Slaap zacht...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Goof

Berichten: 28832
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 22:04

bruintje123 schreef:
Ik hoef maar vijf minuten als bijrijder in de auto te zitten en het gevecht begint al :D


Precies dat. Sterker nog; ik val in een auto veel sneller in slaap dan in bed. In bed is een drama.
Ik vraag voor de gein nog wel eens aan mijn vriend of hij niet een paar uur rondjes wil rijden met me zodat ik een lekker tukkie kan doen in de auto :D

Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 22:05

Vroeger had ik een stage op een uurtje busrijden van mij vandaan. Weinig geslapen, vele indrukken van de stage en het was zo lekker warm in de bus.. Dat was echt vechten om wakker te blijven :D Had zelfs speciaal de volgorde op m'n ipod zo gezet dat ik om en om een stevig nummer te horen kreeg. Dat ik zeker weten niet in slaap zou vallen :')

Goof

Berichten: 28832
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 22:06

noor14 schreef:
Ik ben serieus op school een keer in slaap gevallen tijdens de les xD
M'n hoofd knikte ook zo en ogen bleven steeds langer dicht tot k uiteindelijk echt in slaap viel en ook meteen wakker schrok met een rare wilde beweging.
Echt beschamend haha


Ik ben docent en het is me idd ook al eens voorgekomen dat ik een leerling wakker moest maken!
Supercute haha.

SincereQ
Berichten: 907
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Slaap zacht...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 22:11

Ik kan echt alleen maar in bed of op de bank slapen. Was heel poedersuiker op studiereis waarbij we veel 's nachts in de bus zaten. Iedereen sliep op een studiegenootje en de chauffeur uiteraard na. Ben jaloers op mensen die overal kunnen slapen!

1234

Berichten: 11291
Geregistreerd: 27-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 22:17

Ik slaap altijd op maandagochtend in de trein :P Moet dan altijd om 5:15 m'n bed uit, ben vaak nog moe dus ik gebruik het uurtje in de trein om bij te slapen xD Maar wel zodanig dat ik nog wel in de gaten heb waar k ben. Doe soms ff ogen open. Anders ben ik bang dat k te ver ga haha.

In een drukke trein of bus slaap ik nooit.

In de auto kan ik prima slapen.

corine1981

Berichten: 5300
Geregistreerd: 05-08-06
Woonplaats: Lekker centraal

Re: Slaap zacht...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 22:19

Heb ik ook bijna dagelijks in de bus...beetje jammer dat ik de chauffeur ben :) :x

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 12:09

Goof schreef:
bruintje123 schreef:
Ik hoef maar vijf minuten als bijrijder in de auto te zitten en het gevecht begint al :D


Precies dat. Sterker nog; ik val in een auto veel sneller in slaap dan in bed. In bed is een drama.
Ik vraag voor de gein nog wel eens aan mijn vriend of hij niet een paar uur rondjes wil rijden met me zodat ik een lekker tukkie kan doen in de auto :D

Dat heb ik dus ook.
Ik ben er hele slechte slaper.
Ik kan uren wakker liggen.
Maar in de auto. Plof weg. :D

Mars

Berichten: 33269
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Slaap zacht...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 12:12

Ik kan echt nergens slapen behalve bank/bed :P Zo jaloers op mijn man, die hoeft zijn ogen maar dicht te doen en is vertrokken. Lijkt me heerlijk om in het vliegtuig of in de auto te kunnen dutten.

Fish_n_Chips
Berichten: 1215
Geregistreerd: 27-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 12:12

Toen ik ernstig ziek was sliep ik 's nachts nauwelijks van de pijn en was ik overdag heel suf van de pijnstillers, waardoor ik steeds indommelde. Ook op school.

Edit: en als mijn vader met me mee ging naar het ziekenhuis of behandeling sliep hij altijd tijdens mijn afspraak in de wachtkamer. :D

Bambolina

Berichten: 2092
Geregistreerd: 16-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 12:18

Op reis 'durf' ik eigenlijk alleen te slapen als ik met iemand samen ben. Als ik alleen reis (wat meestal het geval is) wint de angst om mijn halte te missen van de slaap. Wel éen keer in de trein gehad dat ik echt zo gigantisch moe was, maar tegelijkertijd hard aan het vechten tegen de slaap, dat ik indommelde en van mezelf 'wakker' schrok omdat ik met mond wagenwijd open zat te snurken, zat nog net niet te kwijlen. Natuurlijk net toen ik in een 4-zits zat met mensen tegenover me..

elenaMM77

Berichten: 9548
Geregistreerd: 20-05-14
Woonplaats: Helmond

Re: Slaap zacht...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 12:22

bijrijder in de auto, ik haal het einde van de invoegstrook niet als we de snelweg opdraaien..

bij mij is dat overigens een verdedigingsmechanisme van mijn lichaam tegen autoziekte..
het voelt ook niet als slapen.. ben gewoon klap weg.. de grote grap is.. als hij het gas loslaat en daarmee onder de snelwegsnelheid komt, ben ik ook op slag weer klaarwakker, niet langzaam aan, gewoon oogleden vliegen open en ik ben weer vol alert. net zo moe of fris als toen ik 'in slaap viel'.

kun je ook tegen mij aan praten wat je wilt om mij wakker te houden, succes, gaat niet lukken. Mijn partner wel eens geprobeerd in combinatie met porren.. werd stikchagarijnig, misselijk en kreeg een migraine aanval.. sindsdien laat hij mij zoetjes wegglijden als ik wegval in de auto.

Anoniem

Re: Slaap zacht...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 12:25

Bijrijder ai ben ik moe na een dag weg dan vecht ik er tegen maar verlies het geregeld :+ , zo heerlijk het gewieg van de auto haha

Renske_W

Berichten: 13844
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: Slaap zacht...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 12:28

Ik tijdens de lessen van mijn cursus. :=
Maar dat kwam echt omdat ik doodop was.
3 dagen in de week stage lopen, schoolwerk maken en dan nog thuis dik 40 uur werken. (fijn vriend met eigen bedrijf)
Op school hoefde ik alleen te zitten en te luisteren. Dat ging weleens mis. :+

bantu

Berichten: 570
Geregistreerd: 02-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 12:30

Als bijrijder in de auto geen probleem :z
Vroeger toen ik nog met de trein naar school moest viel ik ook vaak in slaap,werd eens wakker bij een halte dacht oh nu wakker blijven ik ben er bijna..niet dus trein was alweer op de terugweg :=
Volgende halte maar uitgestapt en trein terug genomen :D

Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Re: Slaap zacht...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 12:33

Bij een tentfeest in een dixie in slaap gevallen, iedereen was me al aan het zoeken.. bleek dat ik al een ruime anderhalf uur vermist was <<) <<)

Goof

Berichten: 28832
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 12:34

Kaulitz schreef:
Bij een tentfeest in een dixie in slaap gevallen, iedereen was me al aan het zoeken.. bleek dat ik al een ruime anderhalf uur vermist was <<) <<)


In een dixie nog wel _O- _O- _O-

Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 12:42

Goof schreef:
Kaulitz schreef:
Bij een tentfeest in een dixie in slaap gevallen, iedereen was me al aan het zoeken.. bleek dat ik al een ruime anderhalf uur vermist was <<) <<)


In een dixie nog wel _O- _O- _O-


Jepp, zat eigenlijk best lekker :')

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34676
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 12:47

In een auto kan ik dus echt niet slapen, of ik moet echt heel erg moe zijn, en dan nog doe ik dat alleen bij mijn man in de auto :j . In een trein/tram/bus heb ik nog nooit kunnen slapen. Ook niet in zo'n luxe touringcar waar de stoelen achteruit geklapt kunnen worden. Vind dat niks met zoveel mensen er bij. Zo heb ik op de Veerboot van Ijmuiden naar Newcastle ook geen oog dicht kunnen doen. Budget plaatsen met klapstoelen. Vreselijk. Wil om die reden ook nooit met het vliegtuig een verre reis maken. Ik zou geen oog dicht doen.

Wel vind ik het lekker om, als mijn dochter op school is, in de middag een dutje op de bank te doen. Werk onregelmatig en heb dat dutje dan even nodig om bij te tanken. Op vakantie vind ik het heerlijk om in een stoel lekker in de schaduw (op een warme dag dan he) lekker de oogjes dicht te doen en dan zo langzaam weg te zakken.

Julia
Berichten: 24744
Geregistreerd: 22-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 12:55

Kaulitz schreef:
Bij een tentfeest in een dixie in slaap gevallen, iedereen was me al aan het zoeken.. bleek dat ik al een ruime anderhalf uur vermist was <<) <<)

_O- _O_ Vast omdat je dronken was? Wie kan er anders in een dixie slapen? :')


Ik ben wel jaloers op een aantal hier. Ik kan werkelijk waar nergens slapen. In mijn eigen bed slaap al amper, laat staan op vakantie in een vreemde omgeving, in een hotel e.d. In de auto, trein en het vliegtuig kan ik ook echt niet slapen. Heel frustrerend. :=

Fish_n_Chips
Berichten: 1215
Geregistreerd: 27-08-15

Re: Slaap zacht...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 12:57

Wat is een dixie? Google geeft niet echt een duidelijk antwoord.

Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 12:58

Julia schreef:
Kaulitz schreef:
Bij een tentfeest in een dixie in slaap gevallen, iedereen was me al aan het zoeken.. bleek dat ik al een ruime anderhalf uur vermist was <<) <<)

_O- _O_ Vast omdat je dronken was? Wie kan er anders in een dixie slapen? :')


Ik ben wel jaloers op een aantal hier. Ik kan werkelijk waar nergens slapen. In mijn eigen bed slaap al amper, laat staan op vakantie in een vreemde omgeving, in een hotel e.d. In de auto, trein en het vliegtuig kan ik ook echt niet slapen. Heel frustrerend. :=


Je zou bijna denken van wel, maar dat was dus niet het geval.. had maar 1 biertje op. :z

Cowboy55
Berichten: 8502
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 13:10

Fish_n_Chips schreef:
Wat is een dixie? Google geeft niet echt een duidelijk antwoord.


Google maar op port a potty....... :D

_Mellanie

Berichten: 2509
Geregistreerd: 11-12-07

Re: Slaap zacht...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 13:12

Ik ken het !
S'ochtends wil het altijd nog wel omdat ik samen met iemand trein.
Maar terug weg ben ik alleen, als ik echt moe ben ga ik gewoon slapen en zet ik een wekker :+

Fish_n_Chips
Berichten: 1215
Geregistreerd: 27-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 13:16

Cowboy55 schreef:
Fish_n_Chips schreef:
Wat is een dixie? Google geeft niet echt een duidelijk antwoord.


Google maar op port a potty....... :D

Ooh. Ik dacht dat de meeste mensen probeerde te vermijden op die dingen te zitten (en er boven gaan hangen), maar dat slaapt lastig..

Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 13:19

Citaat:
Ooh. Ik dacht dat de meeste mensen probeerde te vermijden op die dingen te zitten (en er boven gaan hangen), maar dat slaapt lastig..


Had geluk dat er in het weiland 'zeikplaatsen' waren dus de toiletten waren amper gebruikt, anders vermijd ik ze ja ook voor het leven. :')