Het overlijden van bokker LS_fotos

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 16:16

Ik ken LS niet en ik heb nooit een topic van haar gezien. Maar voor degenen die hier diep bij betrokken zijn en het emotioneel zwaar hebben wil ik graag het volgende zeggen:
Zelfmoord is nooit het verlangen naar de dood het is het feit dat men niet meer op deze manier wil en kan leven. Er is geen uitzicht dat het gevoel of de omstandigheid zal veranderen en dat maakt dat mensen een einde aan hun leven maken. Het leven zoals dat nu is is te zwaar. Niemand kan hier iets in veranderen of mensen tegenhouden. Ik heb er veel mee te maken. Soms herkennen we op tijd wat er te gebeuren staat en "redden" de persoon om een paar dagen later te merken dat het toch gebeurd is andere plaats andere tijd. Een partner van een echtgenoot heeft me ooit gezegd dat ze er altijd schande van spraken over het feit dat iemand anderen erbij betrokken maakte tijdens suïcide. toch heeft haar man voor de trein gekozen. Boosheid verdriet het hoort er allemaal bij. Een ding niet het zelfverwijt. Je kunt niet meer doen dan je gedaan hebt. Respecteer slechts het feit dat het leven leiden onmogelijk was voor de persoon die suïcide gepleegd heeft. Wat ik uit dit topic begrijp is dat Liselotte het echt heel zwaar had maar dat ze gelukkig ook zeer veel mensen om zich heen had die om haar gaven.ze heeft zelf ook de zware beslissing genomen met betrekking tot therapieën en dergelijke. Ze heeft geknokt dat blijkt uit alle dingen die ik lees. Ze had denk ik liefhebbende ouders die trots op haar waren gezien het stukje van de dekens die papa haar gegeven had als beloning voor haar therapiekeuze. Ze had mensen hier op bokt die ze vertrouwde, die ze haar werkelijke gevoelens durfde en kon vertellen zonder dat men haar erop afrekende. Wat ik gelezen heb heeft iedereen haar juist in haar waarde gelaten en begrepen wat haar problemen waren.
Ja ik heb veel berichten gelezen omdat ik merkte dat er veel mensen het enorm moeilijk hadden. En omdat ik wilde begrijpen.
Ze heeft jullie geen pijn willen doen, noch haar ouders of nabestaanden. Ze kon deze manier van leven niet aan. Wees boos wees verdrietig voel alle emotie die je voelt. Maar blijf niet hangen in de waaromvraag, want daar krijg je nooit maar dan ook nooit het antwoord op. Het is een gevoel een emotie die wij niet kunnen begrijpen als we zelf geen depressie gevoeld hebben. Het zijn geen dipjes.
Voor LS hoop ik dat ze minstens haar laatste wens heeft zien uitkomen na alle ellende die ze hier ervaren heeft

Anoniem

Re: Het overlijden van bokker LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 16:22

Mooi gezegd en uitgelegd corrie..

Flevolander

Berichten: 3844
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Re: Het overlijden van bokker LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 17:35

Sterk geschreven Corrie.. hoop dat de nabestaande er kracht uit putten

Mando

Berichten: 15721
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: Het overlijden van bokker LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 17:38

Mooi verwoord.

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Re: Het overlijden van bokker LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 18:31

Inderdaad heel mooi verwoord!

Higoma145

Berichten: 2829
Geregistreerd: 08-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 18:36

Wat een ongelofelijk verdrietig bericht Y;(
Ik zit hier met een brok in mijn keel, altijd een stille meelezer...

Lieve lieselotte, wat zul je gemist worden, rust zacht Y;(

Ook ontzettend veel sterkte en kracht toegewenst aan de familie en andere nabestaande Y;(
Laatst bijgewerkt door Higoma145 op 25-10-16 18:37, in het totaal 1 keer bewerkt

twisietos
Berichten: 149
Geregistreerd: 20-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 18:37

Heel veel sterkte voor alle nabestaande

MxW

Berichten: 1533
Geregistreerd: 04-12-09
Woonplaats: Renkum

Re: Het overlijden van bokker LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 20:16

Wat vreselijk... Heel veel sterkte voor de nabestaande! Ik hoop dat je rust hebt gevonden daar boven Y;(

Angela

Berichten: 25692
Geregistreerd: 21-03-05
Woonplaats: Beuningen

Re: Het overlijden van bokker LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 22:21

Wat een vreselijk bericht.. ontzettend veel sterkte voor iedereen die haar nu moet missen.

franka75

Berichten: 11192
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 00:31

Wat vreselijk heel erg veel sterkte voor alle betrokkenen.

CoonArt

Berichten: 23301
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: Het overlijden van bokker LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 16:14

Alleen maar nieuwsgierig hoor, maar HOE is ze eigenlijk overleden, kan dat nergens lezen namelijk... En is ze inmiddels al begraven/gecremeerd? :(

Heel veel sterkte nogmaals aan alle nabestaanden. Y;(

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Het overlijden van bokker LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 16:16

Dat wordt nooit besproken als het eigen keus is, HD.

CoonArt

Berichten: 23301
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 16:17

Anoniem schreef:
Ik ken LS niet en ik heb nooit een topic van haar gezien. Maar voor degenen die hier diep bij betrokken zijn en het emotioneel zwaar hebben wil ik graag het volgende zeggen:
Zelfmoord is nooit het verlangen naar de dood het is het feit dat men niet meer op deze manier wil en kan leven. Er is geen uitzicht dat het gevoel of de omstandigheid zal veranderen en dat maakt dat mensen een einde aan hun leven maken. Het leven zoals dat nu is is te zwaar. Niemand kan hier iets in veranderen of mensen tegenhouden. Ik heb er veel mee te maken. Soms herkennen we op tijd wat er te gebeuren staat en "redden" de persoon om een paar dagen later te merken dat het toch gebeurd is andere plaats andere tijd. Een partner van een echtgenoot heeft me ooit gezegd dat ze er altijd schande van spraken over het feit dat iemand anderen erbij betrokken maakte tijdens suïcide. toch heeft haar man voor de trein gekozen. Boosheid verdriet het hoort er allemaal bij. Een ding niet het zelfverwijt. Je kunt niet meer doen dan je gedaan hebt. Respecteer slechts het feit dat het leven leiden onmogelijk was voor de persoon die suïcide gepleegd heeft. Wat ik uit dit topic begrijp is dat Liselotte het echt heel zwaar had maar dat ze gelukkig ook zeer veel mensen om zich heen had die om haar gaven.ze heeft zelf ook de zware beslissing genomen met betrekking tot therapieën en dergelijke. Ze heeft geknokt dat blijkt uit alle dingen die ik lees. Ze had denk ik liefhebbende ouders die trots op haar waren gezien het stukje van de dekens die papa haar gegeven had als beloning voor haar therapiekeuze. Ze had mensen hier op bokt die ze vertrouwde, die ze haar werkelijke gevoelens durfde en kon vertellen zonder dat men haar erop afrekende. Wat ik gelezen heb heeft iedereen haar juist in haar waarde gelaten en begrepen wat haar problemen waren.
Ja ik heb veel berichten gelezen omdat ik merkte dat er veel mensen het enorm moeilijk hadden. En omdat ik wilde begrijpen.
Ze heeft jullie geen pijn willen doen, noch haar ouders of nabestaanden. Ze kon deze manier van leven niet aan. Wees boos wees verdrietig voel alle emotie die je voelt. Maar blijf niet hangen in de waaromvraag, want daar krijg je nooit maar dan ook nooit het antwoord op. Het is een gevoel een emotie die wij niet kunnen begrijpen als we zelf geen depressie gevoeld hebben. Het zijn geen dipjes.
Voor LS hoop ik dat ze minstens haar laatste wens heeft zien uitkomen na alle ellende die ze hier ervaren heeft
Amen! ;(

purny

Berichten: 27552
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 16:17

HorseyDude schreef:
Alleen maar nieuwsgierig hoor, maar HOE is ze eigenlijk overleden, kan dat nergens lezen namelijk... En is ze inmiddels al begraven/gecremeerd? :(

Heel veel sterkte nogmaals aan alle nabestaanden. Y;(

Maakt het wat uit hoe iemand sterft? ik zou zeggen lees het topic eens globaal door

CoonArt

Berichten: 23301
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 16:17

lieveli schreef:
Dat wordt nooit besproken als het eigen keus is, HD.

OK, het is al goed. Sorry ;( Wilde niemand kwetsen hiermee...

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 16:21

purny schreef:
HorseyDude schreef:
Alleen maar nieuwsgierig hoor, maar HOE is ze eigenlijk overleden, kan dat nergens lezen namelijk... En is ze inmiddels al begraven/gecremeerd? :(

Heel veel sterkte nogmaals aan alle nabestaanden. Y;(

Maakt het wat uit hoe iemand sterft? ik zou zeggen lees het topic eens globaal door


Wow, niet zo fel. Hij doet het niet expres. Het is allemaal al verschrikkelijk genoeg zonder dat we op elkaar katten.

testebeest

Berichten: 4619
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 16:51

_ls word donderdag in besloten kring gecremeerd en vandaag is condeleance.

JoyCiej007

Berichten: 17421
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 17:12

HorseyDude schreef:
Alleen maar nieuwsgierig hoor, maar HOE is ze eigenlijk overleden, kan dat nergens lezen namelijk... En is ze inmiddels al begraven/gecremeerd? :(

Heel veel sterkte nogmaals aan alle nabestaanden. Y;(


Ik vind deze reactie zeer ongepast, ookal zal het niet zo bedoeld zijn.
HOE doet er niet toe!!

Ook krijg ik, naast heel lieve pb's, ook pb's van mensen die graag willen weten hoe zij ervoor heeft gekozen om ons te verlaten.

Dat vind ik behalve zeer respectloos en ongepast, ook gewoon misselijkmakend.

Als je dicht bij haar stond, had je het kunnen weten of geweten.

Het maakt geen f*ck uit HOE.
ze is er niet meer. niet meer op deze wereld.
En alle sensatiezoekers gaan maar fijn elders hun sensatie zoeken.

Voor de mensen die vanavond naar de condoleance gaan; heel veel sterkte en warmte gewenst. Geef haar en haar familie ook dit gevoel.

We gaan er morgen een enorm fantastisch afscheid van maken.
Dat heeft ze immers op z'n minst verdiend!

JoyCiej007

Berichten: 17421
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Re: Het overlijden van bokker LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 17:14

@ Gast4901;
prachtig treffend geschreven. daar kan ik wel degelijk steun uit halen en hoop haar familie ook. dankjewel.

claudiadvx

Berichten: 2799
Geregistreerd: 11-01-14
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Re: Het overlijden van bokker LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 17:16

Wat een gemene reacties op de vraag hoe ze is overleden zeg!
Ik snap best dat mensen nieuwsgierig hiernaar zijn

JoyCiej007

Berichten: 17421
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 17:21

claudiadvx schreef:
Wat een gemene reacties op de vraag hoe ze is overleden zeg!
Ik snap best dat mensen nieuwsgierig hiernaar zijn


Dat gaat toch niemand wat aan?
dat je het jezelf afvraagt prima. dat je die vraag en plein publique zo openbaar stelt en nog antwoord verwacht ook vind ik totaal compleet respectloos. Naar haarzelf en haar nabestaanden.

Laat ik het zo zeggen;
als familie/nabestaanden/ik dit kwijt hadden gewild openbaar, had dit wel openbaar gestaan in bijv. de beginpost.

Dat staat er niet. Daar is bewust niet voor gekozen.
Iemand met een beetje gezond verstand kan dan gewoon ruiken en voelen dat dit niet iets is om openbaar te plaatsen, anders was het dus wel gebeurd.

Ik noem dat enkel en alleen sensatie zoeken. en daar kan ik mij idd heel erg boos over maken.

franka75

Berichten: 11192
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 17:26

JoyCiej007 schreef:
HorseyDude schreef:
Alleen maar nieuwsgierig hoor, maar HOE is ze eigenlijk overleden, kan dat nergens lezen namelijk... En is ze inmiddels al begraven/gecremeerd? :(

Heel veel sterkte nogmaals aan alle nabestaanden. Y;(


Ik vind deze reactie zeer ongepast, ookal zal het niet zo bedoeld zijn.
HOE doet er niet toe!!

Ook krijg ik, naast heel lieve pb's, ook pb's van mensen die graag willen weten hoe zij ervoor heeft gekozen om ons te verlaten.

Dat vind ik behalve zeer respectloos en ongepast, ook gewoon misselijkmakend.
Als je dicht bij haar stond, had je het kunnen weten of geweten.

Het maakt geen f*ck uit HOE.
ze is er niet meer. niet meer op deze wereld.
En alle sensatiezoekers gaan maar fijn elders hun sensatie zoeken.

Voor de mensen die vanavond naar de condoleance gaan; heel veel sterkte en warmte gewenst. Geef haar en haar familie ook dit gevoel.

We gaan er morgen een enorm fantastisch afscheid van maken.
Dat heeft ze immers op z'n minst verdiend!


nou nou kan het wat beschaafder deze persoon is gewoon nieuwschierig en vragen staat vrij. er staat in het topic dat ze er vermoedelijk voor gekozen heeft. Ik neem aan dat dat de vraag was, niet ook nog eens hoe. Dus alsjeblieft probeer niet opgefokt te reageren dat is niet nodig. En niemand heeft er wat aan.
Laatst bijgewerkt door franka75 op 26-10-16 17:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 17:27

Wat een schok en wat een naar bericht. Ik ken haar alleen van de topics met Buck en Amadeus, maar schrik er toch van. Heel veel sterkte aan iedereen die haar liefhad :(:)

@JoyCiej007; Ik snap dat je er boos van wordt, maar HorseyDude kijkt wat anders tegen de wereld aan dan de gemiddelde bokker en ik denk dat hij oprecht niet inziet dat je zoiets niet 'hoort' te vragen. Dat maakt het niet minder vervelend voor jou, maar het zal echt geen sensatiezoeken zijn.

JoyCiej007

Berichten: 17421
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Re: Het overlijden van bokker LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 17:31

Van HorseyDude kan ik het nog wel degelijk begrijpen.
Niet van mensen die mij via pb of zelfs whatsapp vragen. nee dat begrijp ik niet.

HD: letterlijk gezegd heeft zij er zelf voor gekozen uit het leven te stappen, en 'dus naar Buck te gaan'.

Anoniem

Re: Het overlijden van bokker LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 17:32

Het zijn emoties. Heel veel sterkte voor jou, de familie en andere nabestaanden JoyCiej. Maak er een prachtig afscheid voor haar van. Y;(