Ervaringen met Dynalogic leveringsbedrijf

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

white_flame

Ervaringen met Dynalogic leveringsbedrijf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-16 13:09

Hallo,

Ik vroeg me af hoe jullie ervaringen zijn met het leveranciers bedrijf Dynalogic.

Mijn laptop moest worden opgehaald en naar lenovo worden gebracht...

Dag 1- ze zouden komen voor 18.00 op mijn werk. 15.00 nog niemand...even bellen voor de zekerheid want ik moest om half 5 weg.
Antwoord= ja ze komen voor half 5
Oke prima dus weer wachten. Half 5 nog niemand... dus mijn vader maar gebeld die tot 18.00 heeft gewacht op de pakeerplaats... 18.00 nog niemand dus weer gebeld.
Antwoord= Hij word vandaag niet meer opgehaald.
Kom ik volgende dag op mijn werk ligt er een briefje dat ze er om 20.53 zijn geweest maar dat ik er niet meer was....

Dag 2= Was ik thuis dus goed doorgegeven. En nogmaals bevestigt om kwart voor 5. Er zou vandaag geen leverancier komen omdat ik dag 2 pas een nieuwe afspraak kon maken voor dag 3 dus oke...prima...

Dag 3= Was ik thuis, kreeg ik van de collega een foto van het briefje wat ze weer hadden afgegeven om 22.30!!! En er zou die dag geen levering komen.
dag 3 Ze zouden komen voor 12.00... 12.15 nog niemand.. weer bellen.
Antwoord= er is iemand onderweg. Oke, prima.
14.30 nog steeds niemand toch maar weer bellen of hij was verdwaald.
Antwoord= nee hij zou vandaag toch nog komen. OK!
Om 17.00 in de mailbox vond ik een mailtje dat er geen bezorger is onderweg geweest en ook niet meer ging komen vandaag. Toen was ik er voort helemaal klaar mee...

Uiteindelijk heeft het ze een week gekost om even mijn laptop te komen ophalen!!!
Dit gebeurde op maandag om 13.00. Nu zou ik een nieuwe laptop krijgen. Want er was afgesproken (ook online te vinden) binnen 24 uur opgehaald en u krijgt een vervangende laptop. Binnen 7 werkdagen gemaakt zoniet krijgt u een nieuwe... dus ik krijg een nieuwe..

Daarvoor moet mijn laptop eerst bij Lenovo binnen zijn. Maar ik lees verschrikkelijke dingen over Dynalogic... zoals kwijtraken van pakketten etc..
Mijn stage leid hier dan ook verschikkleijk onder omdat ik vast zit aan mijn laptop...

WAT ZIJN JULLIE ERVARINGEN EN HOELANG HEEFT HET GEDUURD EN HOE HEBBEN JULLIE ZE OPGELOST?
Laatst bijgewerkt door Murthul op 17-11-16 18:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] verwijderd uit de titel

Aeris

Re: [LZP] Ervaringen met Dynalogic leveringsbedrijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 13:32

Deze week nog toevallig een droogkast besteld bij CoolBlue, geleverd via Dynalogic.
Mooi op de hoogte gehouden, eerste mail van Dynalogic: levering tussen 8u en 18u, 's ochtends een nieuw mailtje, levering tussen 11u15 en 14u15, en om 12u30 een sms'je dat ze er binnen het half uur zouden zijn, en dat was ook effectief zo.
Dus hier enkel een positieve ervaring tot nu toe.

Hopelijk geraakt het opgelost voor je!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 13:34

Haal- en brengservice van Dynalogic is niet geweldig. De rest van hun service wel! Ik zou even bellen als ik jou was. :)

white_flame

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-16 13:36

Lente schreef:
Haal- en brengservice van Dynalogic is niet geweldig. De rest van hun service wel! Ik zou even bellen als ik jou was. :)

Dat gaat dus niet
Wij zitten onder campus waar de laptop is bestelt. Die bellen met Lenovo en Lenovo weer met hun...ik denk als ik ook nog hum ga bellen dat ze redelijk overspannen raken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 13:38

Maling als zij overspannen raken.

Dit is het nummer van customer service;
0900 - 39 62 564

Laat ze maar duidelijke afspraken maken.

white_flame

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-16 13:40

Lente schreef:
Maling als zij overspannen raken.

Dit is het nummer van customer service;
0900 - 39 62 564

Laat ze maar duidelijke afspraken maken.

Ja was het antwoord vanuit hun haha. Net weer gebeld nog steeds geen duidelijkheid. Of hij nu wel of niet verzonden is en of hij nu wel of niet binnenkomt

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 18:30

Ik zal nooit niet vrijwillig voor dyna kiezen :') .

Stond er veel mee in contact met het werk... wat ik daar al allemaal van heb gezien.