eerlijk tegenover kat?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 18:03

Prima schreef:
Gewoon weg doen die kat. Ik zal ook helemaal door het lint gaan als dat beest de godsganselijke dag liep te bleren.


En als jij ooit een baby zou hebben die alleen maar huilt, doe je die dan ook weg?

Fiej

Berichten: 2928
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Deurne (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 18:47

Roos"]
[quote="Prima schreef:
Gewoon weg doen die kat. Ik zal ook helemaal door het lint gaan als dat beest de godsganselijke dag liep te bleren.


En als jij ooit een baby zou hebben die alleen maar huilt, doe je die dan ook weg?
[/quote]

wss wil zij geen kinderen... niet? Knipoog


Maar natuurlijk heeft roos ook gelijk! als je man nou eens heel de dag loopt te zagen... Schijnheilig

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-04 19:02

We hebben meer dieren hoor!!!
We hebben nog een kat, een rooie, een zwarte labrador, 3 ratten 2 hamsters en een paard.
Met geen van allen heeft mijn vader moeite, alleen met Plurk.
Het is ook wel eens vervelend als hij zo loopt te schreeuwen maar daar is het toch een kat voor, of niet dan Verward
Maargoed ik hoop dat hij op de boerderij een goed leven tegemoet gaat en kan hem daar zo vaak opzoeken als ik wil.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 20:19

Roos"]
[quote="Prima schreef:
Gewoon weg doen die kat. Ik zal ook helemaal door het lint gaan als dat beest de godsganselijke dag liep te bleren.


En als jij ooit een baby zou hebben die alleen maar huilt, doe je die dan ook weg?
[/quote]

Dat vind ik dus echt een vergelijking die helemaal nergens op slaat... Zonnebloem woont bij andere mensen, ongeacht of ze thuis woont... Ze woont bij anderen in. Op het moment dat je aan baby's begint kies je daarvoor. En dat is iets wat hier, vanuit Zonnebloems vader, NIET het geval is geweest.

En Zonnebloem, waarom moest deze kat er in godsnaam perse bij komen als jullie al zoveel beesten hebben?! En dat een kat mauwt, okay, dat is een kat eigen. Maar uit jouw verhaal te oordelen mauwt ie niet, maar schreeuwt ie voortdurend, en dat vind ik toch wel even iets anders...

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 20:25

Pervinco, het gaat in dat bericht niet om zonnebloem, maar om de reactie van Prima.. Lachen

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 20:28

Hmmm hoe zeg ik dit netjes.... O:)

Er zijn 2 mogelijkheden:
1) Jullie houden Plurk maar dan moet hij wel gecastreerd worden. Iedere drol weet dat een ongecastreerde kater blert dus dan moet je gewoon niet aan een kater beginnen. (Krolse poezen kunnen er trouwens ook wat van).
2) Als papsss te krenterig is om geld in Plurk te steken (waarom begin je dan in godsnaam aan een huisdier, ze moeten ook eten die beesten en dat kost ook weer geld), gun Plurk dan een fijn leven en zoek een ander baasje. Geloof mij, die kat heeft echt GEEN fijn leven bij jullie als er de hele dag tegen hem geschreeuwd wordt en er met spullen naar hem toe gegooid wordt.

Als mensen nou eens nadachten voor ze aan een dier begonnen...zou in ieder geval een heleboel dierenleed besparen!!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 20:50

Miep schreef:
Pervinco, het gaat in dat bericht niet om zonnebloem, maar om de reactie van Prima.. Lachen


Weet ik, maar ik vind het toch wel een gigantisch verschil of je een krijsende kater in je huis gedouwt krijgt, tegen je zin in, door je kind, of dat je een krijsende baby heb, waar je zelf voor gekozen hebt, en terwijl je niet bij anderen woont...

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 20:52

Pervinco"]
[quote="Miep schreef:
Pervinco, het gaat in dat bericht niet om zonnebloem, maar om de reactie van Prima.. Lachen


Weet ik, maar ik vind het toch wel een gigantisch verschil of je een krijsende kater in je huis gedouwt krijgt, tegen je zin in, door je kind, of dat je een krijsende baby heb, waar je zelf voor gekozen hebt, en terwijl je niet bij anderen woont...
[/quote]

Ja oke, daar heb jij gelijk in