18+ Romantische filmmomenten in real life

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ivy_power89

Berichten: 5868
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: almere

Re: Romantische filmmomenten in real life

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 21:21

Of vanuit de tuin naar binnen lopen, je kerel komt net de huiskamer binnen lopen. Jij denkt dit is het moment en valt hem om zijn nek en begint innig te zoenen. Niet wetende dat de buurman net via de achterdeur binnen komt lopen..........

orkaan
Berichten: 3038
Geregistreerd: 27-09-06
Woonplaats: Everywhere

Re: Romantische filmmomenten in real life

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 21:32

zeg nu zelf al die hete stomende sex op andere plekken valt altijd tegen.

Strand is irritant ivm dat zand...bossen ook niet tof vanwege de mieren en ander ongedierte (en vaak toch te koud).

De douche...gegarandeerd van je stokkie gaan, het bad te klein............ de auto te krap ongemakkelijk.

Blijft over gewoon lekker het bed:-)!

(ow en ja hier ook altijd een sprintje naar de WC...no offense anders word het zoń plak zooi en anders loop je als vrouw de hele nacht leeg....................) Mannen hebben het maar makkelijk...zo oneerlijk.

Jildau

Berichten: 9435
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 21:33

Sowieso elke seks scène in romantische films: HOE DAN?!

Nooit condooms gebruiken maar waar laten ze het dan?

lovelyfiefy

Berichten: 5124
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 21:33

studiemiep schreef:
zeg nu zelf al die hete stomende sex op andere plekken valt altijd tegen.

Strand is irritant ivm dat zand...bossen ook niet tof vanwege de mieren en ander ongedierte (en vaak toch te koud).

De douche...gegarandeerd van je stokkie gaan, het bad te klein............ de auto te krap ongemakkelijk.

Blijft over gewoon lekker het bed:-)!

(ow en ja hier ook altijd een sprintje naar de WC...no offense anders word het zoń plak zooi en anders loop je als vrouw de hele nacht leeg....................) Mannen hebben het maar makkelijk...zo oneerlijk.


Haha jouw laatste stukje !
Zoooo mee eens :P

orkaan
Berichten: 3038
Geregistreerd: 27-09-06
Woonplaats: Everywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 21:36

lovelyfiefy schreef:
studiemiep schreef:
zeg nu zelf al die hete stomende sex op andere plekken valt altijd tegen.

Strand is irritant ivm dat zand...bossen ook niet tof vanwege de mieren en ander ongedierte (en vaak toch te koud).

De douche...gegarandeerd van je stokkie gaan, het bad te klein............ de auto te krap ongemakkelijk.

Blijft over gewoon lekker het bed:-)!

(ow en ja hier ook altijd een sprintje naar de WC...no offense anders word het zoń plak zooi en anders loop je als vrouw de hele nacht leeg....................) Mannen hebben het maar makkelijk...zo oneerlijk.


Haha jouw laatste stukje !
Zoooo mee eens :P



vriendlief wil ook best condooms gebruiken..maar dat vind ik ook echt 3x ruk (en onromantisch) wel geen vetzooi...........
Als dat ding alleen al word omgedaan sta ik al bekand weer droog..............

Eulogy
Berichten: 5746
Geregistreerd: 21-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 21:39

Margoooo schreef:
Ik hou echt van dit topic!

Ik was afgelopen zomer met mijn vriend in Griekenland op vakantie.. Toen hadden we een prive strandje opgezocht, echt mega romantisch tussen de rotsen en er was echt niemand te bekennen <<)

Wij dus lekker bezig, wilde hij even van positie wisselen ,stond op en ging vol met zijn voet in een stekel staan.. Zijn voet bloedde echt mega erg, hij kon amper lopen, we hadden natuurlijk geen pleisters bij ons en zaten in de middle of knowwhere :Y)

Arme vriend _O-

Ik woon nu dus in Engeland en was afgelopen weekend in Nederland en m'n vriend in Portugal. Op maandagavond zagen we elkaar weer, ik was doodop want was die ochtend terug naar Engeland gevlogen en toen de hele dag gewerkt, moest nog even terugschakelen naar Engels praten en zat er met m'n hoofd totaal niet bij. Maar goed, we hadden elkaar gemist :+ Fluister ik eh, in the heat of the moment compleet uit het niets ineens "Moet straks ook niet vergeten m'n lenzenvloeistof nog te pakken". In het Nederlands. Dat was niet de bedoeling :') Hij dacht nog dat ik het zo naar m'n zin had dat ik iets verleidelijks of zo in het Nederlands fluisterde maar ik zat met m'n hoofd dus gewoon compleet ergens anders :') Toen kwam ik ook nog eens niet meer bij en toen was het moment wel redelijk voorbij :+

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 21:44

Bij mij valt vaak iets om wanneer je bijna het hoogtepunt hebt..

Een keer een ventilator omgevallen, een andere keer een glas water, een keer zelf perongeluk van bed af gerold... Dan is het ook zo over!
En dan vraag je je af: Wat ben ik zelf eigenlijk aan het doen?

Zoenen in de sneeuw is poedersuiker, koud, glad, en sneeuw overal in je ogen en noem maar op.

Wild tegen een deur aan geduwd worden... Goed idee, uitvoering is minder. Deur stond op een kier dus daar ging ik dan! :Y)

Zo kan ik nog wel even door.. En ik lach om jullie verhalen :')

Edit: ik las over daarna na de wc gaan, dat doe ik dus ook altijd.. Maar wel met een handdoek tussen m'n benen! Wat een troep zeg!

Ik ben ook een keer toen ik heel erg dronken was tijdens het voorspel toen we bijna sex hadden naar de wc gemoeten omdat ik zo erg moest plassen.. Was ook niet heel bevorderlijk *D

XiiaaooNaa

Berichten: 2866
Geregistreerd: 06-07-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 22:00

Hahaha +1 met moeten plassen tijdens goed voorspel ahhaha

orkaan
Berichten: 3038
Geregistreerd: 27-09-06
Woonplaats: Everywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 22:01

XiiaaooNaa schreef:
Super nodig moeten plassen tijdens het voorspel is ook nog een ding...



ohhhh ja

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Romantische filmmomenten in real life

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 22:03

Sex en moeten plassen is ook echt een rot gevoel.

XiiaaooNaa

Berichten: 2866
Geregistreerd: 06-07-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 22:04

Ook leuk...ht staand willen doen waarbij jij naar voren mag leunen over een tafel of iets...
Maar je te klein bent en hij onhandig moet doen en jij uiteindelijk helemaal niet comfy staat.

XiiaaooNaa

Berichten: 2866
Geregistreerd: 06-07-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 22:05

sureido schreef:
Sex en moeten plassen is ook echt een rot gevoel.


Nog vervelender hahaha xD
En ik ben zo iemand die veel naar de wc moet...

Noeps
Berichten: 16932
Geregistreerd: 19-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 22:05

Mirashiba schreef:
Oh god, herkenbaar ja, gefluister niet kunnen verstaan, maakt het er niet beter op als je vriend dan fluisterend dingen gaat zeggen/vragen tijdens de seks en je verstaat er geen zak van. 'Wat?' vragen is al zo'n afknapper, laat staan dat je het na 2x nog niet verstaat... Ik vraag me soms toch af of ik nou zo slecht hoor of hij gewoon slecht is in fluisteren. :(


Ja. Dat je 'm aankijkt met een blik van


Afbeelding

zei je nou?

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 22:14

XiiaaooNaa schreef:
sureido schreef:
Sex en moeten plassen is ook echt een rot gevoel.


Nog vervelender hahaha xD
En ik ben zo iemand die veel naar de wc moet...

Ik ook, en hoe kunnen mensen 's ochtends meteen sex hebben?! Dan mot ik al helemaal heel erg plassen. :Y)

XiiaaooNaa

Berichten: 2866
Geregistreerd: 06-07-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Romantische filmmomenten in real life

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 22:15

Hahahahah ik ook... _O-
Altijd eerst wc in de ochtend...yep

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Berichten: 3032
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 22:19

Oe wat een lekker topic.

Wij douchen altijd samen ,inzepen, massage en andere activiteiten. En samen badderen :j . Alleen een keer deden we ook zoiets maar dan in een openbare sauna. We waren in een stoomgrot en dachtten dat er niemand aanwezig was. Dusja wij begonen ook flink te stomen. Nadat we bezig geweest waren hoorde we ineens een kuch. Oeps. Geen van ons twee had hem gezien. Hij moest ons daarin tegen wel gehoord hebben.


Paar maanden terug waren we in parijs. Heeft ze spontaan een fles wijn voor ons gekocht. Waren we samen aan de seine gaan zitten onder de sterren. Met mijn dronken vrienden naast ons maar toch wel romantisch. En toen kwamen we erachter dat onze fles een kurk had en geen kurkentrekker }:0 Toen is ze het eerste beste restaurant binnen gelopen om er eentje te gaan lenen. Hadden we alsnog een avondje aan de seine met wijn.

Paar dagen later waren we in Zurich. Toevallig was het ook een feest dag. We waren savonds er tussenuit geknepen voor wat privat time van ons reisgenootschap. We gingen aan het water zitten met onze voeten erin. Niet veel later begon men vuurwerk af te steken. Ze kreeg het wat frisjes dus gaf ik haar men jas en knuffelde haar wel meer als een uur onder het licht van vuurwerk. We wilde opstaan maar de rotsen waren glibberig waardoor we beide uitgleden en in het water terecht kwamen. Dat was nogal koud.


Tijdens de dag van ons een jaar samen kon ik niet weg van werk. Ik moest op het bedrijf passen en ook s'nachts. Toen is ze naar me toe gekomen en heeft het keukentje daar met bloemblaadjes en kaarsjes versierd zodat we toch een romantisch diner hadden. Alleen een probleem. Ze had allerlei ingrediënten gehaald ervoor maar daar was alleen een magnetron aanwezig. Heb maar spareribsbezorgd gebeld.

En deze vind ik persoonlijk vreselijk. Voor info mijn vriendin heeft een beetje een oude demente irritante kat.
Dus het was de allereerste keer met mijn vriendin. En voor haar de allereerste keer uberhaupt met iemand. Alles ging heel goed. Zij vond het best spannend voor de eerste keer iemand anders zo aanraken. Alles ging gewoon prima ,bijna kaliber beter kan de eerste keer niet en dat kan alleen in een film. En toen ik bijna bij moment supreme was.
Springt die schijt kat bovenop mijn gezicht. Waardoor ik omhoog schrik en mijn vriendin bijna een kopstoot gaf. Die kat lande toen van mijn gezicht op mijn tiet met der nagels uit. Sprong daarna bovenop het hoofd van mijn vriendin waardoor die weer omvalt en mij bijna een kopstoot geeft. En vervolgens gaat die poedersuiker kat op het kussen van het bed liggen alsof er niks aan de hand is.
En dit is niet een, niet twee maar minimaal 4 keer gebeurt. Nu checken we altijd van te voren even of de deur dicht is.

ImkeTarek

Berichten: 2273
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: UK

Re: Romantische filmmomenten in real life

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 22:34

Ik houd van knuffelen na de sex, ik word daar namelijk onwijs knuffelig van!!
Handdoek tussen de benen, gaat prima dan :o

In slaap vallen daarintegen, dat gaat echt niet meteen!

Kaatastrof

Berichten: 6275
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Re: Romantische filmmomenten in real life

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 22:46

Haha, wat een geweldige verhalen hier _O- Zit luid op te lachen achter m'n laptop :D

Doet me hieraan denken :=

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Romantische filmmomenten in real life

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 22:47

Voor het knuffelen, éérst plassen. Ik hou strikt vast aan het verhaal van blaasontstekingen na de sex.

M_D_H
Berichten: 17483
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 23:42

rockwitch schreef:
Haha Storm zat al te wachten op dat verhaal.

Moet zeggen dat wij eigenlijk altijd samen douchen. In de winter niet altijd een succes want dan heb je zo'n half koud lijf, maar eigenlijk douchen we haast nooit apart. En soms hebben we dan alvast wat voorspel onder de douche. Maar de rest bewaren we voor het bed. Stuk comfortabeler.

Had de tranen over mijn wangen lopen van die vriend die uit bed viel. Ik probeerde het aan mijn vriend te vertellen, maar kon amper uit mijn woorden komen.

Wat ook altijd zeer romantisch is om tijdens het hoogtepunt van het gestoei in bed een scheet te laten. Is hier gelukkig nog maar 1x gebeurt.


Ik moet ook heel eerlijk zeggen dat telkens als ik dat verhaal aan iemand vertel (of zoals vandaag hier neer zet) ik ook weer helemaal dubbel lig :')

Over de afwikkeling van de sex, ik lig tijdens de daad altijd op een handdoek en val ook met die handdoek tussen mijn benen in slaap.
Als ik snachts wakker wordt (wordt ik standaard) gooi ik de handdoek aan de kant, doe mijn ondergoed aan en slaap weer verder. Werkt ideaal. Bed nog schoon en ik hoef niet als een idioot naar de wc toe te rennen :')

Storm

Berichten: 20877
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Romantische filmmomenten in real life

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 23:56

Al die mannen die flauw vallen... kun je nagaan waar al dat bloed heen gaat... :')

Smee__

Berichten: 9274
Geregistreerd: 25-05-07

Re: Romantische filmmomenten in real life

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 00:00

Oh ik bedenk me er nog één. Ex woont in een appartement met aan de straatkant grote ramen. Wij lagen op de bank, lekker bezig. Wat we toen nog niet doorhadden was dat er op het dak van het appartement er tegenover 3 mannen aan het klussen waren, en zo dus min of meer op de eerste rang zaten _O- We wisten niet hoe snel we naar de slaapkamer moesten rennen maar het moment was wel over :')

fohadie
Berichten: 4323
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 00:12

Nog eentje dan:

Het was buiten bijna 30 graden en in het huis was het ook niet wat je noemt koud. Toen leek het ons leuk om het eens op de koude vloer te doen in de keuken, Hij onderop, ik bovenop. Nou, buiten dat een vloer nu niet echt lekker zacht ligt, lag ik ook helemaal dubbel van het lachen omdat Ik Lief letterlijk onder de tafel gen*ukt had.. Hij was zo bezweet dattie nogal is gaan glijden..

Mirashiba

Berichten: 416
Geregistreerd: 26-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-16 08:44


Nicky91

Berichten: 1824
Geregistreerd: 27-11-14
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Romantische filmmomenten in real life

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 09:19

Oh die verhalen!! Super leuk!

Ik heb er ook wel één..

Met mijn ex na de daad naar de WC willen gaan, de deur open doen en je schoonvader die de trap net afloopt, dus jou letterlijk in je naakie ziet staan terwijl hij naar beneden liep...

Het heeft wel een paar uur geduurd voor ik weer naar beneden durfde te lopen :Y) :')