Dhl pakketje waar ging het fout?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Re: Dhl pakketje waar ging het fout?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 10:13

Afbeelding

Hihi druif,
Zoiets? :')

Leo

Berichten: 50162
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Dhl pakketje waar ging het fout?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 09:20

Hier ook eigenlijk alleen maar negatieve ervaringen met DHL, inclusief heel onvriendelijk te woord worden gestaan door de klantenservice. Ik woon boven een winkel, zij nemen ivm door de week niet thuis zijn van mij en mijn vriend, graag onze pakketjes aan. DHL weigert, zelfs met een briefje op de deur, om het daar af te geven. De eerste keer had ik online aangegeven dat ze het bij de parcelshop konden afgeven. Daar was het niet de volgende dag. Eenmaal thuis kreeg ik een mail dat het afgeleverd was. Ik snel op de fiets nog heen, kom ik aan, in de snelheid portemonnee vergeten dus ID kaart, kon ik nog een keer heen en weer.
De tweede keer dat iets met DHL wilde laten bezorgen is het pakket gewoon zoek geraakt. Niet bij mij thuis, niet bij de parcelshop. Klantenservice gaf aan dat ze dan waarschijnlijk een scanfout hadden gemaakt en ik mocht het verder zelf uitzoeken. Pardon :\
Ik heb van het verzendende bedrijf heel coulant een nieuw exemplaar gekregen. Een week later werd ik gebeld door een winkel diverse wijken verderop dat er een pakketje van mij bezorgd was bij hen. Dat eerste pakket dus. Heh :?
Heel bijzonder. Maar sinds het uiterst onklantvriendelijke gesprek met de klantenservice, kies ik waar mogelijk voor een andere partij.

Dorine92
Berichten: 5339
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 09:46

Bij mij hebben ze wel eens het pakket in de vuilnisbak gedaan. En dan een briefje in de bus dat ie daar ligt. Het is dat mn vriend de post wél bekijkt, anders was ie zo met de vuilniswagen mee gegaan.

Druif_01

Berichten: 8838
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 16:09

Leo schreef:
De eerste keer had ik online aangegeven dat ze het bij de parcelshop konden afgeven. Daar was het niet de volgende dag. Eenmaal thuis kreeg ik een mail dat het afgeleverd was. Ik snel op de fiets nog heen, kom ik aan, in de snelheid portemonnee vergeten dus ID kaart, kon ik nog een keer heen en weer.


DHL kan er niets aan doen dat jij je ID bewijs vergeet en dus nog een keer terug moet.

Ohjajoh, daar leek het wel op ja ;) :D

Alja

Berichten: 25620
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Dhl pakketje waar ging het fout?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 16:49

zoveel mensen zoveel meningen..
ik zweer juist bij DHL en als ik iets koop wat via post.nl verzonden moet worden, koop ik het net zo lief niet!

Leo

Berichten: 50162
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 21:22

Druif_01 schreef:
Leo schreef:
De eerste keer had ik online aangegeven dat ze het bij de parcelshop konden afgeven. Daar was het niet de volgende dag. Eenmaal thuis kreeg ik een mail dat het afgeleverd was. Ik snel op de fiets nog heen, kom ik aan, in de snelheid portemonnee vergeten dus ID kaart, kon ik nog een keer heen en weer.


DHL kan er niets aan doen dat jij je ID bewijs vergeet en dus nog een keer terug moet.

Ohjajoh, daar leek het wel op ja ;) :D


Dat beweer ik ook niet. :D

Legoblokje
Berichten: 2201
Geregistreerd: 24-02-13

Re: Dhl pakketje waar ging het fout?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 21:28


iirrssjjee

Berichten: 5944
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 17:46

tegenwoordig halen wij pakketjes op van zalando bij mensen thuis (PostNL). Ook wij krijgen dan vaak de meest onmogelijke tijdvakken (bij de 1e mag je pas vanaf 10.00 uur zijn en die daarna moet je voor 10.00 uur gescand hebben :') . Wij moeten daarvoor soms vanuit de ene stad, naar een andere stad rijden en vervolgens weer terug om verder te gaan met waar we gebleven waren. Maar we doen dit wel Ojajoh. Service heet zoiets ;).
Wij hebben overigens een tijdvak van 2 uur, wat mensen onwijs prettig vinden. Zo hoeven ze niet een hele middag thuis te blijven maar kunnen ze lekker veel doen op een dag.

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 10:39

iirrssjjee schreef:
tegenwoordig halen wij pakketjes op van zalando bij mensen thuis (PostNL). Ook wij krijgen dan vaak de meest onmogelijke tijdvakken (bij de 1e mag je pas vanaf 10.00 uur zijn en die daarna moet je voor 10.00 uur gescand hebben :') . Wij moeten daarvoor soms vanuit de ene stad, naar een andere stad rijden en vervolgens weer terug om verder te gaan met waar we gebleven waren. Maar we doen dit wel Ojajoh. Service heet zoiets ;).
Wij hebben overigens een tijdvak van 2 uur, wat mensen onwijs prettig vinden. Zo hoeven ze niet een hele middag thuis te blijven maar kunnen ze lekker veel doen op een dag.

Idem hoor, wij halen ook op alleen dan wehkamp....
Ook in tijdvak, dus zie het verschil niet ;)

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78529
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 11:15

Hier wordt alleen bezorgd door postnl, als het via een andere bezorger gaat wordt het gewoon niet gekocht.
Al eens meegemaakt dat een pakket 4 dagen achtereen in de bus is gezet, maar dat ze de route niet af kregen en het pakket bleef staan. Omdat ze 4 keer geprobeerd hadden kon ik het vervolgens zelf 50 km verderop op gaan halen. Beloofde tijdvakken worden nooit gehaald, terwijl we altijd zorgen dat er iemand thuis is (vanwege dus het eerdere probleem dat we 50 km verderop een pakket konden ophalen).
De bezorger van postnl zet het op een afgesproken plek neer, en als er getekend moet worden en we zijn er niet komt ie op een ander dagdeel langs. Hij weet dat we of ochtenddienst, of avonddienst werken, dus als het in de ochtend niet lukt dan komt ie rond 17 uur nog even langs.

iirrssjjee

Berichten: 5944
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 22:09

Ojajoh schreef:
iirrssjjee schreef:
tegenwoordig halen wij pakketjes op van zalando bij mensen thuis (PostNL). Ook wij krijgen dan vaak de meest onmogelijke tijdvakken (bij de 1e mag je pas vanaf 10.00 uur zijn en die daarna moet je voor 10.00 uur gescand hebben :') . Wij moeten daarvoor soms vanuit de ene stad, naar een andere stad rijden en vervolgens weer terug om verder te gaan met waar we gebleven waren. Maar we doen dit wel Ojajoh. Service heet zoiets ;).
Wij hebben overigens een tijdvak van 2 uur, wat mensen onwijs prettig vinden. Zo hoeven ze niet een hele middag thuis te blijven maar kunnen ze lekker veel doen op een dag.

Idem hoor, wij halen ook op alleen dan wehkamp....
Ook in tijdvak, dus zie het verschil niet ;)


Aangezien jij net erover begon dat ritten soms raar in elkaar zitten en jij dus je eigen ding doet. Vandaar dat ik aangeef dat onze ritten ook vreemd in elkaar zitten, maar wel gewoon uitgevoerd worden binnen de tijdvensters, aangezien dat naar de klanten toe het vriendelijkst is.

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Re: Dhl pakketje waar ging het fout?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 09:41

Ook al draai ik mijn rit om, dan nog zit ik binnen de gestelde tijd