). Dus ik vroeg me af, hoe doen de Bokkers dat? Wordt alles automatisch met je partner gedeeld of zijn er ook privé-zaken van vrienden/vriendinnen die je voor jezelf houdt of waarbij je eerst bij die vriend/vriendin polst?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
). 
Maar heb ook mijn vroeger beste vriendin waarvan ik wist dat ze gevoelige informatie deelde met haar man... Die informatie heb ik terug gekregen als bevestiging door een opmerking van hem. Ik zal met haar dus nooit meer die informatie delen die ik niet wil dat hij weet
Ik denk dat het maar aan de vriendin ligt.... En het vertrouwen wat je met elkaar hebt. Sleeper schreef:Mijn vriend interesseert de relatie van mijn vriendinnen echt niet. Als ik al iets vertel krijg ik een blik van 'boeiend'. Ik hou geen dingen geheim maar van veel dingen vind ik het de moeite van het vertellen ook niet waard. Als mensen samen zijn, zeker als de puberliefde al voorbij is, kan je niet verwachten dat ze dingen voor zich houden. Dan zou je in een relatie moeten denken wat je wel of niet mag vertellen. Voor mij werkt een relatie niet zo. Maar goed zoals gezegd, het interesseert mijn vriend ook niet (denk trouwens veel mannen niet, al dat vrouwengedoe )
. Vriendlief is mijn luisterend oor, maar al die vrouwendrama.. Dat interesseert hem eigenlijk niet zoveel.
Als iemand echt een heel gevoelig onderwerp bespreekt, overleg ik het wel even. Maar alles wat ik met mn man bespreek blijft onder ons, dus niemand heeft daar "last van".
Waar ik nog wel eens een berichtje de hele dag kan laten staan of de telefoon een hele dag onder mijn kussen laat liggen (als het belangrijk is, bellen ze hem meestal wel), wil hij direcht weten hoe en wat van zijn eigen berichten. Dus ik lees zo nu en dan wel wat voor
MarlindeRooz schreef:Ik vertel bijna alles wel, nou is het nog niet voorgekomen dat vriendinnen zulke grote geheimen hadden dat het niet kon.
Yonker schreef:MarlindeRooz schreef:Ik vertel bijna alles wel, nou is het nog niet voorgekomen dat vriendinnen zulke grote geheimen hadden dat het niet kon.
Maar weet jij zeker dat je vriendinnen het ook zo vinden?
Heb je het daar wel eens over gehad??? Want waarschijnlijk dacht mijn vriendin dat ook.... maar ik vond het dus echt niet tof dat hij het wist
troi schreef:Ik vind het vrij normaal dat stellen alles delen eigenlijk. Maar goed ik heb het over lange volwassen relaties. Als je scharrelt of pas samen bent dan is dat anders.
troi schreef:Ik vind het vrij normaal dat stellen alles delen eigenlijk. Maar goed ik heb het over lange volwassen relaties. Als je scharrelt of pas samen bent dan is dat anders.