Huisgenoot is verdwenen?

Moderators: Mondy, Ladybird, Shanna, Hanmar, Princesj, Dani, Polly, ynskek

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Yasmine

Huisgenoot is verdwenen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-16 11:28

Het grote mysterie van vandaag...

Sinds ongeveer een maand woon ik bij mijn vriend. Rond dezelfde tijd is een goede Britse vriend van hem ook ingetrokken in de gastkamer, voor enkele maanden, lag al lang vast. Hij is uit Londen naar hier verhuisd. We wonen hier dus sinds ongeveer een maand met ons drieën samen, gaat prima, alles verloopt vlot en iedereen kan het met elkaar vinden.

Maar nu gisterenavond kwamen we thuis, rond een uur of 18u30, en hij was niet thuis. Was op zich al een beetje vreemd want gewoonlijk geeft hij wel een seintje als hij weg gaat. Vanochtend toen we wakker werden, was hij er nog steeds niet. We zijn dan in zijn slaapkamer gaan kijken en 99% van zijn spullen zijn weg. Sommige posters zijn weg, bijna al zijn kleren (behalve een paar schoenen en een broek), zijn gitaar en Playstation zijn verdwenen. Even later zagen we ook dat zijn sleutels hier op tafel lagen (hadden we gisteren nog niet gezien). Lijkt me dus dat hij niet van plan is om terug te komen...

We hebben hem op Facebook proberen contacteren, maar sinds een uur heeft hij zijn profiel daar verwijderd. Zijn (Britse) telefoonnummer werkt niet (of zijn telefoon staat uit) en hij had nog geen Belgisch nummer. We hebben hem nu als last resort een mail gestuurd en een bericht op Instagram...

Het is echt ontzettend bizar. Hij had me die middag nog op Facebook gevraagd of we die avond samen naar een tv-programma zouden kijken, rond ongeveer 13u. Hij is vanochtend om 9u nog online geweest op Facebook/Messenger. We weten wel dat hij een paar issues heeft (mentaal) maar we denken/dachten niet dat die zó erg waren. Ik vraag me af of hij zich gewoon niet goed voelde hier en dan maar weer vertrokken is. Dat ik hier zou komen wonen is ook pas beslist nadat hij hier zou komen wonen, dus misschien valt het hem tegen dat hij niet alleen met mijn vriend woont maar ook met mij? Maar het is echt heel vreemd dat hij dit dan niet laat weten, want hij is een heel goede vriend van mijn vriend. Gisteren toen we thuis kwamen mankte onze kat wel heel erg (intussen is het weer beter), dus we vroegen ons af of er misschien iets gebeurd is?

Het is echt te bizar allemaal. Iemand tips? :=

“Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

LinSa

Re: Huisgenoot is verdwenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 11:32

Wat vreemd zeg. Ik zou geloof ik wel de politie bellen gezien zijn mentale toestand.

Bellatrix
Correspondent Shadowhunter
Always & Forever

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 11:33

Idd bizar zeg!! :oo
Hopelijk laat hij nog iets van zich horen...als het zo'n goede vriend is van je vriend ga je er vanuit dat hij wel iets gezegd had...

Fotoshoot boeken? http://www.marliestrapfotografie.weebly.com
Op zoek naar een fijne trainer omgeving Ede? Marlies Maathuis kan je helpen!
http://www.mmhorsetraining.nl --> Zadelmak maken, western en dressuurles, coaching en meer!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-16 11:33

Ja, het probleem is dat we er niet veel over weten. Hij had wat problemen met eten en anxiety geloof ik, maar we weten er niet zoveel over... Hebben nu ook naar een paar Britse vrienden van hem berichten gestuurd.

“Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 11:33

Heb je nummers van familie of andere vrienden van hem?
Dan zou ik die contacteren.
Mocht je vanavond nog niks gehoord hebben zou ik denk ik de politie bellen.

Het is wel apart inderdaad!

I love you to the moon and back

Albert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 11:34

Heb je contactgegevens van familie, misschien weten zij iets?

4 Gelderse toppers en
Paardengebitsverzorger Klik hier voor mijn website

Azmay

Re: Huisgenoot is verdwenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 11:36

Als je mensen blokkeert op fb lijkt het of het account is verwijderd, is het account nog wel zichtbaar voor vrienden van jullie?
Dan kan je via daar misschien contact zoeken met zijn familie.

Bijzonder om zo te gaan, hopelijk is het gewoon even miscommunicatie oid..

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-16 11:36

Nee, we hebben alleen een paar mensen van wie mijn vriend wel weet dat ze goede vrienden van hem zijn. We hebben hen via Facebook gecontacteerd. Maar gezien zijn eigen Facebookprofiel nu foetsie is, kunnen we die ook niet meer gebruiken om andere mensen te vinden.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-16 11:39

Oh, hij heeft net geantwoord op de email. Hij is dus toch naar huis vertrokken gisteren, het was te confronterend om hier te wonen en zijn issues werden teveel, en heeft gisteren in een opwelling beslist dat hij toch maar beter weer naar huis kon om zich op zijn studie te concentreren (lang verhaal kort).

Nou ja, dan weten we dat toch tenminste... Jammer dat het zo gaat.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 11:40

Yasmine schreef:
Oh, hij heeft net geantwoord op de email. Hij is dus toch naar huis vertrokken gisteren, het was te confronterend om hier te wonen en zijn issues werden teveel, en heeft gisteren in een opwelling beslist dat hij toch maar beter weer naar huis kon om zich op zijn studie te concentreren (lang verhaal kort).

Nou ja, dan weten we dat toch tenminste... Jammer dat het zo gaat.

Fijn dat het relatief goed met hem gaat, hopelijk word hij thuis goed opgevangen en komt hij er gewoon bovenop :j

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie