18+ Romantische filmmomenten in real life

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 05:44

Geweldig dit topic! Ik lig echt helemaal dubbel om jullie verhalen.

Ik had zelf jaren terug op vakantie een heel spannende avond in de jacuzzi <<) ... kon thuis gelijk door naar de HA met een fikse blaasontsteking. -O-

Ook een keer bedacht dat ik wel bloemen ging kopen voor mijn vriendin, maar ik had toen mijn rijbewijs nog niet en we woonde in niet zo'n frisse buurt ... nou, nou, wat werd er toch getoeterd en geschreeuwd terwijl ik langs de kant van de weg liep. Ik heb de bloemen nog wel gekocht, maar toen mijn vriendin niet veel later thuis kwam was er van mijn romantische bui niet veel meer over. :))

Flowery

Berichten: 2446
Geregistreerd: 31-07-12
Woonplaats: HHW

Re: Romantische filmmomenten in real life

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 06:08

Mijn vriend en ik gingen op onze eerste date romantisch over het strand wandelen. Alleen een beetje jammer dat het januari was.. Met motregen en wind :') Mijn haar stond alle kanten op en beide een schrale huid -O- Gelukkig daarna in een restaurantje op kunnen warmen, maar de wandeling was verre van romantisch :+

moonsparkle
Berichten: 21800
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 07:02

Oké het is sowieso niet echt romantisch, maar we wouden allebei met haaien zwemmen en we maken elkaars dromen waar.

De zee was alleen zo ruig dat mn vriend al misselijk werd van de boottocht, eenmaal in de kooi werd hij zo misselijk dat ik riep om hulp en hem probeerde boven te houden. Uiteindelijk een beetje bijgekomen en toch weer gegaan, maar het was echt het een wasmachine je werd constant tegen de kooi gedrukt door de ruige zee.

Dan heb ik er nog wel een was ook op vakantie. Stonden we bij een meer naast onze tent te knuffelen om elkaar warm te houden, zeg ik kijk en briefje. Hij dacht dat er een romantisch liefdesbriefje was, maar het was de boodschappenlijst :')

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 08:02

Douche is hier juist favoriet. We hebben twee douchekoppen :D
We douchen eigenlijk altijd samen.


Ons 'mislukte' filmmomentje was toch wel...
Overdag had heerlijk de zon geschenen dus dan krijg je de lente in je bol! *\o/*
Op naar het strand voor een wandeling,met de intentie nog wat af strepen van onze fiets O:)
Handdoekje mee...
Plekje zoeken.
Oké. Overal lopen mensen met honden, dus we moesten zéker 600 kilometer doorlopen voor we een verlaten stukje strand vonden. 'Hier dan maar?'
We planten het handdoekje neer,die 6 keer wegwaait. Ondertussen was het zonder de zon ook wat kouder dan we hadden verwacht.
Eindbeeld: we konden weer iets afvinken maar hebben allebei bibberend onze broek omhoog getrokken en zijn gauw naar de auto gelopen om weer te ontdooien. We hebben wel de grootste lol gehad en kunnen er nog steeds smakelijk om lachen :))

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 08:09

KoudbloedKim schreef:
Herkenbare situaties komen er voorbij. _O-

Samen op het strand liggend op een kleed vallende sterren kijken. <3
En lek gestoken worden door de neefjes. :x

:') hier krijg ik een heel raar beeld bij kbk :Y)

Oedi

Berichten: 770
Geregistreerd: 17-10-09

Re: Romantische filmmomenten in real life

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 08:26

Mijn romantische filmmoment was dat ik al een tijdje aan het daten was met mijn nu huidige vriend. Maar hij zou een paar weken op vakantie gaan dus ik bracht hem weg naar het station. Toen we afscheid namen zei ik voor het eerst tegen hem, ik hou van je. Dat zag hij toch niet aankomen, dus nogal overdonderd zei hij, ik ook!
Euh oké, fijn dat je ook van jezelf houdt :').

MxW

Berichten: 1533
Geregistreerd: 04-12-09
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 08:44

Jannaa schreef:
Mijn romantische filmmoment was dat ik al een tijdje aan het daten was met mijn nu huidige vriend. Maar hij zou een paar weken op vakantie gaan dus ik bracht hem weg naar het station. Toen we afscheid namen zei ik voor het eerst tegen hem, ik hou van je. Dat zag hij toch niet aankomen, dus nogal overdonderd zei hij, ik ook!
Euh oké, fijn dat je ook van jezelf houdt :').


Prachtig _O-

Nientsje

Berichten: 5255
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 08:47

Hahaha geweldige dingen hier :')

Ik vond mijn eerste date met mijn huidige vriend aardig filmachtig. Maar het resultaat was wat minder :=

Hij haalde me op bij de bus. Ik vond dat erg spannend want heb last van mensenvrees en om dan ineens naar een nog onbekende jongen te gaan... tsja dat is spannend. Maar ik kwam de bus uit met de gedachte:"Hoe moet ik hem in godensnaam begroeten?". Maar daar hoefde ik me geen zorgen om te maken want hij ging met zijn armen wijd staan. Dus dat werd een knuffel! (In onze chatgesprekken was de communicatie heel fijn en makkelijk en ik had een knuffel tegoed dus bij deze). Het ijs was al deels gaan breken dus.
Hij had die avond voor me gekookt; pasta pesto salade. Met veel lekkere (en gezonde) dingen erin. Was echt super lekker! We aten buiten bij de houtkachel. Als toetje had hij een verrassing; we gingen marshmallows roosteren. En dat had ik al heel lang niet gedaan, was super leuk. Later de avond zaten we samen aan een wijntje enja hebben we natuurlijk ook gezoent.

Paar dagen later...

Ik was zo ontzettend misselijk. Metaalsmaak in de mond. En alles wat ik in me had kwam er van boven tot onder weer uit. Eten kon ik niet. 3 dagen lang ziek geweest.

Wat blijkt.
Ik ben allergisch voor pijnboompitten; who knew?
En natuurlijk zaten die dingen in se pasta pesto salade _O-

Ben nu al een poosje samen met hem (en dolgelukkig met hem) maar hij plaagt me nog steeds met die pijnboompitten :+

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37381
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 08:50

Ik lig echt dubbel en sommige dingen zijn herkenbaar. :D

Nientsje dat is echt romantisch gedaan, alleen wel met een foute uitpak dat ia dan wel sneu.

en ach in dit geval maakt het mij niet uit dat het openbaar staat. Maar in de auto, niet echt een succes, we woonden allebei thuis en wilden een rustige plek opzoeken. Bij een sluis in de middle of nowhere. is er nooit van gekomen omdat vlak ervoor een zaklamp de auto inscheen met een vraag van een beveiliger of alles in orde was. :') pas geleden nog op die plek geweest. Situatie is niks verandert in die 30 jaar. Lijkt nog steeds een ok plek maar ja ik weer wel beter. _O-

Strand/duinen check laat maar teveel zand dat op plekken komt waar je het niet wilt hebben. Bos eeeh brandnetels, mieren en muggen. Bad veel te klein past nooit. Douche we dachten slim te zijn en een krukje te gebruiken. Krukje zei krak. :+

Samen romantisch onder aan de dijk zonsondergang kijken. Niet meer dan dat. Fiets boven aan de dijk neergelegd. En jawel hoor agent over de dijk heen alles ok daarbeneden. Weg romantisch gevoel. Rozenblaadjes wie ruimt de rommel dadelijk op. Kaarsjes is brandgevaar zou echt alles gaan uitblazen eerst. Elegant uitkleden kan ik toch al niet, daar begin ik niet eens aan. Naar elkaar toerennen en dan vallen of struikelen of wat me een keer is gebeurd baf twee hoofden keihard tegen elkaar. Kan zo nog wel doorgaan. Ben al niet de grootste romanticus die er is en de keren dat ik het dus wel probeer gaat het fout

Wat wel altijd leuk is en goed gaat is romantisch samen eten met een kaarsje ertussen. Alleen haalt dan voedselallergie en het heel goed navragen aan de ober de spontaniteit een beetje weg. Maar met goed gezelschap is dat geen belemmering. :Y)

iirrssjjee

Berichten: 5958
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 11:56

KM_Ris schreef:
Laatst was ik met m'n vriend buiten. Lagen samen op een hangmat in het maanlicht en ik moet zeggen dat dat het meest romantische was in heel mijn leven <3

Helaas viel hij op de grond toen ik als eerste op stond _O-


Dit hadden wij op een strandbedje, samen naar de sterren kijken. Ik stond op en hij knalde met bedje en al achterover :=

Yentaah

Berichten: 1138
Geregistreerd: 03-03-16

Re: Romantische filmmomenten in real life

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 12:17

Oh ik heb er nog wel een paar :D
-een afscheidszoen, allebei op de fiets. Super romantisch, vooral als je van je fiets valt.
-zoenen in de regen. Klinkt leuk, maar het is zo kouddd, en vies, en al het regenwater maakt het zo nattig en bleeeh
-gewoon een beetje knuffelen tijdens een netflixfilm, erg leuk als je dan van bed af valt. Daarnaast zijn in de winter die handen zo koudd :(
Hoe kan dit er in de films zo leuk uitzien -O-

Rocamor

Berichten: 11000
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 12:54

Tivoli schreef:
KoudbloedKim schreef:
Herkenbare situaties komen er voorbij. _O-

Samen op het strand liggend op een kleed vallende sterren kijken. <3
En lek gestoken worden door de neefjes. :x

:') hier krijg ik een heel raar beeld bij kbk :Y)


Ik was dus niet de enige met dat beeld :D

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: Romantische filmmomenten in real life

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 12:56

Zoenen in de regen idd... En picknicken in het bos, blijk je in een nest rode mieren te zitten die ook al overal in je kleren zitten :+ Romantisch hoor!

M_D_H
Berichten: 17483
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 13:00

Ik weet er ook nog wel 2 :)

Mijn vriend haalde mij op met de auto van school, maar hij was laat... behoorlijk laat... zo'n uur te laat en hij was niet meer bereikbaar met de telefoon. Nou is het dus zo dat ik 1 niet goed tegen plotselinge veranderingen kan en 2, ik als ieniminiemeisje een auto ongeluk heb gehad met mijn ouders en opa en oma en dit dus best traumatisch was. Dus ik was natuurlijk helemaal in paniek en overstuur toen vriendlief eindelijk kwam aankakken.
Tranen met tuiten in de auto gehuild, vriendje mij super lief troosten en uitgelegd waarom hij te laat was (afspraak liep uit en telefoon was leeg :+ ) en net op het moment dat hij mij op zijn allerliefst begint te vertellen hoeveel hij van mij houd en wat hij allemaal leuk vind aan mij...
Klopt er iemand op de ramen van de auto >;)
Politie: ' is alles wel goed met u mevrouw? dus mijn vriend begint uit te leggen dat ik overstuur was etc (omdat ik nog steeds liep te snikken en niet goed uit mijn woorden kwam). Meneer ik vroeg u niks, ik vroeg het aan mevrouw... Zit u vrijwillig in deze auto? U wordt niet tegen uw wil tegen gehouden?
Meneer heeft u niet gedwongen in te stappen?
Nee meneer, ik was alleen erg verdrietig en mijn vriend troosten mij. Oh, dan is alles goed, Fijne dag verder :+

Ik moet zeggen, ik vind het erg positief dat de politie zo oplettend is!
Maar van mij hadden ze wel iets later mogen komen :')



Ander moment:
Na de daad in bed bedenk ik mij in eens dat ik nog een klein verrassinkje voor vriendlief heb meegenomen. Uiteraard bedenkt mijn hoofd dat dat ter plekke gegeven moet worden, dus vriendlief moest even de lamp aan doen :+
Dus mijn vriend gooit zich op zijn zij om de lamp aan te doen en terwijl ik naar hem kijk zie ik zijn hand omhoog gaan en hem vervolgens helemaal verdwijnen...
Dit alles gaat gepaard met een geluid: shjuop boef... :+
Ik begin dus keihard te lachen (ik denk wel 10 minuten lang) omdat het geluid en de beweging zo grappig waren.
Daarna heb ik de lamp aangedaan en naar beneden gekeken. Nou is het zo dat ons bed inclusief matras toch zeker zon 1.20 hoog is...
Dus jullie begrijpen wel dat meneer nogal verfrommeld er bij lag... Wat mij dus weer een nieuwe lachstuip van zon 10 minuten opleverde...
Uiteindelijk bij gekomen en gevraagd of alles goed gaat.
Toen hij Nee antwoorden op zo'n toon van: Ikbenbijnadood toen was de avond niet meer te redden...
Ik bleef maar lachen en vriendlief had behoorlijk wat pijn en een gedeukte ego :+

De kleine verrassing vond hij leuk hij vond het feit dat ik hem zo hard uitlachte heel wat minder leuk :+

lovelyfiefy

Berichten: 5124
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Romantische filmmomenten in real life

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 13:14

haha heerlijk @M_D_H
Dat uitlachen dat ken ik :P
Is volgens mij best normaal XD
En achteraf kan je er beide vaak ook nog wel weer om lachen :P

AnimalFriend

Berichten: 869
Geregistreerd: 07-01-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 13:14

Haha ik lig echt plat van sommige verhalen _O-

Ik had nog heel kort met mijn vriend toen (nu ex), we waren op één van onze eerste dates. Was super gezellig, toen het al laat begon te worden en we toch echt beiden naar huis moesten, moesten we voor een tijdje afscheid nemen; we gingen beiden op vakantie. Nou dat werd onze eerste zoen, dus toen we onze hoofden naar elkaar brachten poepte er een vogel recht op mijn hoofd :+ Tja.... Dag romantisch moment :wave: Gelukkig kon hij er om lachen _O-

Mirashiba

Berichten: 416
Geregistreerd: 26-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-16 13:35

Of je raapt al je moed bij elkaar om éindelijk die emotionele vraag te stellen, krijg je geen antwoord omdat meneer al in slaap is gevallen.. :evaw:

Guess_NH
Berichten: 533
Geregistreerd: 04-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 13:37

Mijn ex vriendje van jaren terug woonde in een grote villa met een extreme tuin (bijna een natuurgebied zo groot) met een meer en eigen bos enzovoort.
Toen ik binnen kwam lagen er al briefjes met nummers en daarop een stukje tekst, ben om het meer heen gestuurd waar hij allemaal briefjes had verspreid om mij de juiste route te laten lopen. kwam elders binnen terecht, rozenblaadjes op de trap zo door naar de slaapkamer waar het bed erg romantisch was gemaakt.
Dat was toen wel heel erg gaaf, al weet ik dat ik best ongemakkelijk reageerde op de een of andere manier :+

JudithO

Berichten: 7095
Geregistreerd: 10-11-06
Woonplaats: Cantal, Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 13:49

Ik heb er ook nog 1.
Afgelopen zomer was ik met mijn vriend aan het kamperen in Amerika. Ergens in de middle of nowhere hadden we een leuke camping gevonden (back to basics, met alleen een outhouse als faciliteit). Het was er super rustig en we konden een prachtig plekje langs het meer bemachtigen. Terwijl ik ging betalen, ging vriendlief de tent opzetten. Kom ik terug, wijst vriendlief me vol trots de tent aan, die letterlijk op slechts een meter van de waterkant was opgezet, met de opening naar het meer. "Dan kunnen we mooi vanuit de tent naar het water kijken!"
Super leuk idee, natuurlijk. Ook omdat dit later bestempeld werd door het uitzicht van een zeearend die het meer indook, en 's avonds een prachtige zonsondergang die weerspiegeld werd op het meer.
's Nachts begon het vreselijk hard te waaien. Cadeautje van een mega onweersbui die in de verte hing. De tent hield het prima, dus we sliepen er min of meer wel doorheen. Tot de wind echt tot idiote hoogte aan kracht toenam. Toch maar even met de zaklamp naar buiten geschenen, om vervolgens tot de ontdekking te komen dat de afstand tot het water niet meer bestond. Sterker nog, je kon de bodem van onze tent heel mooi zien golven :')
Denk je dat je alles gehad hebt. Het volgende moment kwam er een enorme windvlaag waarbij onze tent ineens zo goed als plat lag. Door het water onder de tent waren de haringen redelijk los gaan zitten en hadden hun grip verloren bij deze laatste windvlaag. Wij dus midden in de nacht de tent uit, sta je tot je enkels in het water. We hebben de tent weer op het droge gesleept, in de 'beschutting' van een picknickbank die ook op onze plek stond.
De volgende keer denk ik wel 2x na voor ik mijn tent weer zo dicht aan de waterkant zet :P

Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 13:49

Romantisch het plan om op een mooie duin in een ver land een zonsondergang te bekijken en dan tot de conclusie komen dat je na de duin nog weer een duin hebt en nog weer een duin en nog weer een duin. Tot je buiten adem en helemaal kapot boven komt en door aziaten wordt uitgelachen dat je echt te laat ben :+ :Y) :') Gelukkig was de maansopkomst ook de moeite waard 8-) Om vervolgens de hele avond met een pincet alle naalden uit de voeten van m'n wederhelft te pulken (ik was zo slim om wandelschoenen aan te doen).

Romantisch yeah :')


We besloten te trouwen in een ver land, want ik zag het niet zitten om 'traditioneel' te trouwen. Dus planningen erbij, datum en land geprikt. Vraagt vriendlief: moet ik je nu nog ten huwelijk vragen? Eeeehm de verrassing is er voor mij nu wel af, dus we hebben dat maar niet geregisseerd gedaan :+ :D

Pradaatje

Berichten: 8511
Geregistreerd: 02-10-06
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 13:49

Wat een heeeeerlijk topic.. En hoe herkenbaar :') Ben blij dat ik niet de enige ben die zulke dingen zo ervaart :')

rien10
Berichten: 14821
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Romantische filmmomenten in real life

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 14:56

Ik lach me suf om jullie verhalen.
OK, dan hier een echte romantische met goede afloop.
Ik was verliefd op een kerel, hij ook op mij. <3 We wisten het van elkaar, maar omdat hij nog midden in zijn scheiding zat hadden we bedacht dat wachten wel verstandig zou zijn. We zagen elkaar af en toe, honden uitlaten, koffie drinken op de manege. /3 Verder niks. Echt waar !
Totdat op een avond de deurbel gaat. Staat hij met zijn (hele lange) armen wijd voor mijn deur en zegt: "Zo, en nu ben je van mij". SMELT Op dat moment had ik een vriendin op visite. Na een aantal minuten zoenen met mijn lief (ja, hij kon het; goedgekeurd) riep ze "ik ga maar naar huis denk ik".
Leuke avond gehad toen. *\o/*
Dat is nu 22 jaar geleden en we zijn nog steeds samen. ^&+

lovelyfiefy

Berichten: 5124
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 14:59

rien10 schreef:
Ik lach me suf om jullie verhalen.
OK, dan hier een echte romantische met goede afloop.
Ik was verliefd op een kerel, hij ook op mij. <3 We wisten het van elkaar, maar omdat hij nog midden in zijn scheiding zat hadden we bedacht dat wachten wel verstandig zou zijn. We zagen elkaar af en toe, honden uitlaten, koffie drinken op de manege. /3 Verder niks. Echt waar !
Totdat op een avond de deurbel gaat. Staat hij met zijn (hele lange) armen wijd voor mijn deur en zegt: "Zo, en nu ben je van mij". SMELT Op dat moment had ik een vriendin op visite. Na een aantal minuten zoenen met mijn lief (ja, hij kon het; goedgekeurd) riep ze "ik ga maar naar huis denk ik".
Leuke avond gehad toen. *\o/*
Dat is nu 22 jaar geleden en we zijn nog steeds samen. ^&+


Wat geweldig! <3
Het kan dus toch :P

Autumnn

Berichten: 8092
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Romantische filmmomenten in real life

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 15:19

Seks onder de douche klinkt inderdaad leuk maar de uitvoering _O-
Sinds ik ben flauwgevallen ben ik er helemaal klaar mee :+

MxW

Berichten: 1533
Geregistreerd: 04-12-09
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 16:12

Rien wat romantisch <3