Toen ik ruim 6 jaar geleden in de eerste klas terecht kwam kreeg ik vrijwel meteen vermoeidheidsklachten en ontzettend veel hoofdpijn. Dit werd op spanning en de bijbehorende spanningshoofdpijn geschoven en in eerste instantie hielpen de behandelingen door de fysiotherapeut wel, maar na een aantal weken werden de klachten alsmaar erger en erger..
Om een lang verhaal kort te maken: ik ben door alle mogelijke scans geweest, artsen hebben een hersentumor vermoed omdat ik oa. last had van erg wazig zien en dubbelzien, maar uiteindelijk werd alles op stress en spanning geschoven. Destijds ook door een opticiën nagekeken, maar deze kon niks vinden en mijn ogen veroorzaakten dit probleem volgens hem dus niet.
Zes jaar lang ben ik elke dat moe geweest, heb ik nagenoeg elke dag hoofdpijn en heb ik vanalles geprobeert, maar niets heeft mij van mijn klachten af kunnen helpen - hoogstens een paar dagen.
Vorig jaar nog een keer naar de opticiën geweest en ook hier kwamen zulke kleine sterktes uit dat een bril mij echt niet zou helpen.. Weer een jaar doorgelopen en omdat de klachten erger zijn geworden en ik er echt vab overtuigd was dat mijn ogen meespelen, nogmaals naar een andere opticiën gegaan. Deze deed een test en schrok eigenlijk van de uitslag en vond het gek dat hier niets mee gedaan was: mijn ogen werken namelijk écht niet goed samen en daar komen hoogstwaarschijnlijk mijn klachten vandaan. Ik heb een tijdje met een "proefbril" op gelopen en wat een verademing was dat zeg!
Over een week tot tien dagen kan ik mijn bril halen en ik kan echt niet wachten. Eindelijk lijkt er een oplossing te zijn voor mijn klachten en het is zoiets simpels, voor de hand liggends.. Tellen jullie ook met mij af?