Ik ben op zoek naar:
- Dier stage (geen vee of paarden ivm vriendin die niet kan rijden)
- HBO niveau (niet alleen schoonmaken, maar als onderdeel natuurlijk wel)
- Twee personen (21 en 23 jaar oud)
- Buitenland (liefst Europa ivm kosten)
Weet iemand een leuke plek voor mij en mijn vriendin? Ik beschik over een auto, dus een leuk adres in bijv. België zou ik met de auto kunnen doen. Ook is het verblijf zeer van belang, aangezien we de vorige keer dus midden in de oliebol zaten zonder ook maar iets aan voorzieningen. Misschien zijn jullie zelf wel ergens geweest wat je zou aanraden?
Ik heb ondertussen al vele e-mails verstuurd, maar helaas zonder antwoord. Ik ben ook huiverig om mensen op hun woord te geloven, aangezien ons de vorige keer hele mooie dingen werden beloofd en we uiteindelijk alleen poep mochten scheppen en ik heel ziek ben geworden van de omstandigheden (vies, geen eten, etc.). Iemand zelf al eens zo'n horrorstage meegemaakt? Voelde me nogal een aansteller toen ik eenmaal weer terug was in Nederland

). Ik snap je advies, maar gezien mijn wantrouwen vind ik het wel heel fijn om wat gezelschap te hebben.
Zou je de naam van het bedrijf (en als je dat wilt, meer) misschien willen pb'en? Dit vooral omdat ik veeel mensen ken op de dierenopleiding en zij ook de kans hebben om naar het buitenland te gaan.
Ik weet niet hoe jij zoekt, maar ik mail zelf ook altijd naar plekken die geen stage aanbieden maar eigenlijk naar alles wat me leuk lijkt, ook als er staat dat ze alleen vrijwilligers aannemen of eigenlijk niemand zoeken. Je weet het nooit!
.