Dit zag ik vandaag toen ik naar mijn mooie cactus keek. Het witte wat je tussen de rode pluisjes ziet hoort er niet. Een van de bollen is zelfs al los gelaten
Het moet over het weekend gebeurd zijn, aangezien er zaterdag nog niks mee was. Ik vind het zo zonde, dit was natuurlijk mijn mooiste. Ik heb hem een half jaar terug als cadeautje voor het verhuizen gekregen, en ik wil hem eigenlijk nog niet kwijt. Ik heb hem ook nog in het paars, maar deze heeft geen problemen.
Is er nog iets dat ik nu kan doen om hem te redden? Ik zou er mee naar de winkel zijn gegaan maar ik kan op zijn vroegst morgen middag pas vrij maken. Ben zelf bang dat hij niet meer te redden is...
Of misschien iemand die de precieze naam weet van mijn cactus? Heb al wat rond gegoogled maar ik kan mijn oplossing niet vinden op 'cactus met pluis', misschien dat ik met de naam wat specifieker kan gaan zoeken (nee naam staat niet op het kaartje dat er bij in zit).

Helaas. Super jammer! En als hij nog te redden was is hij dat nu in ieder geval niet meer denk ik...