dating

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-01 11:47

Eigenlijk hoort het volgende niet op bokt thuis maar misschien dat het in het onzinforum wel kan. Ik ben namelijk dringend op zoek naar een leuk meisje die eens uit wil gaan met een goede vriend van ons. Die jongen heeft de laatste tijd alleen maar mislukte dates en ik zou het juist zo fijn vinden als hij ook eens hotel de botel van iemand wordt. Maar waar vind je een geschikt meisje, mijn vriendinnen vallen allemaal af omdat ze of al bezet zijn of totaal zijn type niet zijn.
Hij is een leuke jongen van 28, HEAO gedaan, baan in de it, woont op zichzelf, heeft een auto, leuk koppie maar waar een hoop mensen op afknappen en waar hij ook bang voor is dat mensen hem daaarom aanstaren is het feit dat hij geen armen heeft. En hij is prettig gestoord maar daar valt mee te leven. Maar behalve dat hij geen armen heeft heeft hij kortgeleden te horen gekregen dat hij een auto-immuun ziekte heeft waardoor de functie van zijn nieren afneemt en hij waarschijnlijk binnen 10 jaar aan de dialyse zit. Dat staat totaal los van zijn armen maar heeft hij er ook nog eens bij gekregen. Dta is best zwaar dus maar hij slaat zich er wel door heen, hij heef humor, lieve ouders en broers en genoeg vrienden.
Maar weet jij dus een leuk meisje (22-28 jaar) die haar mondje er bij heeft dan hoor ik dat graag. Oja, ik vergeet nog waarom ik hem juist bokt introduceer: hij heeft jaren paardgereden en wil dat graag weer gaan doen (wel alleen in de bak want hij moet ook met zijn voeten sturen).

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-01 20:11

Klinkt wel als een doorzetter. 't Is echt erg als mensen je om je armen (of juist het feit dat je ze niet hebt) afdingesen.

Laui

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-01 22:28

Wat ik mij eigenlijk afvraag, hoe is hij zijn armen kwijtgeraakt? Want ik neem aan dat ie ze toen ie paardreed nog wel had?
Auto-immuunziektes zijn inderdaad rotziektes. Tijdens mijn afsturen heb ik meegeholpen in een onderzoek naar SLE (ook een AIZ), deze ziekte komt hoofdzakelijk bij vrouwen voor. Wist je dat Rheuma ook een soort van AIZ is ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 08:50

Hij heeft zijn armen bij een ongeluk op 3-jarige leeftijd geheel verloren. Hij reed paard bij een clubje voor gehandicapten. Op een braaf paard en dan met teugels naar de beugels, net zoals de paukenist bij een harmonie te paard. Hij is gestopt met rijden toen hij 16 was, hij was de enige jongen nog en dat vond hij niet leuk meer maar hij is wel clubkampioen geweest. Hij is wel altijd nog geinteresseers in paarden, volgens mij wil hij wel weer maar heeft hij nog zoveel andere dingen waar hij druk mee is.