18+ Romantische filmmomenten in real life

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 23:35

c_alsemgeest schreef:
Maargoed... romantisch film moment, op vakantie, we bezoeken samen een griekse eeuwen oude ruïne. Waar de liefde in de oudheid aan elkaar verklaard werd. Gegrepen door het moment pak ik zijn hand en (in mijn hoofd in slow motion) dalen wij de trap af... nou ja... hij dan... ik mistte na twee stappen een trede en donderstraalde zo op mijn buik de eeuwenoude trap af, waardoor ik bij een ehbo het grind uit mijn ontvelde benen moest laten halen en ik een heerlijk romantische tetanus injectie toegediend kreeg :')



_O-
Laatst bijgewerkt door Gianti op 01-12-16 00:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Pastis

Berichten: 241
Geregistreerd: 25-02-11
Woonplaats: Leuven - Belgïe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 23:40

Gezellig samen op de bank naar een romantisch filmpje kijken. Kaarsjes aan, een lekker wijntje, en voetje wrijven. Dichter naar mekaar leunen, in de ogen kijken, helemaal klaar om te zoenen en dan bespringt de hitsige hond me en gaat op m'n dijbeen rijden. :')

*geweldig*

APCIII

Berichten: 2667
Geregistreerd: 25-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 23:56

c_alsemgeest schreef:
Maargoed... romantisch film moment, op vakantie, we bezoeken samen een griekse eeuwen oude ruïne. Waar de liefde in de oudheid aan elkaar verklaard werd. Gegrepen door het moment pak ik zijn hand en (in mijn hoofd in slow motion) dalen wij de trap af... nou ja... hij dan... ik mistte na twee stappen een trede en donderstraalde zo op mijn buik de eeuwenoude trap af, waardoor ik bij een ehbo het grind uit mijn ontvelde benen moest laten halen en ik een heerlijk romantische tetanus injectie toegediend kreeg :')

_O-

Maar het heeft vast wel een onuitwisbare indruk gemaakt O:)
...waarbij ik heel subtiel in het midden laat of dat een deuk in je zelfvertrouwen was, of die butsen, schrammen en littekens van al die grindjes... :(:)

In de film was je precies goed opgevangen, waardoor je geen schrammetje had gehad... :j

c_alsemgeest

Berichten: 20705
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: 18+ Romantische filmmomenten in real life

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 07:23

Ja precies... in real life had mijn tegenspeler een iets slechter reactie vermogen :+

Maanlicht

Berichten: 6855
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 09:51

c_alsemgeest schreef:
Oh schiet me nog iets te binnen... mijn vriend had een keer voor valentijn eetbaar ondergoed gekocht <<) en uitgestald op bed voor als ik uit school kwam... alleen vond mijn vader het die de CV ging ontluchten in mijn kamer _O- mijn vriend heeft nog nooit zo ongemakkelijk bij het avondeten gezeten... vaders ook... en ik wist nog helemaal niet wat boven lag te wachten :+


Haha prachtig dit _O-