben en hoeveel mensen deze enquete al hebben ingevuld. Maar ik denk dat het loont om er nog een keer erg goed naar te kijken en dan te verbeteren. Eventueel in overleg met je docent.
Ik vind namelijk dat jullie wel een interessant onderzoek doen, maar ben een beetje bang dat je uitkomsten nogal gaan afwijken van de werkelijkheid.
Heel veel succes!!
Heel erg bedankt voor je reactie! Ik kan hem vanavond anders wel even deactiveren en de nodige aanpassingen verrichten. Nogmaals bedankt voor de feedback!