Ik vind ook dat er steeds vaker onjuiste informatie bij staat. Bijvoorbeeld dat de staat ''amper gebruikt/ zo goed als nieuw'' is, ik er nog nadrukkelijk om vraag of de staat echt nog netjes is omdat ik er wel een eindje voor moet rijden met de auto (3 kwartier enkele reis?), dat wordt beaamd en als ik dan het product kom halen zit hij toch vol met krassen of is er een onderdeel kapot o.i.d..
Zoals een achterfiets-stoeltje, amper gebruikt zou echt nog netjes zijn, was de bevestiging kapot kwam ik thuis achter.. Onderdeel a 20 euro. Ook bleek de staat niet amper gebruikt te zijn maar vol met krassen. Verwacht ik niet van een stoeltje voor achterop de fiets die amper gebruikt is. Ik heb mn verlies genomen, en zelf nog voor 50 euro in het stoeltje gestopt want verkopen kon ik niet voor het zelfde geld als wat ik er voor betaald had..
Afgelopen week een sinterklaas-cadeautje voor mn dochter, ze wil dolgraag een poppen-maxi cosi. Ik had er 1 gevonden voor 20 euro, zag er nog keurig uit op de foto's en ook op mijn vraag (waarbij ik vermelde dat het voor sinterklaas was, en dat die geen zichtbaar oude of kapotte cadeautjes geeft) werd weer beaamd dat hij echt nog netjes was. Ik weer 3 kwartier rijden met de auto, stoeltje zag er inderdaad op het eerste gezicht nog netjes uit, zat alleen een cadeau-lintje om het handvat gewikkeld. Dus ik dat ding meenemen, thuis gelijk dat cadeau-lintje eraf gehaald bleek het plastic daaronder gebroken en er miste een stuk.. Nou dat kan sinterklaas echt niet geven.. Gelukkig kon ik dit keer wel het stoeltje terug brengen, alleen zonde van mn tijd en reiskosten dus..