Ik zit met mijn handen in het haar. Ik woon in een leuk huurhuisje in een super buurt maar door wat problemen welke ik graag ivm mijn privacy en veiligheid(!) Liever via pb doorstuur zoek ik iets anders! En het liefste zo snel mogelijk.
Ik weet dat er destijds een topic liep over iemand die voor haar zwangere dochter een plekje zocht en daar hielp bokt super bij.
Ik zit niet in die situatie maar ik en mijn vriend hebben wel dringend iets nieuws nodig.
Wij zoeken iets in de omgeving van Laren, Blaricum of Huizen.
Voorkeur gezien onze inboedel gaat uit naar een eengezinswoning met een tuin.
Er is budget tot ongeveer 1.000 excl per maand. Helaas via funda en makelaars moet je minimaal 4.5 keer de kale huur verdienen en stufi telt niet mee daar in. Ik loop nu stage in het buitenland en heb destijds mijn baan dus moeten op zeggen maar kom in januari weer terug. Mijn vriend heeft wel een goede baan maar 4.5 keer de kale huur prijs red hij ook niet alleen. En de situatie is echt best wel dringend voor ons en daarom dat ik me ook tot bokt went.
Wij moeten hier weg. Liever nog gisteren dan vandaag!
Voor het hele verhaal graag een pb want ik durf het dus niet hier zo neer te zetten zoals ik al aan gaf.
De persoon die ons leidt naar een nieuwe woning trakteren wij op een lekker etentje en een fles bubbels