Trainingspakket met aquatraining

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

jaravwamel

Trainingspakket met aquatraining

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-16 10:52

Beste bokkers,

Voor een schoolopdracht hebben we een dienst moeten bedenken.
Wij zoeken voor een bedrijf uit of het interessant is om een trainingspakket aan te bieden met de aquatrainer.

Dit is een pakket voor 10 weken (bij geen resultaat kan je stoppen, bij goed resultaat kan je de periode verlengen). In dit pakket word je gevraagd 3x per week naar een locatie te komen. 2 keer per week krijg je les, 1 keer per week een aquatraining. In week 1, 5 en 10 komt de fysiotherapeut langs om het paard te behandelen.

Zouden jullie deze enquete alsjeblieft invullen?
Als je vragen hebt kun je deze gewoon stellen :)

http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=294406

Groetjes,
Jara!

MacavityL

Re: Trainingspakket met aquatraining

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 11:16

Ingevuld, behalve dat het niet altijd mogelijk was om andere prijzen aan te geven, of aan te geven dat ik niet de instructeur van het pakket wil/nodig heb.

Tevens lijkt het mij voor fulltime werkende mensen (of zelfs de meeste part-time werkende mensen) niet haalbaar om 3x in de week (en dat 10 weken lang) naar een bepaalde locatie af te reizen. Naast dat het veel te belastend is voor het paard om zoveel op pad te zijn.

jaravwamel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-16 11:42

MacavityL schreef:
Ingevuld, behalve dat het niet altijd mogelijk was om andere prijzen aan te geven, of aan te geven dat ik niet de instructeur van het pakket wil/nodig heb.

Tevens lijkt het mij voor fulltime werkende mensen (of zelfs de meeste part-time werkende mensen) niet haalbaar om 3x in de week (en dat 10 weken lang) naar een bepaalde locatie af te reizen. Naast dat het veel te belastend is voor het paard om zoveel op pad te zijn.

Dankjewel voor je reactie! Wij nemen dit mee in ons onderzoek! :)

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 11:48

Gestopt met invullen omdat ik mij niet kan vinden in de prijzen en bij vraag 13 kan je niet kiezen anders.

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 17:25

Er was een vraag "welk niveau rijdt je" waar je alleen maar kon kiezen tussen recreatief of dressuur-niveaus. Mennen, springen, western, endurance e.d. reken je daar niet mee. Misschien rijdt iemand wel B dressuur maar op een hoog niveau een andere sport.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 17:28

Ik vond het jammer dat je niet kon kiezen voor 'geen interesse' bij instructie op OS niveau. Over het algemeen is dat niet de instructie die mij aanspreekt en mijn recreatiepaard nodig heeft ;) Terwijl een goede aquatraining wel ook een recreatiepaard kan helpen.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 17:32

Jammer dat je niet bij alle prijzen anders aan kon geven.

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 18:20

En kijk volgende keer je enquête even na op spelfouten. Het is u rijdt en rijdt u, niet rijd u. Zo ziet het eruit of je het opstellen van de enquête niet serieus neemt en als jij het opstellen niet serieus neemt, heb ik weinig zin om het antwoorden serieus te nemen.

(en ja, dat heb ik ook fout gedaan in mijn vorige bericht, dat weet ik)

jaravwamel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-16 19:11

RianneH schreef:
Ik vond het jammer dat je niet kon kiezen voor 'geen interesse' bij instructie op OS niveau. Over het algemeen is dat niet de instructie die mij aanspreekt en mijn recreatiepaard nodig heeft ;) Terwijl een goede aquatraining wel ook een recreatiepaard kan helpen.

Oke begrijpelijk. Met deze vraag bedoelde we eigenlijk ook of er interesse was, om door iemand die olympische spelen heeft gereden, getraind te worden en niet zo zeer op dat niveau. En zeker helpt een aquatrainer ook bij het recreatiepaard. Bedankt voor je reactie!

jaravwamel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-16 19:13

Fish_n_Chips schreef:
Er was een vraag "welk niveau rijdt je" waar je alleen maar kon kiezen tussen recreatief of dressuur-niveaus. Mennen, springen, western, endurance e.d. reken je daar niet mee. Misschien rijdt iemand wel B dressuur maar op een hoog niveau een andere sport.

Dankjewel voor je reacties! De enquete is zeker wel serieus in elkaar gezet en nagekeken, maar deze foutjes zijn er niet uitgehaald. Excuses bij deze. En qua niveaus heb je inderdaad gelijk. Dit hadden we beter kunnen doen. Dankjewel!

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 19:44

Ik vind het een leuk initiatief. Maar ik denk dat je vrij weinig gaat hebben aan de uitkomst.

Als je neutraal onderzoek wilt doen naar iets dan is het van belang om alle onderdelen apart te toetsen. (Of een eerder goed onderzoek over te hebben.)

Dus eerst een uitleg over aquatraining, hier is namelijk niet iedereen mee bekend.
Vervolgens een aantal vragen over de aquatraining om te kijken of mensen interesse hebben en wat hun voorwaarden zijn om deel te nemen aan aquatraining. Denk hierbij aan prijs, afstand, locatie, begeleiding etc.

Vervolgens hetzelfde voor de fysiotherapie en de lessen.

Let hierbij op dat je alle mogelijke antwoorden hebt, dus bij een vraag over de prijs zorg je niet dat er slechts realistische prijzen staan, ook de onrealistische prijzen zoals minder dan 10 euro per keer moeten erbij staan. Juist dat is namelijk heel interessant om te weten als onderzoeker: Er is wel interesse, maar de dienst is te duur.

Verder inderdaad het puntje wat Fish_n_Chips ook aandraagt: Let goed op je grammatica en spelling. Ook vind ik consequent gebruik van leestekens zoals hoofdletters, komma's en punten erg belangrijk. Dit klopte heel vaak niet.

Ik weet niet hoeveel tijd jullie nog hebben en hoeveel mensen deze enquete al hebben ingevuld. Maar ik denk dat het loont om er nog een keer erg goed naar te kijken en dan te verbeteren. Eventueel in overleg met je docent.

Ik vind namelijk dat jullie wel een interessant onderzoek doen, maar ben een beetje bang dat je uitkomsten nogal gaan afwijken van de werkelijkheid.

Heel veel succes!!

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 19:58

Ik heb hem wel ingevuld maar loop ook tegen de problemen aan die hier worden genoemd.
Ik zou bijvoorbeeld al nooit bedenken dat ik een rijles van een grand prix ruiter nodig zal hebben en dan wil ik daar eigenlijk helemaal niet veel meer dan de 30 euro voor neerleggen die mijn huidige instructrice krijgt.

jaravwamel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-16 21:45

Femek2902 schreef:
Ik vind het een leuk initiatief. Maar ik denk dat je vrij weinig gaat hebben aan de uitkomst.

Als je neutraal onderzoek wilt doen naar iets dan is het van belang om alle onderdelen apart te toetsen. (Of een eerder goed onderzoek over te hebben.)

Dus eerst een uitleg over aquatraining, hier is namelijk niet iedereen mee bekend.
Vervolgens een aantal vragen over de aquatraining om te kijken of mensen interesse hebben en wat hun voorwaarden zijn om deel te nemen aan aquatraining. Denk hierbij aan prijs, afstand, locatie, begeleiding etc.

Vervolgens hetzelfde voor de fysiotherapie en de lessen.

Let hierbij op dat je alle mogelijke antwoorden hebt, dus bij een vraag over de prijs zorg je niet dat er slechts realistische prijzen staan, ook de onrealistische prijzen zoals minder dan 10 euro per keer moeten erbij staan. Juist dat is namelijk heel interessant om te weten als onderzoeker: Er is wel interesse, maar de dienst is te duur.

Verder inderdaad het puntje wat Fish_n_Chips ook aandraagt: Let goed op je grammatica en spelling. Ook vind ik consequent gebruik van leestekens zoals hoofdletters, komma's en punten erg belangrijk. Dit klopte heel vaak niet.

Ik weet niet hoeveel tijd jullie nog hebben en hoeveel mensen deze enquete al hebben ingevuld. Maar ik denk dat het loont om er nog een keer erg goed naar te kijken en dan te verbeteren. Eventueel in overleg met je docent.

Ik vind namelijk dat jullie wel een interessant onderzoek doen, maar ben een beetje bang dat je uitkomsten nogal gaan afwijken van de werkelijkheid.

Heel veel succes!!

Heel erg bedankt voor je reactie! Ik kan hem vanavond anders wel even deactiveren en de nodige aanpassingen verrichten. Nogmaals bedankt voor de feedback!

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 22:32

Alsjeblieft hoor :)

Wees je er wel van bewust dat je dan de 'oude' ingevulde enquetes niet meer kan gebruiken, omdat dat eigenlijk een ander onderzoek is.

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 13:02

Ik heb het ook ingevuld.
Bij welk niveau even opgelet want er staat 2x ZZ en niet ZZL of ZZZ!
Verder vind ik het een leuk concept maar wel een paar puntjes die mij zouden tegenhouden (al heb ik het in de enquête ook vermeld)
- Ik vind minstens 3x per week iets zeer intensief (les op hoog niveau en aquatrainer) best veel voor mijn paard. Ik zou al elke keer hierna wat rust of longeren willen geven & dan heb ik eigenlijk ook geen tijd om zelf te oefenen op wat ik in de les geleerd heb.
- Ik zou niet zomaar van elke OS-ruiter les willen daarom, ik moet me zelf ook goed voelen bij een lesgever en dat is daarom niet bij iedereen, dus ik wil niet persé meer geld geven omdat ie zo goed rijd als ik me er zelf niet 100% bij voel.
- Zoals eerder gezegd is dit ook voor je zelf een druk schema, misschien iets te druk voor een amateurruiter ;)
Verder vind ik het wel echt een leuk idee!

jaravwamel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-16 21:55

IlBuono schreef:
Ik heb het ook ingevuld.
Bij welk niveau even opgelet want er staat 2x ZZ en niet ZZL of ZZZ!
Verder vind ik het een leuk concept maar wel een paar puntjes die mij zouden tegenhouden (al heb ik het in de enquête ook vermeld)
- Ik vind minstens 3x per week iets zeer intensief (les op hoog niveau en aquatrainer) best veel voor mijn paard. Ik zou al elke keer hierna wat rust of longeren willen geven & dan heb ik eigenlijk ook geen tijd om zelf te oefenen op wat ik in de les geleerd heb.
- Ik zou niet zomaar van elke OS-ruiter les willen daarom, ik moet me zelf ook goed voelen bij een lesgever en dat is daarom niet bij iedereen, dus ik wil niet persé meer geld geven omdat ie zo goed rijd als ik me er zelf niet 100% bij voel.
- Zoals eerder gezegd is dit ook voor je zelf een druk schema, misschien iets te druk voor een amateurruiter ;)
Verder vind ik het wel echt een leuk idee!

Dankjewel voor je reactie! Wij nemen dit mee in onze conclusie :)