Nu net... puber hangt onderuit op de bank zoals alleen pubers dat kunnen;
Puber: "Ik weet eigenlijk niet wat voor huiswerk ik heb."
Ik: "Dan moet je in je agenda kijken."
P: "Ik denk eigenlijk niet dat ik alles opgeschreven heb."
I: "Dan kijk je op magister."
P (nog steeds in dezelfde half-liggende positie op de bank): "Wil jij dat doen? Mijn batterij is bijna leeg..."
Uiteindelijk komt het er dan (lang leve opladers voor die lege telefoon) achter dat het morgen een PW aardrijkskunde heeft (wat is er gebeurd met op tijd leren????). Om vervolgens in dezelfde houding op die bank te blijven hangen

Inmiddels is het naar boven vertrokken en alweer twee keer naar beneden gekomen ("Is de verwarming wel aan? Volgens mij is de verwarming in mijn kamer niet aan." en "Ik weet niet hoe ik dit moet leren en ik moet mijn schoenen uit doen.") en nu zit het hier tergend langzaam aan veters te pulken

Ohja en tussendoor is er ook nog gevraagd om mergpijpjes terwijl het ook al chips en cola heeft gehad.
Aaaaaaaaahhhhhhhhh!!!!!
Lotgenoten?

Savonds aan tafel.. 'heb je huiswerk?' 'Weet ik niet'. Broertje loopt weg. 'Kijk dan even in je agenda!' 'Die is kapot.' Mn moeder wanhopig 'magister dan!!!' 'Wachtwoord vergeten'. Zucht
, eigen verantwoording hoor. en dat werkt wonderbaarlijk.

Ik had nooit zoveel zin om mijn vrije tijd ook nog eens aan huiswerk te besteden, dus ik zorgde er voor dat ik dat tijdens de les al gedaan kreeg. Maar misschien had ik het 'geluk' dat mijn schoollessen miljoen keer werden onderbreken door andere vervelende pubers, en we vele uitvaluurtjes hadden, en in die tussentijd had ik mijn huiswerk mooi gedaan, haha. Agenda ook nooit gehad, tot aan vorige maand: nu ik aan het emigreren ben moet het een en ander wel opgeschreven worden haha.
Oudste is nu 10....