Wie nog meer? Wat horen jullie vaak/maken jullie vaak mee?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Felicxa schreef:Oh, en bij een paard boven de 1.60 krijg ik er niet meer fatsoenlijk een zadel op zonder het gevoel te hebben dat ik met het zadel aan het smijten ben ipv het op een paard te leggen.
Ik probeer het altijd alsnog zachtjes te doen en als er een krukje in de buurt is gebruik ik die, maar zonder een grote zwaai lukt het gewoon niet bij een groot paard.

goed voor hun ego ook. 
Lous schreef:Of 1.70 zijn met korte benen. Broeken kopen is een ramp, en mooie hoge laarzen zitten altijd in mijn knieholte. Om nog maar te zwijgen over paardrijlaarzen.
Tyrcanol schreef:felicxa daarom heb ik C pony's
.
Felicxa schreef:Oh, en bij een paard boven de 1.60 krijg ik er niet meer fatsoenlijk een zadel op zonder het gevoel te hebben dat ik met het zadel aan het smijten ben ipv het op een paard te leggen. (en ik probeer echt voorzichtig te zijn)
edit: Ik ben ook 1.58 trouwens, ook niet heel erg klein.

ik ben 1.65 Eileen_ schreef:Felicxa schreef:Oh, en bij een paard boven de 1.60 krijg ik er niet meer fatsoenlijk een zadel op zonder het gevoel te hebben dat ik met het zadel aan het smijten ben ipv het op een paard te leggen. (en ik probeer echt voorzichtig te zijn)
edit: Ik ben ook 1.58 trouwens, ook niet heel erg klein.
Dat probleem heb ik ook altijd, met die zware western zadels. Met een engels zadel geen probleem, die zijn zo licht. Maar roping westernzadels.. heb ik een opstapje voor nodig
Ik dacht dat ik altijd al zo klein was, maar dat valt dus nog best meeik ben 1.65