(Extreem) uitstelgedrag, wie nog meer?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cyrilletje

Berichten: 2189
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: achterhoek

Re: (Extreem) uitstelgedrag, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 23:47

Erg herkenbaar inderdaad, dat filmpje. Dat perfectionisme en zelf-kritische vooral. :=
Ik merk het aan mezelf als ik wil beginnen met iets nieuws. Omdat ik niet weet of ik het wel 'goed genoeg' kan, zie je er als een berg tegenop om eraan te beginnen. En dan doe je het dus maar liever niet en stel je het steeds weer uit. Het is niet fijn om met zo'n licht paniekerig gevoel ergens aan te moeten beginnen...
Maar zodra je het gedaan hebt (en 9 van de 10 keer valt het echt enorm mee) dan vraag je je af waar je je in hemelsnaam zo vreselijk druk om hebt gemaakt... :')

Incroyable
Berichten: 1828
Geregistreerd: 19-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 21:39

Ik kom hier weer even binnenvallen!

Het einde van het schooljaar komt er weer aan, en ik wil een aantal cijfers even hoger krijgen. Dat even flink aan school en zero uitstelgedrag. Nu is mijn uitstelgedrag wel al een stuk minder maar ik moet nu dus nog minder uitstellen. Ik ben daarom vandaag een bullet journal begonnen en heb ik gezorgd dat ik helemaal bij ben met het schoolwerk. Het valt me vooral op hoe rustig en leuk een bullet journal hebben is, ik vind het heerlijk om het notitieboekje helemaal naar mijn smaak te maken en het motiveert me om de dingen te gaan doen :)

Tazzey
Berichten: 9519
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: (Extreem) uitstelgedrag, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 18:44

Ik heb last van uitstel gedrag. Ik schrijf morgen even een uitgebreide reactie. :D

Incroyable
Berichten: 1828
Geregistreerd: 19-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 00:49

Tazzey schreef:
Ik heb last van uitstel gedrag. Ik schrijf morgen even een uitgebreide reactie. :D


Van uitstel komt afstel? :') _O-

Biscuitje

Berichten: 1235
Geregistreerd: 04-03-12

Re: (Extreem) uitstelgedrag, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 19:07

This made my day! _/-\o_ :')

Riel

Berichten: 2142
Geregistreerd: 04-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 20:32

Incroyable schreef:
Tazzey schreef:
Ik heb last van uitstel gedrag. Ik schrijf morgen even een uitgebreide reactie. :D


Van uitstel komt afstel? :') _O-
Haha! Een goed voorbeeld!!! :D *\o/*